Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00211914/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
- 2025/BZP 00215304/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie osiedla mieszkaniowego w Gniewomirowicach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miłkowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647506
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 71
1.5.2.) Miejscowość: Miłkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-222
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ugmilkowice.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug-milkowice.dolnyslask.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-150e14b2-4bdf-4503-a3dc-d12de72f0f231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie osiedla mieszkaniowego w Gniewomirowicach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-150e14b2-4bdf-4503-a3dc-d12de72f0f23
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312004
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00211914
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGP.III.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej na terenie osiedla mieszkaniowego w Gniewomirowicach. Główny zakres zadania obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej w układzie grawitacyjno – tłocznym wraz z odnogami sieciowymi do granic działek budowlanych oraz budowę przepompowni ścieków wraz z zasilaniem energetycznym pompowni, w ramach inwestycji przewidziano także odtworzeniem nawierzchni. Łączna długość sieci kanalizacyjnej na obszarze objętym inwestycją wynosi: 2.539,2 m, w tym : sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC fi 200 mm L – 1.582,60m, sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (tłocznej) z rur PE fi 160 mm L – 629,70 m, odnogi sieciowe do granic działek z rur PVC fi 160 mm L – 326,9 m. Zadanie należy wykonać w oparciu o dwa pozwolenia na budowę: decyzję nr 431/24 z dn. 19.08.2024 r. wydaną przez Starostę Legnickiego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej na terenie osiedla mieszkaniowego w Gniewomirowicach wraz z odgałęzieniami sieciowymi do przyłączy, decyzję nr I-D-60/24 z dn. 1.07.2024 r. wydaną przez Wojewodę Dolnośląskiego – decyzja obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej metodą bezwykopową pod drogą krajową nr 94 w celu połączenia zaprojektowanej kanalizacji sanitarnej na terenie osiedla mieszkaniowego z istniejącą kanalizacją w „starej” części miejscowości Gniewomirowice. Wykonawca będzie zobowiązany wypełniać obowiązki i ponosić koszty towarzyszące robotom budowlanym, które wynikają z przepisów prawa, decyzji, warunków, uzgodnień, umów i innych dokumentów będących częścią dokumentacji projektowej. Jednocześnie wykonawca będzie zobowiązany w ramach wynagrodzenia uzyskać aktualne decyzje, warunki, uzgodnienia, których termin ważności upłynął.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3480512,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5334000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3480512,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: pRZEDSIEBIORSTWO kOMUNALNE hEMIZ-bIz Sp z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390410810
7.3.4) Miejscowość: Prochowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "HEMIZ BIS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "HEMIZ BIS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3480512,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI I ZEWNĘTRZNYMI W MAJDANIE KRÓLEWSKIM
- Remont boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej w miejscowości Białaczów
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Feliksów
- Budowa drogi wewnętrznej (ulicy Lazurytowej) w miejscowości Ludwikowo - poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy
- Wykonanie otworu rozpoznawczo - eksploatacyjnego nr 4 mającego na celu ujęcie wód podziemnych dla potrzeb wodociągu gminnego na gruntach miejscowości Nowa Kubra
- "Budowa dwóch przyłączy wodociągowych oraz elektrycznych do studni ujęcia wody D2A i D3A dla Zakładu Produkcji Wód, przy ulicy Węgierskiej 40- etap II" - znak sprawy DI -03/25
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.