Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-28
Bochnia: Impreza 7 dniowa o charakterze integracyjnym i wypoczynkowym w ramach projektu Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim
Numer ogłoszenia: 221084 - 2011; data zamieszczenia: 28.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. G. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 611 97 40, faks 14 611 97 40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Impreza 7 dniowa o charakterze integracyjnym i wypoczynkowym w ramach projektu Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja imprezy 7 dniowej o charakterze integracyjnym i wypoczynkowym dla 19 osób niepełnosprawnych głównie ze schorzeniami psychicznymi i/lub obniżoną sprawnością intelektualną i/lub powiązanymi z dysfunkcją wzroku oraz dla 14 ich opiekunów poza miejscem zamieszkania uczestników czyli poza terenem Powiatu Bocheńskim. W dniu zawarcia umowy między Zamawiającym a Wykonawcą tj. przed rozpoczęciem imprezy organizator otrzyma kserokopię orzeczeń o niepełnosprawności osób uczestniczących w grupie objętej zleceniem. Przedmiot zamówienia będzie obejmował: 1) przewóz osób na trasie Bochnia - miejsce docelowe organizacji imprezy - Bochnia 2) zakwaterowanie (7 noclegów) w jednym ośrodku dla grupy 33 osobowej (wymagane warunki: pobyt w pokojach 2 lub 3 osobowych z węzłem sanitarnym) 3) całodobowa opieka medyczna 4) ubezpieczenie NNW na sumę ubezpieczenia równą 10000 złotych (kserokopia do przedłożenia dzień przed terminem wyjazdu) 5) wyżywienie (tj.: 3 posiłki dziennie w tym min. jeden gorący) 6) organizację zajęć integracyjnych i rekreacyjnych z wykorzystaniem walorów przyrodniczych miejsca pobytu, w szczególności: a) zorganizowanie dla całej grupy wg rozeznania indywidualnych potrzeb i możliwości zajęć rekreacyjnych usprawniających psychofizycznie w wymiarze 4 godzin dziennie w tym np. piesze wędrówki szlakami turystycznymi, hipoterapia, zabiegi kinezyterapeutyczne itp. b) zorganizowane opieki i zajęć rekreacyjnych dla osób niepełnosprawnych podczas, gdy dla opiekunów należy zorganizować warsztaty psycho-edukacyjne w wymiarze 1,5 godziny dziennie w czasie 5 dni. Program warsztatów powinien dotyczyć sposobów budowania atmosfery bezpieczeństwa, akceptacji i zaufania, przełamywania barier w mówieniu o sobie, wzmacniania samooceny i budowania poczucia własnej wartości, wskazywanie sposobów redukcji napięcia emocjonalnego, kształtowanie umiejętności rozpoznawania własnych stanów emocjonalnych, rozwijanie umiejętności pokonywania negatywnych emocji, zasady budowania satysfakcjonujących kontaktów z otoczeniem, związek pozytywnych relacji z innymi a poziom własnej satysfakcji życiowej, umiejętności i zachowania sprzyjające relacjom partnerskim, własne możliwości oddziaływania na stan relacji z bliskimi. c) W trakcie pobytu niezależnie od warunków atmosferycznych powinien być zapewniony program integracyjny w wymiarze 2 godzin dziennie w tym usługi animatora dla grupy, którego zadaniem będzie doraźne kierowanie procesami zachodzącymi w grupie uczestników imprezy w celu integracji w grupie, poprawy funkcjonowania psychospołecznego osób niepełnosprawnych psychicznie/umysłowo i ich najbliższego otoczenia, uściślania więzi w grupie, budowania relacji partnerskich. Miejsce imprezy: Ośrodek wypoczynkowy na terenie województwa małopolskiego lub ewentualnie województwa podkarpackiego, w miejscowości atrakcyjnej turystycznie, mile widziane doświadczenie w organizacji pobytów dla grup z osobami chorymi psychicznie lub upośledzonymi umysłowo. Celem realizacji przedmiotu zamówienia jest poprawa kondycji psychofizycznej poszczególnych osób uczestniczących w imprezie, poprawa ich samopoczucia, wzrost kompetencji społecznych i umiejętności życiowych uczestników imprezy, nawiązanie nowych kontaktów interpersonalnych, wzrost oceny własnych możliwości społecznych uczestników imprezy. Do potwierdzenia realizacji zamówienia będzie wymagane między innymi: 1. Lista obecności na poszczególnych zajęciach wg programu imprezy 2. Dokumentacja fotograficzna zapisana na nośniku elektronicznym (nie mniej niż 50 zdjęć dokumentujących różne momenty realizacji programu). 