Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-16
Śrem: Sprzedaż, osobom kierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej artykułów spożywczych i przemysłowych pierwszej potrzeby w oparciu o wartościowe bony towarowe
Numer ogłoszenia: 221375 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Śremie , ul. Mickiewicza 40, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2836107, fax. 061 2833989.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opssrem.lap.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż, osobom kierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej artykułów spożywczych i przemysłowych pierwszej potrzeby w oparciu o wartościowe bony towarowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzedaży, osobom kierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej artykułów spożywczych i przemysłowych pierwszej potrzeby w oparciu o wartościowe bony towarowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 52.00.00.00 - Usługi handlu detalicznego Kod CPV wg słownika 2008: 55.90.00.00 - Usługi handlu detalicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium celem udziału w przetarguIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ww. ustawy, którzy: a) prowadzą działalność gospodarczą tożsamą z przedmiotem zamówienia i posiadają aktualne dokumenty, potwierdzające wymagane uprawnienia; b) nie zalegają ze składkami ZUS lub KRUS bądź uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat bądź uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) Wykonawcy powinni prowadzić działalność zgodną z przedmiotem zamówienia - Wykonawca powinien prowadzić działalność handlową branży spożywczej z wydzielonym punktem sprzedaży mięsa i wędlin - z siedzibą punktu sprzedaży na terenie miasta Śrem. e) posiadają możliwości lokalowe sklepu umożliwiające realizację bonów żywnościowych w ilości bonów jak w zamówieniu, tj. powierzchnia hali obsługi klientów nie może być mniejsza niż 350 m2. Dopuszcza się także łączną powierzchnię kilku sklepów. f) Załączą do oferty wszelkie wymagane w SIWZ przez Zamawiającego dokumenty. g) Zaakceptują wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1- uwzględniający ceny jednostkowe produktów łącznie z podatkiem VAT oraz rabat. 2. Oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień publicznych (Załącznik Nr 2), 3. Informację na temat Wykonawcy oraz siedziby punktu sprzedaży (Załącznik nr 3). 4. Koszyk produktów - podstawowych produktów żywnościowych (Załącznik nr 4). 5. Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że działalność prowadzona przez Wykonawcę odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca akceptuje wzór umowy poprzez jego podpisanie na ostatniej stronie w miejscu przeznaczonym na podpis Wykonawcy (Załącznik nr 5) oraz dołącza do sporządzonej oferty. Niepodpisanie wzoru umowy skutkować będzie odrzuceniem oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - % rabat - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opssrem.lap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.opssrem.lap.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 14:30, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Śremie ul. Mickiewicza 40.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- 2026 - Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Psarskim
- ,,Dostawa, integracja i wdrożenie systemu do automatycznej digitalizacji dokumentacji w zakresie pisma odręcznego"
- "Aktywny Fyrtel w Parku Powstańców Wielkopolskich od Juniora do Seniora" na działce nr ewid. 28/7, obręb geodezyjny Śrem - VI części - II postępowanie
więcej: przetargi w Śremie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





