eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i instalacja urządzeń do wideokonferencji w Instytucie Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-06

Warszawa: Dostawa i instalacja urządzeń do wideokonferencji w Instytucie Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie
Numer ogłoszenia: 177624 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk , ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6978700, faks 022 6206223.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja urządzeń do wideokonferencji w Instytucie Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do wideokonferencji i jego instalacja w Instytucie Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk z podziałem na 2 części: Część I zamówienia o nazwie: Dostawa i instalacja zestawów wideokonferencyjnych obejmuje: 1. dostawę fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad i uszkodzeń oraz bez śladów wcześniejszej eksploatacji trzech kompletnych zestawów wideokonferencyjnych dla Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie, Każdy zestaw musi składać się z: 1) wideo terminala (kodeka wideokonferencyjnego), 2) kamery, 3) pilota zdalnego sterowania zestawem wideokonferencyjnym (systemowego), 4) mikrofonu konferencyjnego, systemowego, 5) akcesoriów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zestawu (przewody połączeniowe, licencje oprogramowania niezbędne do prawidłowej pracy kompletnego zestawu wideokonferencyjnego, itp.) Szczegółowe parametry techniczne każdego z zestawów zawiera załącznik nr 4a do SIWZ. 2. wykonanie instalacji dostarczonych zestawów wideokonferencyjnych w wyznaczonych salach konferencyjnych w siedzibie Zamawiającego w Warszawie (typ A) oraz w Ośrodkach Badawczych Zamawiającego we Wrocławiu (typ B) i Krakowie (typ C) w następującym zakresie: 1) podłączenie do istniejącego projektora multimedialnego w Ośrodku Badawczym we Wrocławiu i do nowego projektora multimedialnego w ING PAN w Warszawie kablem HDMI/DVI o długości 10 mb w ramach istniejących tras kablowych oraz w Ośrodku Badawczym w Kraków kablem VGA/VGA D-Sub 15pin - 10mb, przy czym projektor w Ośrodku Badawczym w Krakowie posiada wejścia analogowe D-Sub 15pin i należy przewidzieć konwerter HDMI/VGA, 2) wyprowadzenie z terminali kabla VGA/VGA 8 mb do stołu konferencyjnego przewidziany do podłączenia komputera nadawania dodatkowej treści, beż montażu, 3. wykonanie konfiguracji terminali do pracy na adresacji publicznej IP, 4. przeprowadzenie połączeń testowych punkt-punkt pomiędzy wszystkimi terminalami w ramach zamówienia oraz terminalami innych instytucji wraz z przesyłaniem dodatkowej treści - kontentu, 5. przeprowadzenie połączenia testowego punkt-wielopunkt na mostku wbudowanym w terminalu w ING PAN w Warszawie pomiędzy wszystkimi lokalizacjami oraz dodatkowymi terminalami w publicznym Internecie wraz z przesyłaniem dodatkowej treści - kontentu, 6. przeprowadzenie instruktażu obsługi terminala oraz systemu wyznaczonym pracownikom Zamawiającego w każdym miejscu instalacji zestawów. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Zamawiający wymaga, aby dostarczone zestawy wideokonferencyjne objęte były co najmniej 12-miesięczną gwarancją producenta. 2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone zestawy wideokonferencyjne objęte były co najmniej 12-miesięcznym serwisem Wykonawcy przy jednoczesnym wykupieniu odpowiedniego wsparcia u producenta sprzętu, 3. Wykonawca musi dysponować systemem przyjmowania zgłoszeń serwisowych aktywnym w systemie 24/7/365 gwarantującym telefoniczne lub mailowe zgłaszanie usterek, 4. Wykonawca potwierdzi wykupienie serwisu producenta w dniu podpisania protokołu stwierdzającego prawidłową instalację dostarczonych urządzeń. Bieg serwisu producenta rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu stwierdzającego prawidłową instalację dostarczonych urządzeń. 5. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie usterki musi nastąpić w pierwszy dzień roboczy od otrzymania zgłoszenia, a naprawa sprzętu - jeżeli będzie konieczna - musi nastąpić w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia, 6. Naprawa zostanie dokonana po uprzedniej nieodpłatnej ocenie zgłoszonej awarii. Ocena zgłoszonej awarii musi zostać dokonana przez wykwalifikowanego przedstawiciela Wykonawcy, w miejscu użytkowania sprzętu. 7. W celu przystąpienia do naprawy przedstawiciel służb serwisowych Wykonawcy zgłosi się do miejsca użytkowania sprzętu. Jeśli naprawa w siedzibie Zamawiającego nie jest możliwa, Wykonawca odbierze sprzęt i dostarczy po naprawie na własny koszt i na własną odpowiedzialność. Po zwrocie naprawionego sprzętu nastąpi sprawdzenie poprawności funkcjonowania naprawionego sprzętu. 