eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i instalacja urządzeń do wideokonferencji w Instytucie Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Warszawa: Dostawa i instalacja urządzeń do wideokonferencji w Instytucie Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie
Numer ogłoszenia: 221222 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177624 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk, ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6978700, faks 022 6206223.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja urządzeń do wideokonferencji w Instytucie Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do wideokonferencji i jego instalacja w Instytucie Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk z podziałem na 2 części: Część I zamówienia o nazwie: Dostawa i instalacja zestawów wideokonferencyjnych obejmuje: 1. dostawę fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad i uszkodzeń oraz bez śladów wcześniejszej eksploatacji trzech kompletnych zestawów wideokonferencyjnych dla Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie, Każdy zestaw musi składać się z: 1) wideo terminala (kodeka wideokonferencyjnego), 2) kamery, 3) pilota zdalnego sterowania zestawem wideokonferencyjnym (systemowego), 4) mikrofonu konferencyjnego, systemowego, 5) akcesoriów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zestawu (przewody połączeniowe, licencje oprogramowania niezbędne do prawidłowej pracy kompletnego zestawu wideokonferencyjnego, itp.) Szczegółowe parametry techniczne każdego z zestawów zawiera załącznik nr 4a do SIWZ. 2. wykonanie instalacji dostarczonych zestawów wideokonferencyjnych w wyznaczonych salach konferencyjnych w siedzibie Zamawiającego w Warszawie (typ A) oraz w Ośrodkach Badawczych Zamawiającego we Wrocławiu (typ B) i Krakowie (typ C) w następującym zakresie: 1) podłączenie do istniejącego projektora multimedialnego w Ośrodku Badawczym we Wrocławiu i do nowego projektora multimedialnego w ING PAN w Warszawie kablem HDMI/DVI o długości 10 mb w ramach istniejących tras kablowych oraz w Ośrodku Badawczym w Kraków kablem VGA/VGA D-Sub 15pin - 10mb, przy czym projektor w Ośrodku Badawczym w Krakowie posiada wejścia analogowe D-Sub 15pin i należy przewidzieć konwerter HDMI/VGA, 2) wyprowadzenie z terminali kabla VGA/VGA 8 mb do stołu konferencyjnego przewidziany do podłączenia komputera nadawania dodatkowej treści, beż montażu, 3. wykonanie konfiguracji terminali do pracy na adresacji publicznej IP, 4. przeprowadzenie połączeń testowych punkt-punkt pomiędzy wszystkimi terminalami w ramach zamówienia oraz terminalami innych instytucji wraz z przesyłaniem dodatkowej treści - kontentu, 5. przeprowadzenie połączenia testowego punkt-wielopunkt na mostku wbudowanym w terminalu w ING PAN w Warszawie pomiędzy wszystkimi lokalizacjami oraz dodatkowymi terminalami w publicznym Internecie wraz z przesyłaniem dodatkowej treści - kontentu, 6. przeprowadzenie instruktażu obsługi terminala oraz systemu wyznaczonym pracownikom Zamawiającego w każdym miejscu instalacji zestawów. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Zamawiający wymaga, aby dostarczone zestawy wideokonferencyjne objęte były co najmniej 12-miesięczną gwarancją producenta. 2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone zestawy wideokonferencyjne objęte były co najmniej 12-miesięcznym serwisem Wykonawcy przy jednoczesnym wykupieniu odpowiedniego wsparcia u producenta sprzętu, 3. Wykonawca musi dysponować systemem przyjmowania zgłoszeń serwisowych aktywnym w systemie 24/7/365 gwarantującym telefoniczne lub mailowe zgłaszanie usterek, 4. Wykonawca potwierdzi wykupienie serwisu producenta w dniu podpisania protokołu stwierdzającego prawidłową instalację dostarczonych urządzeń. Bieg serwisu producenta rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu stwierdzającego prawidłową instalację dostarczonych urządzeń. 5. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie usterki musi nastąpić w pierwszy dzień roboczy od otrzymania zgłoszenia, a naprawa sprzętu - jeżeli będzie konieczna - musi nastąpić w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia, 6. Naprawa zostanie dokonana po uprzedniej nieodpłatnej ocenie zgłoszonej awarii. Ocena zgłoszonej awarii musi zostać dokonana przez wykwalifikowanego przedstawiciela Wykonawcy, w miejscu użytkowania sprzętu. 