eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › Przetarg nieograniczony na realizacje zajęć w ramach projektu POKL.9.1.2Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkoły podstawowej w Gminie Słubice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-22

Słubice: Przetarg nieograniczony na realizacje zajęć w ramach projektu POKL.9.1.2: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkoły podstawowej w Gminie Słubice.
Numer ogłoszenia: 221201 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Administracyjny Oświaty w Słubicach , ul. Akademicka 1, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 95 737 20 58, faks 95 737 20 58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://edukacja.slubice.pl/?a=temat&id=19
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na realizacje zajęć w ramach projektu POKL.9.1.2: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkoły podstawowej w Gminie Słubice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu zajęć dodatkowych (pozalekcyjnych) o charakterze dydaktyczno - wyrównawczym dla uczniów uczących się w klasach I w pięciu szkołach podstawowych w Gminie Słubice oraz dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w gminie Słubice, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach POKL Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem głównym projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci klas I-III szkół podstawowych w Gminie Słubice. 2. Zajęcia będą odbywać się w pięciu szkołach podstawowych z terenu Gminy Słubice, tj.: a) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika, ul. Wojska Polskiego 1, 69-100 Słubice, b) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Tadeusza Kościuszki, ul. Wojska Polskiego 38, 69-100 Słubice, c) Szkoła Podstawowa nr 3 im. Stefana Czarnieckiego, ul. Kilińskiego 8, 69-100 Słubice, d) Szkoła Podstawowa w Kunowicach , ul. Słubicka 18, Kunowice, 69-100 Słubice, e) Szkoła Podstawowa w Golicach, ul. Słubicka 1, Golice, 69-100 Słubice. 3. Zajęcia dodatkowe, przeprowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia obejmują: a) zajęcia wyrównawcze z języka polskiego dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, b) zajęcia wyrównawcze z matematyki dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych , c) zajęcia dla dzieci uzdolnionych matematyczno-przyrodniczo, d) zajęcia dla dzieci uzdolnionych polonistycznie. 4. W ramach uzgodnień w zakresie tworzenia harmonogramu realizacji zadań Wykonawca powinien przestrzegać następujących zasad: a) zajęcia odbywać się będą w dni robocze z wyłączeniem sobót, b) zajęcia nie powinny odbywać się wcześniej niż przed godziną 8:00 i później niż po godzinie 16:00, c) zajęcia muszą rozpoczynać się bezpośrednio po zakończonych lekcjach, d) ustalenie konkretnych godzin oraz dni rozpoczęcia zajęć w poszczególnych grupach powinno następować z uwzględnieniem planu lekcji uczniów wchodzących w skład danej grupy tak, aby nie pokrywały się one z godzinami lekcji w szkole. 5. Obowiązki wykonawcy w ramach prowadzonych zajęć: a) Zajęcia wyrównawcze z matematyki i zajęcia wyrównawcze z języka polskiego: - przygotowanie i przeprowadzenie testów sprawdzających (koniec grudnia 2013, marca 2014 i czerwca 2014), - dokonanie analizy wyników testów sprawdzających pod kątem osiągnięcia wskaźnika - zminimalizowanie specyficznych trudności w uczeniu się, u co najmniej 50% dzieci objętych zajęciami, - prowadzenie na bieżąco dzienników zajęć. b) Zajęcia dla dzieci uzdolnionych matematyczno-przyrodniczo i zajęcia dla dzieci uzdolnionych polonistycznie: - przygotowanie i przeprowadzenie testów sprawdzających (koniec lutego 2014 i czerwca 2014), - dokonanie analizy wyników testów sprawdzających pod kątem osiągnięcia wskaźnika - rozwój uzdolnień, u co najmniej 50% dzieci objętych zajęciami, - prowadzenie na bieżąco dzienników zajęć. 6. Dostawa pomocy dydaktycznych do poszczególnych szkół - szczegółowo określono miejsce i ilość dostawy w załączniku nr 5 do SIWZ (wzór umowy). 7. Szczegółowy zakres poszczególnych części tj. liczba godzin i liczba grup: a) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika, ul. Wojska Polskiego 1, 69-100 Słubice: Część 1: zajęcia dla dzieci uzdolnionych polonistycznie (1 grupa x 60h). Część 2: zajęcia dla dzieci uzdolnionych polonistycznie (1 grupa x 60h). Część 3: zajęcia dla dzieci uzdolnionych polonistycznie (1 grupa x 60h). Część 4: zajęcia dla dzieci uzdolnionych polonistycznie (1 grupa x 60h). b) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Tadeusza Kościuszki, ul. Wojska Polskiego 38, 69-100 Słubice Część 5: zajęcia dla dzieci uzdolnionych matematyczno-przyrodniczo (1 grupa x 60h). Część 6: zajęcia dla dzieci uzdolnionych matematyczno-przyrodniczo (1 grupa x 60h). Część 7: zajęcia dla dzieci