Ogłoszenie z dnia 2012-06-26
Olsztynek: PRZEBUDOWA HOLU-II PIĘTRO
Numer ogłoszenia: 221062 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Centrum Zdrowia - Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku , ul. Chopina 11, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5193563, faks 089 5193563.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA HOLU-II PIĘTRO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia obejmuje 1. Wykonanie nowego stropu podwieszonego z płyt dźwiękochłonnych 60x60 cm na ruszcie AL. 2. Wykonanie instalacji elektrycznej rozprowadzonej na korytkach podwieszonych z uprzednim zlikwidowaniem istniejącej instalacji elektrycznej oraz wykonaniem zabezpieczeń przeciw porażeniowych nad drzwiami wejściowymi holu 3. Wykonanie obudowy z płyt G. K na ruszcie stalowym (pionów C.O.) 4. Wykonanie płyty G.K na ścianach 5. Wykonanie otworów w stropie dla przewodów wentylacyjnych z wykuciem bruzdy 16x16x40 cm x 4 kpl dla bocznego wylotu do kratek wentylacyjnych 6. Wykonanie wentylacji grawitacyjnej na strychu budynku jako elastycznych kanałów wentylacyjnych, tak zwane FLEKSY w ruszcie z profili stalowych- 4kpl 7. Konstrukcje kominów wentylacyjnych przedstawiono w projekcie 8. W poziomie kondygnacji-strychu FLEKSEM o O 15 cm obudować konstrukcją z ocynkowanych zimno giętych profili stalowych i ocieplić wełną mineralną min. 5 cm i obłożyć płytą G.K.F lub G.K.F.I i pomalować farbą emulsyjną 9. Kominy powyżej dachu ocieplić wełną mineralną min. 5 cm. Konstrukcje kominów wykonać z ocynkowanych zimno giętych profili stalowych lub łat drewnianych do których należy przymocować sklejkę wodoodporną o grubości 1 cm. Kominy obłożyć styropianem FS15 o grubości 5 cm i wykończyć cienkowarstwowym tynkiem sylikatowym w kolorze białym oraz wykonać czapę z blachy powlekanej brązowej. 10. Każdy nowo zaprojektowany kanał lub zespolone wyprowadzone na dach nad czapą z blachy powlekanej zakończyć nasadą o O 150 mm, np. termowent typ TULIPAN, firmy Darko lub analogicznymi 11. Nowe kominy mogą być przebudowane do istniejących murowanych 12. W pomieszczeniu holu należy zastosować nawiewniki wewnętrzne pod stropem podłączone do projektowanych konwektorów (zewnętrznych) zamontowanych na strychu typ Artel Hoop Multi HPD 21 RL lub analogicznymi 13. W drzwiach do pomieszczenia holu wykonać kratki nawiewne o O 6 cm x4 x 2 kpl. 14. Wykonanie świetlików rurowych giętych np. FAKRO SLT550 lub analogicznych, wykonać zgodnie z instrukcją producenta po uprzednim wycięciu otworów w dachu z wykonaniem wymian oraz wycięciem otworów w stropie poddasza 15. Wykonanie posadzki nowej holu na poziomie istniejącego II piętra (wg przedmiaru) 16. Malowanie i wykończenie oraz wykonanie zabezpieczeń krawędzi (naroży) i odbojów (dla krzeseł) wykonać zgodnie z przedmiarem ofertowym, instrukcją producenta i uzgodnieniem z inwestorem. Prace wykonać zgodnie z warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną. II. 1. Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie a więc w szczególności należy przestrzegać przepisy BHP i p.poż. podczas wykonywania robót remontowych przebudowy hallu II p. Wszystkie materiały budowlane i wykończeniowe powinny posiadać atest ITB. Roboty przeprowadzać pod nadzorem osoby uprawnionej. III. Ogólny opis konstrukcji budynku, w którym przeprowadzane będą roboty objęte niniejszym postępowaniem. Do zachodnio-południowej bryły budynku adaptowano i przybudowano część gospodarczą-garaż, w powyższej kondygnacji wykonano część techniczną -pracownię rentgenowską a na drugim piętrze pomieszczenie socjalne i gabinet biurowy. Główna bryła budynku czterokondygnacyjnego w części od strony ulicy jest podpiwniczona, z dwoma klatkami schodowymi w szczytach. Dachy dwuspadowe drewniane o konstrukcji płatwiowej, od dołu piętra drugiego (w części dobudowanej) z płyt G/K na ruszcie stalowym z uprzednim ociepleniem z wełny mineralnej. W bryle głównej, dach został podniesiony o koncie nachylenia ok. 150 - pomiędzy klatkami schodowymi, co pozwoliło na adaptacje poddasza i wykonanie pomieszczeń przychodni o wysokości 2,6 m. Budynki wykonane w technologii tradycyjnej w układzie podłużnym. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne nośne kondygnacji nadziemnej murowane z cegły ceramicznej pełnej. Ściany wewnętrzne i zewnętrzne piwnic również wykonane z cegły ceramicznej pełnej. Stropy piwnicy ceglane o sklepieniu odcinkowym, a powyżej drewniane (nad parterem, piętrem i poddaszem) i analogicznie na częścią nie podpiwniczoną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera a) Przedmiar robót b) Projekt.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się wykonaniem co najmniej 2 robót budowlanych -każda o wartości min 75% ceny oferowanej brutto- w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Kierownik robót posiadał uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku podmiotów zagranicznych, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,data złożenia oświadczenia nie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy dotyczących : I. ZMIANY TERMINU REALIZACJI UMOWY 1. Termin umowny ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z a. przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego, b. działania siły wyższej np klęski żywiołów, strajki generalne lub lokalne, mające bezpośredni wpływ na terminowe wykonanie robót , c. wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót-czas wstrzymania robót ze względu na warunki atmosferyczne winien być udokumentowany notatką spisaną na tę okoliczność. d. wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności e. robót odkrywkowych uniemożliwiających wykonanie robót. f. wstrzymanie robót w przypadku, gdy ograniczałyby dostęp pacjentów do świadczeń zdrowotnych. W przedstawionych przypadkach wystąpienie opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. 2. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia, przy zaistnieniu następujących okoliczności: a. konieczność wykonania tzw. robót dodatkowych, czyli robót nieprzewidzianych a koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia tzn. takich robót, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy b. Konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. Termin wykonania zamówienia zostanie przesunięty odpowiednio o czas: a. niezbędny do wykonania robót nieprzewidzianych b. niezbędny na wykonanie badań, ekspertyz, analiz. II. ZMIANY WYNAGRODZENIA WYKONAWCY 1. Zmiana wartości umownej w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości robot wynikających z rzeczywistych obmiarów, wynagrodzenie zostanie proporcjonalnie zmniejszone lub zwiększone przy zachowaniu cen jednostkowych, przedstawionych w kosztorysie ofertowym. 2. Zwiększenie wartości umownej w przypadku wystąpienia robót dodatkowych. Rozliczenie robót dodatkowych nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego oraz stawek i narzutów zastosowanych przy tworzeniu kosztorysu ofertowego Wykonawcy. W przypadku, gdy wystąpią roboty innego rodzaju niż w przedmiarach robót, a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia, roboty te rozliczone będą na podstawie kosztorysów przygotowanych przez wykonawcę, a zatwierdzonych przez inspektora nadzoru i zamawiającego. Kosztorysy te opracowane będą w oparciu o następujące założenia: a. ceny czynników produkcji: Rbg, M, S, Kp, Z, zostaną przyjęte z kosztorysów ofertowych złożonych przez wykonawcę, b. w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o zapisy w ppkt a, brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD jako średnie za okres ich wbudowania, c.podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą normy zawarte w kosztorysach ofertowych, a w przypadku ich braku - odpowiednie pozycje KNR-ów. W przypadku braku odpowiednich pozycji w KNRach, zastosowane zostaną KNNR-y, a następnie wycena indywidualna wykonawcy, zatwierdzona przez zamawiającego 3.Zmiana wartości umownej w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych w tym zmiany podatku VAT. 4. Zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych. Za roboty zamienne uznaje się rozwiązania zamienne, które mogą być wprowadzane w stosunku do przewidzianych w opisie technicznym i przedmiarze robót, ale nie będą wykraczać poza zakres zamówienia, powodować istotnej zmiany wynagrodzenia wykonawcy oraz będą korzystne dla Zamawiającego. W przypadku robót zamiennych wycena tych robót zostanie dokonana w oparciu o założenia przyjęte do wyceny robót dodatkowych III. ZMIANY SPOSOBU WYKONYWANIA UMOWY : 1. Przy zaistnieniu następujących sytuacji może dojść do zmiany sposobu wykonania umowy: a. konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w ofercie , dokumentacji projektowej w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, IV. ZMIAN OSOBOWYCH I ADRESOWYCH1. Istnieje możliwość dokonania zmiany kierownika budowy niniejszego jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. 2. Wykonawca z własnej inicjatywy zaproponuje zmianę kierownika budowy w następujących przypadkach: a. śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych b. nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy c. jeżeli zmiana tej osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy 3. Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany kierownika budowy jeżeli uzna, że nie wykonuje on należycie swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. 4. W przypadku zmiany kierownika budowy, nowa osoba powołana do pełnienia obowiązków kierownika budowy musi spełniać wymagania określone w SIWZ do pełnienia danej funkcji 5. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania od wykonawcy zmiany podwykonawcy, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z założeniami i przepisami. 5 Gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana: osób upoważnionych do dokonywania czynności, danych teleadresowych określonych w umowie, numeru konta Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-olsztynek.qi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminne Centrum Zdrowia Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku ul. Chopina 11 11-015 Olsztynek..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku ul. Chopina 11 11-015 Olsztynek ( Biuro-II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Wykonanie remontu łazienek wraz z garderobami w Teatrze Studio oraz wymianą poziomów i pionów wodno-kanalizacyjnych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.