7. W celu przystąpienia do naprawy przedstawiciel służb serwisowych Wykonawcy zgłosi się do miejsca użytkowania sprzętu. Jeśli naprawa w siedzibie Zamawiającego nie jest możliwa, Wykonawca odbierze sprzęt i dostarczy po naprawie na własny koszt i na własną odpowiedzialność. Po zwrocie naprawionego sprzętu nastąpi sprawdzenie poprawności funkcjonowania naprawionego sprzętu. 8. W przypadku braku możliwości dotrzymania terminu skutecznej naprawy, określonego w ust. 5, Wykonawca zainstaluje sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach niż urządzenie naprawiane, będące przedmiotem niniejszej Umowy. Po zakończeniu naprawy Wykonawca odbierze sprzęt zastępczy. 9. W razie, gdy naprawa sprzętu potrwa dłużej niż 3 dni, okres gwarancji przedłuża się o czas trwania naprawy. W razie, gdy naprawa sprzętu potrwa dłużej niż 6 tygodni, lub gdy sprzęt po raz czwarty ulegnie awarii podlegającej naprawie gwarancyjnej, Zamawiającemu będzie przysługiwać wymiana sprzętu na nowy, taki sam lub odpowiedni. 10. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do: 1) instalowania i wymiany w zakupionym sprzęcie standardowych kart i urządzeń, zgodnie z zasadami sztuki, przez wykwalifikowany personel Zamawiającego, 2) dysponowania zakupionym sprzętem; w razie sprzedaży lub innej formy przekazania sprzętu gwarancja musi przechodzić na nowego właściciela. 11. Wykonawca dostarczy urządzenia w opakowaniu zabezpieczającym je przed uszkodzeniem w czasie transportu. Część II zamówienia o nazwie: Dostawa projektora multimedialnego obejmuje dostawę fabrycznie nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad i uszkodzeń oraz bez śladów wcześniejszej eksploatacji jednego projektora multimedialnego z wieszakiem sufitowym dla Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie. Parametry techniczne projektora multimedialnego zawiera załącznik nr 4b do SIWZ. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Zamawiający wymaga, aby dostarczony projektor multimedialny objęty był 3-letnią gwarancją, a lampa - gwarancją roczną. 2. Wykonawca musi dysponować systemem przyjmowania zgłoszeń serwisowych aktywnym w systemie 24/7/365 gwarantującym telefoniczne lub mailowe zgłaszanie usterek, 3. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie usterki musi nastąpić w pierwszy dzień roboczy od otrzymania zgłoszenia, a naprawa sprzętu jeżeli będzie konieczna musi nastąpić w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia, 4. Naprawa zostanie dokonana po uprzedniej nieodpłatnej ocenie zgłoszonej awarii. Ocena zgłoszonej awarii musi zostać dokonana przez wykwalifikowanego przedstawiciela Wykonawcy, w miejscu użytkowania sprzętu. 5. W celu przystąpienia do naprawy przedstawiciel służb serwisowych Wykonawcy zgłosi się do miejsca użytkowania sprzętu. Jeśli naprawa w siedzibie Zamawiającego nie jest możliwa, Wykonawca odbierze sprzęt i dostarczy po naprawie na własny koszt i na własną odpowiedzialność. Po zwrocie naprawionego sprzętu nastąpi sprawdzenie poprawności funkcjonowania naprawionego sprzętu. 6.W przypadku braku możliwości dotrzymania terminu skutecznej naprawy, określonego w ust. 3, Wykonawca za instaluje sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach niż urządzenie naprawiane, będące przedmiotem niniejszej Umowy. Po zakończeniu naprawy Wykonawca odbierze sprzęt zastępczy. 7. W razie, gdy naprawa sprzętu potrwa dłużej niż 3 dni, okres gwarancji przedłuża się o czas trwania naprawy. W razie, gdy naprawa sprzętu potrwa dłużej niż 6 tygodni, lub gdy sprzęt po raz czwarty ulegnie awarii podlegającej naprawie gwarancyjnej, Zamawiającemu będzie przysługiwać wymiana sprzętu na nowy, taki sam lub odpowiedni. 8. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do: 1) instalowania i wymiany w zakupionym sprzęcie standardowych kart i urządzeń, zgodnie z zasadami sztuki, przez wykwalifikowany personel Zamawiającego, 2) dysponowania zakupionym sprzętem; w razie sprzedaży lub innej formy przekazania sprzętu gwarancja musi przechodzić na nowego właściciela. 9. Wykonawca dostarczy urządzenie w opakowaniu zabezpieczającym je przed uszkodzeniem w czasie transportu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.20.00 - Sprzęt wideokonferencyjny 51.30.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa projektora multimedialnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROAUDIO-AVT Sp. z o.o., ul. Graniczna 89A, 54-530 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5050,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5830,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.