uzdolnionych polonistycznie (1 grupa x 60h). Część 8: zajęcia dla dzieci uzdolnionych polonistycznie (1 grupa x 60h). c) Szkoła Podstawowa nr 3 im. Stefana Czarnieckiego, ul. Kilińskiego 8, 69-100 Słubice Część 9: zajęcia wyrównawcze z języka polskiego dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (1 grupa x 60h). Część 10: zajęcia wyrównawcze z języka polskiego dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (1 grupa x 60h). Część 11: zajęcia wyrównawcze z języka polskiego dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (1 grupa x 60h). Cześć 12 zajęcia wyrównawcze z języka polskiego dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (1 grupa x 60h). d) Szkoła Podstawowa w Golicach, ul. Słubicka 1, Golice, 69-100 Słubice Część 13: zajęcia wyrównawcze z matematyki dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (1 grupa x 60h). Część 14: zajęcia dla dzieci uzdolnionych polonistycznie (1grupa x 60h). e) Szkoła Podstawowa w Kunowicach, ul. Słubicka 18, Kunowice, 69-100 Słubice Część 15: zajęcia dla dzieci uzdolnionych matematyczno-przyrodniczo (1 grupa x 60h). Część 16: zajęcia dla dzieci uzdolnionych polonistycznie (1 grupa x 60h). UWAGA: Przez pojęcie godzina należy rozumieć 45 minut zajęć Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół wymienionych w ppkt. a) - e) Część 17: dostawa pomocy dydaktycznych (szczegóły opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda od Wykonawcy posiadania kwalifikacji lub dysponowania osobami posiadającymi kwalifikacje do prowadzenia zajęć z języka polskiego, matematyki w klasie I-III szkoły podstawowej, gimnastyki korekcyjnej, zajęć logopedycznych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. (j. t. Dz. U. 2013 poz. 1207), w sprawie szczegółowych kwalifikacji od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, w zakresie każdej z części.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W związku z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje dokonanie zmian w umowie. 2. Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku: a) pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróconego terminu zakończenia realizacji umowy, b) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy. 3. Zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności przypadku choroby osoby, która będzie prowadziła zajęcia lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających prowadzenie zajęć. W przypadku zmiany osoby, prowadzącej zajęcia, nowa osoba, która będzie prowadzić zajęcia musi spełniać wymagania określone w rozdz. 5, pkt. 3 SIWZ. Zmiany te mogą zostać dokonane wyłącznie w przypadku Wykonawcy, który prowadzi działalność gospodarczą, pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany, przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje osoby, która będzie prowadziła zajęcia oraz wyrażenia zgody Zamawiającego na tę zmianę. W przypadku osoby, która jest osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej na skutek zaistnienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć np. choroba umowa ulega rozwiązaniu, a w przypadku śmierci wygasa. 4. W przypadku wystąpienia niezależnych od Zamawiającego, niemożliwych do przewidzenia w trakcie zawierania umowy okoliczności takich jak np. klęski żywiołowe, znacząca absencja chorobowa dzieci, itp. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu umowy do aktualnie niezbędnych swoich potrzeb lub zawieszenia świadczenia usług, na okres, w którym okoliczności występują. 5. Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 6. Zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych. 7. Zmniejszenie zakresu usług i wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. 8. Zmiana harmonogramu realizacji projektu w przypadku zaistnienia zmian wytycznych, zmian warunków realizacji projektu lub treści dokumentów programowych. 9. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 10. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania na piśmie o tym fakcie Wykonawcy i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 11. Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę, jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia. 12. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://edukacja.slubice.pl/?a=temat&id=19
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Administracyjny Oświaty w Słubicach ul. Akademicka 1 69-100 Słubice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Zespół Administracyjny Oświaty w Słubicach ul. Akademicka 1 69-100 Słubice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane w ramach projektu systemowego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w gminie Słubice, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach POKL Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.