8. W przypadku braku możliwości dotrzymania terminu skutecznej naprawy, określonego w ust. 5, Wykonawca zainstaluje sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach niż urządzenie naprawiane, będące przedmiotem niniejszej Umowy. Po zakończeniu naprawy Wykonawca odbierze sprzęt zastępczy. 9. W razie, gdy naprawa sprzętu potrwa dłużej niż 3 dni, okres gwarancji przedłuża się o czas trwania naprawy. W razie, gdy naprawa sprzętu potrwa dłużej niż 6 tygodni, lub gdy sprzęt po raz czwarty ulegnie awarii podlegającej naprawie gwarancyjnej, Zamawiającemu będzie przysługiwać wymiana sprzętu na nowy, taki sam lub odpowiedni. 10. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do: 1) instalowania i wymiany w zakupionym sprzęcie standardowych kart i urządzeń, zgodnie z zasadami sztuki, przez wykwalifikowany personel Zamawiającego, 2) dysponowania zakupionym sprzętem; w razie sprzedaży lub innej formy przekazania sprzętu gwarancja musi przechodzić na nowego właściciela. 11. Wykonawca dostarczy urządzenia w opakowaniu zabezpieczającym je przed uszkodzeniem w czasie transportu. Część II zamówienia o nazwie: Dostawa projektora multimedialnego obejmuje dostawę fabrycznie nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad i uszkodzeń oraz bez śladów wcześniejszej eksploatacji jednego projektora multimedialnego z wieszakiem sufitowym dla Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie. Parametry techniczne projektora multimedialnego zawiera załącznik nr 4b do SIWZ. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Zamawiający wymaga, aby dostarczony projektor multimedialny objęty był 3-letnią gwarancją, a lampa - gwarancją roczną. 2. Wykonawca musi dysponować systemem przyjmowania zgłoszeń serwisowych aktywnym w systemie 24/7/365 gwarantującym telefoniczne lub mailowe zgłaszanie usterek, 3. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie usterki musi nastąpić w pierwszy dzień roboczy od otrzymania zgłoszenia, a naprawa sprzętu jeżeli będzie konieczna musi nastąpić w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia, 4. Naprawa zostanie dokonana po uprzedniej nieodpłatnej ocenie zgłoszonej awarii. Ocena zgłoszonej awarii musi zostać dokonana przez wykwalifikowanego przedstawiciela Wykonawcy, w miejscu użytkowania sprzętu. 5. W celu przystąpienia do naprawy przedstawiciel służb serwisowych Wykonawcy zgłosi się do miejsca użytkowania sprzętu. Jeśli naprawa w siedzibie Zamawiającego nie jest możliwa, Wykonawca odbierze sprzęt i dostarczy po naprawie na własny koszt i na własną odpowiedzialność. Po zwrocie naprawionego sprzętu nastąpi sprawdzenie poprawności funkcjonowania naprawionego sprzętu. 6. W przypadku braku możliwości dotrzymania terminu skutecznej naprawy, określonego w ust. 3, Wykonawca zainstaluje sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach niż urządzenie naprawiane, będące przedmiotem niniejszej Umowy. Po zakończeniu naprawy Wykonawca odbierze sprzęt zastępczy. 7. W razie, gdy naprawa sprzętu potrwa dłużej niż 3 dni, okres gwarancji przedłuża się o czas trwania naprawy. W razie, gdy naprawa sprzętu potrwa dłużej niż 6 tygodni, lub gdy sprzęt po raz czwarty ulegnie awarii podlegającej naprawie gwarancyjnej, Zamawiającemu będzie przysługiwać wymiana sprzętu na nowy, taki sam lub odpowiedni. 8. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do: 1) instalowania i wymiany w zakupionym sprzęcie standardowych kart i urządzeń, zgodnie z zasadami sztuki, przez wykwalifikowany personel Zamawiającego, 2) dysponowania zakupionym sprzętem; w razie sprzedaży lub innej formy przekazania sprzętu gwarancja musi przechodzić na nowego właściciela. 9. Wykonawca dostarczy urządzenie w opakowaniu zabezpieczającym je przed uszkodzeniem w czasie transportu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.20.00-2, 51.30.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że wykonuje lub wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): a) dla części I trzy dostawy urządzeń do wideokonferencji o wartości dostaw nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto dla każdej z dostaw, b) dla części II trzy dostawy projektorów multimedialnych o wartości nie mniejszej niż 4.500,00 zł brutto dla każdej z dostaw. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty, które Wykonawca załączy do oferty: 1) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualny odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub aktualny statut spółki (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów przedstawionych w ofercie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo winno być udzielone w imieniu wszystkich Wykonawców. 3) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (dot. oferty składanej przez dwóch lub więcej Wykonawców), w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. 4) Specyfikacja techniczna urządzeń oferowanych przez Wykonawcę (Załączniki Nr 3a - 3b).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego w związku ze zmianą nazwy, siedziby, zmianą formy prawnej itp.; 2) zmiany dotyczącą dostarczanego przedmiotu zamówienia w sytuacji wprowadzenia przez producenta lub Wykonawcę nowego urządzenia, odpowiadającemu urządzeniu będącemu przedmiotem zamówienia, pod warunkiem, że cena nowego urządzenia nie będzie wyższa niż przyjęta w niniejszej umowie, 3) zmiany dotyczącą dostarczanego przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego produktu z produkcji przez producenta, a dostępny będzie produkt o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że cena ww. produktu nie będzie wyższa niż przyjęta w niniejszej umowie; wycofanie produktu z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ing.pan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk, ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa, pok. 258.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk, ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa, pok. 258.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i instalacja zestawów wideokonferencyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia o nazwie: Dostawa i instalacja zestawów wideokonferencyjnych obejmuje: 1. dostawę fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad i uszkodzeń oraz bez śladów wcześniejszej eksploatacji trzech kompletnych zestawów wideokonferencyjnych dla Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie, Każdy zestaw musi składać się z: 1) wideo terminala (kodeka wideokonferencyjnego), 2) kamery, 3) pilota zdalnego sterowania zestawem wideokonferencyjnym (systemowego), 4) mikrofonu konferencyjnego, systemowego, 5) akcesoriów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zestawu (przewody połączeniowe, licencje oprogramowania niezbędne do prawidłowej pracy kompletnego zestawu wideokonferencyjnego, itp.) Szczegółowe parametry techniczne każdego z zestawów zawiera załącznik nr 4a do SIWZ. 2. wykonanie instalacji dostarczonych zestawów wideokonferencyjnych w wyznaczonych salach konferencyjnych w siedzibie Zamawiającego w Warszawie (typ A) oraz w Ośrodkach Badawczych Zamawiającego we Wrocławiu (typ B) i Krakowie (typ C) w następującym zakresie: 1) podłączenie do istniejącego projektora multimedialnego w Ośrodku Badawczym we Wrocławiu i do nowego projektora multimedialnego w ING PAN w Warszawie kablem HDMI/DVI o długości 10 mb w ramach istniejących tras kablowych oraz w Ośrodku Badawczym w Kraków kablem VGA/VGA D-Sub 15pin - 10mb, przy czym projektor w Ośrodku Badawczym w Krakowie posiada wejścia analogowe D-Sub 15pin i należy przewidzieć konwerter HDMI/VGA, 2) wyprowadzenie z terminali kabla VGA/VGA 8 mb do stołu konferencyjnego przewidziany do podłączenia komputera nadawania dodatkowej treści, beż montażu, 3. wykonanie konfiguracji terminali do pracy na adresacji publicznej IP, 4. przeprowadzenie połączeń testowych punkt-punkt pomiędzy wszystkimi terminalami w ramach zamówienia oraz terminalami innych instytucji wraz z przesyłaniem dodatkowej treści - kontentu, 5. przeprowadzenie połączenia testowego punkt-wielopunkt na mostku wbudowanym w terminalu w ING PAN w Warszawie pomiędzy wszystkimi lokalizacjami oraz dodatkowymi terminalami w publicznym Internecie wraz z przesyłaniem dodatkowej treści - kontentu, 6. przeprowadzenie instruktażu obsługi terminala oraz systemu wyznaczonym pracownikom Zamawiającego w każdym miejscu instalacji zestawów. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Zamawiający wymaga, aby dostarczone zestawy wideokonferencyjne objęte były co najmniej 12-miesięczną gwarancją producenta. 2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone zestawy wideokonferencyjne objęte były co najmniej 12-miesięcznym serwisem Wykonawcy przy jednoczesnym wykupieniu odpowiedniego wsparcia u producenta sprzętu, 3. Wykonawca musi dysponować systemem przyjmowania zgłoszeń serwisowych aktywnym w systemie 24/7/365 gwarantującym telefoniczne lub mailowe zgłaszanie usterek, 4. Wykonawca potwierdzi wykupienie serwisu producenta w dniu podpisania protokołu stwierdzającego prawidłową instalację dostarczonych urządzeń. Bieg serwisu producenta rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu stwierdzającego prawidłową instalację dostarczonych urządzeń. 5. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie usterki musi nastąpić w pierwszy dzień roboczy od otrzymania zgłoszenia, a naprawa sprzętu - jeżeli będzie konieczna - musi nastąpić w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia, 6. Naprawa zostanie dokonana po uprzedniej nieodpłatnej ocenie zgłoszonej awarii. Ocena zgłoszonej awarii musi zostać dokonana przez wykwalifikowanego przedstawiciela Wykonawcy, w miejscu użytkowania sprzętu. 7. W celu przystąpienia do naprawy przedstawiciel służb serwisowych Wykonawcy zgłosi się do miejsca użytkowania sprzętu. Jeśli naprawa w siedzibie Zamawiającego nie jest możliwa, Wykonawca odbierze sprzęt i dostarczy po naprawie na własny koszt i na własną odpowiedzialność. Po zwrocie naprawionego sprzętu nastąpi sprawdzenie poprawności funkcjonowania naprawionego sprzętu. 8. W przypadku braku możliwości dotrzymania terminu skutecznej naprawy, określonego w ust. 5, Wykonawca zainstaluje sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach niż urządzenie naprawiane, będące przedmiotem niniejszej Umowy. Po zakończeniu naprawy Wykonawca odbierze sprzęt zastępczy. 9. W razie, gdy naprawa sprzętu potrwa dłużej niż 3 dni, okres gwarancji przedłuża się o czas trwania naprawy. W razie, gdy naprawa sprzętu potrwa dłużej niż 6 tygodni, lub gdy sprzęt po raz czwarty ulegnie awarii podlegającej naprawie gwarancyjnej, Zamawiającemu będzie przysługiwać wymiana sprzętu na nowy, taki sam lub odpowiedni. 10. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do: 1) instalowania i wymiany w zakupionym sprzęcie standardowych kart i urządzeń, zgodnie z zasadami sztuki, przez wykwalifikowany personel Zamawiającego, 2) dysponowania zakupionym sprzętem; w razie sprzedaży lub innej formy przekazania sprzętu gwarancja musi przechodzić na nowego właściciela. 11. Wykonawca dostarczy urządzenia w opakowaniu zabezpieczającym je przed uszkodzeniem w czasie transportu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.20.00-2, 51.30.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa projektora multimedialnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia o nazwie: Dostawa projektora multimedialnego obejmuje dostawę fabrycznie nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad i uszkodzeń oraz bez śladów wcześniejszej eksploatacji jednego projektora multimedialnego z wieszakiem sufitowym dla Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie. Parametry techniczne projektora multimedialnego zawiera załącznik nr 4b do SIWZ. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Zamawiający wymaga, aby dostarczony projektor multimedialny objęty był 3-letnią gwarancją, a lampa - gwarancją roczną. 2. Wykonawca musi dysponować systemem przyjmowania zgłoszeń serwisowych aktywnym w systemie 24/7/365 gwarantującym telefoniczne lub mailowe zgłaszanie usterek, 3. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie usterki musi nastąpić w pierwszy dzień roboczy od otrzymania zgłoszenia, a naprawa sprzętu jeżeli będzie konieczna musi nastąpić w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia, 4. Naprawa zostanie dokonana po uprzedniej nieodpłatnej ocenie zgłoszonej awarii. Ocena zgłoszonej awarii musi zostać dokonana przez wykwalifikowanego przedstawiciela Wykonawcy, w miejscu użytkowania sprzętu. 5. W celu przystąpienia do naprawy przedstawiciel służb serwisowych Wykonawcy zgłosi się do miejsca użytkowania sprzętu. Jeśli naprawa w siedzibie Zamawiającego nie jest możliwa, Wykonawca odbierze sprzęt i dostarczy po naprawie na własny koszt i na własną odpowiedzialność. Po zwrocie naprawionego sprzętu nastąpi sprawdzenie poprawności funkcjonowania naprawionego sprzętu. 6. W przypadku braku możliwości dotrzymania terminu skutecznej naprawy, określonego w ust. 3, Wykonawca zainstaluje sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach niż urządzenie naprawiane, będące przedmiotem niniejszej Umowy. Po zakończeniu naprawy Wykonawca odbierze sprzęt zastępczy. 7. W razie, gdy naprawa sprzętu potrwa dłużej niż 3 dni, okres gwarancji przedłuża się o czas trwania naprawy. W razie, gdy naprawa sprzętu potrwa dłużej niż 6 tygodni, lub gdy sprzęt po raz czwarty ulegnie awarii podlegającej naprawie gwarancyjnej, Zamawiającemu będzie przysługiwać wymiana sprzętu na nowy, taki sam lub odpowiedni. 8. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do: 1) instalowania i wymiany w zakupionym sprzęcie standardowych kart i urządzeń, zgodnie z zasadami sztuki, przez wykwalifikowany personel Zamawiającego, 2) dysponowania zakupionym sprzętem; w razie sprzedaży lub innej formy przekazania sprzętu gwarancja musi przechodzić na nowego właściciela. 9. Wykonawca dostarczy urządzenie w opakowaniu zabezpieczającym je przed uszkodzeniem w czasie transportu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.20.00-2, 51.30.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.