3. Konspekty zajęć psycho-edukacyjnych. Oferent powinien przygotować i załączyć do oferty szczegółowy program pobytu/imprezy dla grupy z uwzględnieniem warunków zamówienia opisanych w niniejszej specyfikacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a/ opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; b/ oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; c/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a/ wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w tym: prowadzący warsztaty psycho-edukacyjne powinien legitymować się wykształceniem pedagogicznym lub psychologicznym lub pokrewnym oraz z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w zawodzie zgodnym z wykształceniem natomiast animator grupy powinien być z wykształceniem i doświadczeniem pedagogicznym lub pracy socjalnej lub socjoterapeutycznym lub pokrewnym. b/Należy opisać w skrócie doświadczenie oferenta w organizacji imprez o podobnym charakterze i miejsce imprezy, którym może być ośrodek wypoczynkowy na terenie województwa małopolskiego lub ewentualnie województwa podkarpackiego, w miejscowości atrakcyjnej turystycznie, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy dołączyć do oferty wykaz ilości pomieszczeń w jednym ośrodku z pokojami 2 lub 3 osobowymi z węzłem sanitarnym; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a/ wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w tym: prowadzący warsztaty psycho-edukacyjne powinien legitymować się wykształceniem pedagogicznym lub psychologicznym lub pokrewnym oraz z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w zawodzie zgodnym z wykształceniem natomiast animator grupy powinien być z wykształceniem i doświadczeniem pedagogicznym lub pracy socjalnej lub socjoterapeutycznym lub pokrewnym. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b/ aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub układ ratalny dla zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Program 7-dniowej imprezy wraz z harmonogramem zgodnym z wymogami SIWZ 2. Oświadczenie Wykonawcy, że cena oferty obejmuje pełny zakres usługi oraz jest zgodna z SIWZ 3. Zaakceptowany wzór umowy, załącznik do SIWZ 4. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z zakresem zamówienia oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje w celu przygotowania i złożenia oferty z należytą starannością
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_bochenski/Wprowadzenie/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni
ul. E. Windakiewicza 9/5
32-700 Bochnia
tel. 14 611-97-40
e-mail: pcpr@powiat.bochnia.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni ul. E. Windakiewicza 9/5 32-700 Bochnia tel. 14 611-97-40.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pt Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą przeznaczenia internatu (bursa) na Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. ks. Jana Twardowskiego z dostosowaniem do warunków bezpieczeństwa pożarowego
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku Starostwa Powiatowego w Bochni w zakresie budowy windy zewnętrznej oraz dostosowania obiektu do obowiązujących przepisów pożarowych
- Doposażenie straży gminnej w niezbędny sprzęt do prowadzenia kontroli
- Modernizacja Krytej Pływalni w Bochni - etap I
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Windakiewicza 9 w Bochni - ETAP 2
- Dostawa implantów i innych materiałów ortopedycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zorganizowanie wyjazdów w ramach projektu pn. Poligon przyszłości - manewry wiedzy i umiejętności
- Usługa organizacji wyjazdu na kolonie letnie dla dzieci ze świetlic środowiskowych w gminie Waśniów
- Organizacja warsztatów dla dzieci uczęszczających do Romskiej Świetlicy Rodzinnej finansowana w ramach zadania "Edukacja prozdrowotna uczestników Romskiej Świetlicy Rodzinnej"
- Świadczenie usług społecznych - sąsiedzkich i opieki wytchnieniowej na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim"
- "Kreowanie wizerunku profesjonalnego pracownika" połączone z usługą stylisty obejmującą zakup ubioru zakończone metamorfozą dla max. 99 osób uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Usługi dla uczestników Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów w Otwocku w ramach projektu pn. "Rozwój dziennych form usług opiekuńczych świadczonych w społeczności lokalnej na terenie powiatu otwockiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.