eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Duszniki › Dostawa sprzętu komputerowego do Szkoły Podstawowej w Dusznikach w ramach projektu CYFROWA SZKOŁA. Rządowy program rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno - komunikacyjnej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-17

Duszniki: Dostawa sprzętu komputerowego do Szkoły Podstawowej w Dusznikach w ramach projektu CYFROWA SZKOŁA. Rządowy program rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno - komunikacyjnej.
Numer ogłoszenia: 221271 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 357478 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Władysława Broniewskiego, ul. Władysława Broniewskiego 3, 64-550 Duszniki, woj. wielkopolskie, tel. 61 291 91 62, faks 61 291 91 62.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego do Szkoły Podstawowej w Dusznikach w ramach projektu CYFROWA SZKOŁA. Rządowy program rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno - komunikacyjnej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: komputerów przenośnych dla ucznia - 50 szt., komputerów przenośnych dla nauczyciela - 10 szt., szafek do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów dla uczniów z funkcją ładowania baterii - 2 szt., sieciowego urządzenia wielofunkcyjnego umożliwiające co najmniej drukowanie, kopiowanie i skanowanie -1 szt., tablic interaktywnych z systemem mocowania - 4 szt., projektorów krótkoogniskowych - 4szt., głośników - 4 szt., projektorów multimedialnych - 6 szt., ekranu projekcyjnego - 1 szt., wizualizera - 1szt., kontrolera WLAN zarządzającego szkolną siecią bezprzewodową - 1 szt., punktów dostępowych będących elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 5 szt., routera z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań (IPS) - 1 szt. 2. Nazwa, opis oraz ilość poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia i zasady realizacji zamówienia o którym mowa w ust. 1 określa załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt do siedziby Zamawiającego. 3. Do zadań Wykonawcy należy dostawa, rozmieszczenie oraz instalacja sprzętu i oprogramowania, w taki sposób aby można było w pełni korzystać z przedmiotu zamówienia w siedzibie Szkoły Podstawowej im. W. Broniewskiego w Dusznikach. 4. Po wykonaniu czynności określonych w zdaniu poprzednim Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia kadry nauczycielskiej z obsługi dostarczonego i zainstalowanego w szkole sprzętu na w/w sprzęcie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 92.22.50.00 - Telewizja interaktywna 38.65.21.00 - Projektory 32.34.24.12 - Głośniki 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 30.23.72.40 - Kamera internetowa 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 39.13.40.00 - Meble komputerowe 30.12.11.00 - Fotokopiarki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • hardsoft TELEKOM, ul. Namysłowska 17/19, 60-166 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203105,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 249811,74

  • Oferta z najniższą ceną: 249811,74 / Oferta z najwyższą ceną: 329382,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.