Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-22
Słupsk: Organizacja obchodów jubileuszowych 700/745-lecia Miasta Słupska
i XIV edycji Święta Ryby
Numer ogłoszenia: 221096 - 2010; data zamieszczenia: 22.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Słupsk , Plac Zwycięstwa 3/219, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8423236, faks 059 8424297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja obchodów jubileuszowych 700/745-lecia Miasta Słupska i XIV edycji Święta Ryby.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja obchodów jubileuszowych 700/745-lecia Miasta Słupska i XIV edycji Święta Ryby 74422000-3.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.42.20.00 - 74.42.20.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych / wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zleceń o podobnym charakterze na kwotę nie mniejszą niż 100 tysięcy PLN wraz z dokumentami potwierdzającymi należytą realizację wymienionych prac
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Referencje - dokumenty potwierdzające należytą realizację wymienionych prac.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
W przypadku warunku dotyczącego posiadanego doświadczenia Zamawiający będzie stosował następujące zasady przydzielania punktów: Doświadczenie Wykonawcy: realizacja 1 zamówienia o podobnym charakterze o wartości min. 100 tys. zł - 1 pkt; Wartość zrealizowanego lub realizowanego zamówienia - każde 20.000 zł powyżej minimum - 1 pkt. Zamawiający zaprosi do dialogu trzech Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie wyższa niż 3, Zamawiający zaprosi do dialogu tych Wykonawców, którzy w toku oceny złożonych wniosków otrzymają najwyższą ocenę spełniania warunku doświadczenia. Jeżeli w wyniku oceny doświadczenia Wykonawców okaże się, że kilku Wykonawców otrzymało taką samą ilość punktów, to elementem decydującym o zakwalifikowaniu do następnego etapu będzie wykonanie największej ilości prac podobnych.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Ocena projektu - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
Biuro Promocji i Integracji Europejskiej
76-200 Słupsk
pok. 100.
IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Zamawiający wymaga przedstawienia projektu artystycznego i realizacyjnego, w tym obsługi technicznej, tj. zapewnienia sceny na okres 10-12 września 2010 r., jak również ich kosztorysu. Impreza odbędzie się w następujących terminach: 1. Święto Miasta 2010 - 10 i 12 .09.2010 r. 2. Święto Ryby 2010 - 11.09.2010 r. W zakres imprezy wchodzą: 1. Święto Miasta 2010 w dniach 10 i 12.09.2010r. - Przygotowanie pomysłu i scenariusza imprezy. - Organizacja występów artystycznych w godz 18.00 - 20.00 - Organizacja koncertu Gwiazdy o ugruntowanej pozycji artystycznej, medialnej i wysokiej rozpoznawalności ogólnopolskiej reprezentującej muzykę POP lub ROCK Czas wykonania usługi 10 września 2010 r. od godz. 20.00 - Przygotowanie i obsługa widowiska pirotechnicznego zsynchronizowanego z podkładem muzycznym, trwającego min. 7 min. z użyciem ładunków pirotechnicznych - bomb kaliber 75 mm -150 mm, wyrzutni wielostrzałowych oraz efektów frontowych. Czas wykonania usługi 10 września 2010 r. od. godz. 22.00 - Zakwaterowania ekipy artystycznej i technicznej obsługującej imprezę we własnym zakresie. - Organizacja w dniu 12.09.2010 Historycznej parady ulicami miasta Słupska - przygotowanie planu przemarszu i zabezpieczenie jej uczestników. - Przyjęcie na siebie tytułu Organizatora imprezy wiążącego się z przygotowaniem wszystkich niezbędnych pozwoleń wynikających z ustawy o organizacji imprez masowych - Opłacenie honorariów dla artystów, (dojazd + noclegi) w tym konferansjer, - Zabezpieczenia ekipy technicznej, wynajmu sceny, nagłośnienie i oświetlenie sceny zgodnie z riderami technicznymi artystów występujących podczas imprezy. - Opłacenia składki ZAiKS, - Zapewnienia zaplecza scenicznego: garderoby dla artystów. - Zapewnienia płotków zabezpieczających scenę. - Przygotowania identyfikatorów dla służby technicznej, informacyjnej oraz służb porządkowych, jak również akredytacje prasowe, 2. Święto Ryby 2010 w dniu 11.09.2010r. - Przygotowania pomysłu i scenariusza imprezy. - Wykonanie wszystkich niezbędnych czynności w celu przygotowania imprezy. - Organizacja występów artystycznych, na które składać się będą występy zespołów lokalnych o różnym charakterze, związane z kulturą Pomorza - w godz 14.00 - 20.00. - Organizacja koncertu Gwiazdy o ugruntowanej pozycji artystycznej, medialnej i wysokiej rozpoznawalności ogólnopolskiej reprezentującej muzykę POP. Czas wykonania usługi 11 września 2010 r. od godz. 20.00. - Zabezpieczenia ekipy technicznej, wynajmu sceny, nagłośnienia i oświetlenia sceny zgodnie z riderami technicznymi artystów występujących podczas imprezy. - Zabezpieczenia transportu na własny koszt. - Zakwaterowania we własnym zakresie ekipy artystycznej i technicznej obsługującej imprezę. - Zabezpieczenie we własnym zakresie i na zasadzie wyłączności ekipy gastronomiczno - handlowej obsługujących imprezę. W tym minimum 18 stoisk handlowych oferujących rybę i przetwory rybne oraz minimum 2 punktów gastronomicznych oferujących potrawy z ryb. -Zabezpieczenie hali namiotowej o wymiarach 25m x 20m wraz z minimum 20 sztukami ław handlowych lub 20 sztuk namiotów o wymiarach 3m x 3m. - Zabezpieczenie ekipy technicznej zajmującej się montażem i demontażem punktów handlowych na terenie imprezy - Pokrycie kosztów organizacyjnych. - Jednolite oznakowanie i przygotowanie dekoracji stoisk handlowych z uwzględnieniem charakteru imprezy. - Zabezpieczenie hostess i orszaku Neptuna podczas trwania imprezy. - Organizacja mini konkursów wędkarskich dla uczestników imprezy. - Organizacja konkursu wędkarskiego VIP na Stawku Łabędzim w Słupsku polegająca na zabezpieczeniu sprzętu wędkarskiego, wyznaczeniu łowisk, zapewnienia napojów chłodzących, komisji konkursowej i nagród. - Organizacja na terenie imprezy namiotu VIP wraz z cateringiem. - Przygotowanie Cooking Live - zupy rybnej (500 porcji dziennie) oraz patelni cygańskiej - smażalnia ryb. - Wykonanie dekoracji z wykorzystaniem ryb wędzonych i marynowanych przedstawiającej motyw syrenki lub innego akcentu marynistycznego, z uwzględnieniem degustacji dekoracji. - Organizacja ogródka piwnego (2 gatunki piwa) na 200 miejsc siedzących - organizacja strefy piwnej odpowiednio wygrodzonej i zabezpieczonej poza terenem imprezy masowej, wraz z regulaminem. - Uzyskanie niezbędnych, wymaganych prawem dokumentów, umów i zezwoleń na organizację imprezy w zakresie programu artystycznego świadczenia usług handlowo gastronomicznych, w tym zgody na organizację imprezy masowej. Biuro Promocji i Integracji europejskiej zapewnia: - zabezpieczenie medyczne, -zabezpieczenie licencjonowanych służb ochrony - zgodnie z ustawą z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2009 r. nr 62, poz. 504), - zabezpieczenie kabin TOI-TOI, - sprzątanie terenu imprezy, -zabezpieczenie elektryka oraz podłączenie do prądu dla gastronomii, - druk materiałów informujących o imprezie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 Biuro Promocji i Integracji Europejskiej 76-200 Słupsk pok. 100.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Świadczenie usług transportu sanitarnego
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn. "Utworzenie 72 nowych miejsc opieki dla dzieci do lat 3 w ramach żłobka przy ul. Andersa 4 w mieście Słupsku poprzez rozbudowę istniejącego obiektu"
- PODN.ZP.321. przeprowadzenie szkolenia dla koordynatorów gmin z tworzenia kursów e-learningowych na platformie CMS Moodle
- Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku.
- Modernizacja sieci komputerowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Redzikowie oraz w Szkole Podstawowej im.mjra Henryka Sucharskiego w Jezierzycach (wraz z halą widowiskowo-sportową)
- Wykonanie kompleksowej zabudowy kuchennej wraz z dostarczeniem niezbędnych sprzętów AGD w pomieszczeniach Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Lubuczewie.
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.