To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-20
Szczecin: Zimowe oczyszczanie miasta Szczecin - oczyszczanie miejsc parkingowych znajdujących się na jezdni w Strefie Płatnego Parkowania
Numer ogłoszenia: 22098 - 2014; data zamieszczenia: 20.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 515288 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800444,4800434, faks 91 4393003, 4800453.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe oczyszczanie miasta Szczecin - oczyszczanie miejsc parkingowych znajdujących się na jezdni w Strefie Płatnego Parkowania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zimowe oczyszczanie miasta Szczecin - oczyszczanie miejsc parkingowych znajdujących się na jezdni w Strefie Płatnego Parkowania. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Oczyszczanie miejsc parkingowych znajdujących się na jezdni w Strefie Płatnego Parkowania. Kod CPV 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania - Usługi odśnieżania I. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO 1. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia: 1) minimum 10 odśnieżarek szczotkowych lub odśnieżarek pługowych, 2) minimum 4 samochodów do transportu osób i sprzętu - każdy samochód powinien umożliwić transport minimum 6 osób i posiadać skrzynię ładunkową na niezbędny sprzęt do ręcznego usuwania śniegu, 3) minimum 60 osób do ręcznego oczyszczania miejsc parkingowych. 2. Wykonawca zorganizuje prace w taki sposób, aby stworzyć zespoły składające się z minimum 6 osób wyposażonych w sprzęt niezbędny do oczyszczenia miejsc parkingowych oraz minimum 1 szt. odśnieżarki szczotkowej lub odśnieżarki pługowej. 3. Wykonawca będzie odpowiadał za szkody wyrządzone podczas prowadzonych prac i musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. 4. Podczas czynności oczyszczania miejsc parkingowych Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów związanych z ochroną środowiska oraz do zachowania szczególnej ostrożności i nie ingerowania w naturalne środowisko na przedmiotowym terenie. II. REALIZACJA PRZEDMIOTU UMOWY 1. Oczyszczanie będzie się odbywało w taki sposób aby usunąć zalegający śnieg z miejsc parkingowych poprzez tworzenie pryzm. 2. Decyzję o rozpoczęciu prac podejmuje wykonawca. Każdorazowe rozpoczęcie i zakończenie prac musi być zgłoszone i zaakceptowane przez Centralę Ruchu Zamawiającego pod nr tel. 91 48 00 403. Brak zgłoszenia będzie skutkował nie rozliczeniem prac. 3. Pryzmy muszą być tworzone w taki sposób aby nie zajmowały miejsc parkingowych częściej niż co 7 miejsce parkingowe. Szerokość pryzmy nie powinna być mniejsza niż 3,5 m oraz wyższa niż 1,2 m. Dopuszcza się tworzenie pryzm na polach martwych. 4. Niedopuszczalne jest pryzmowanie śniegu w miejsca w których znajdują się studzienki kanalizacyjne, znaki drogowe, kosze uliczne, zapory uniemożliwiające parkowanie, bramy wjazdowe, miejsca dla osób niepełnosprawnych. 5. Zamawiający ma prawo wskazywać priorytetowe miejsca parkingowe do oczyszczenia. Zamawiający może wydać dyspozycję rozpoczęcia prac, do których Wykonawca musi przystąpić w ciągu 12 godzin. 6. Wszystkie miejsca parkingowe znajdujące się na jezdni w SPP muszą być oczyszczone w nieprzekraczalnym czasie 72 godzin od ustąpienia opadów śniegu. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania stałej łączności z Zamawiającym w celu przyjęcia zgłoszeń (tel. komórkowy, tel. stacjonarny lub fax). 8. Za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy uznaje się oczyszczenie miejsca parkingowego w taki sposób, aby zapewnić swobodną wymianę pojazdów. III. KONTROLA REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Kontrola może być przeprowadzona przez Zamawiającego oraz inne podmioty przez niego wyznaczone bez udziału Wykonawcy. Fakt przeprowadzenia kontroli udokumentowany zostanie odpowiednim protokołem lub notatką służbową. 2. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, Wykonawca zobowiązany będzie do natychmiastowego ich usunięcia. IV. ZASADY ROZLICZANIA 1. Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy będzie stanowić ryczałt miesięczny za okres 3 m-cy (I - III) od dnia podpisania umowy, lecz nie wcześniej niż od 01.01.2014r., do dnia 31.03.2014r., oraz iloczyn ceny jednostkowej brutto za oczyszczenie jednego miejsca parkingowego i ilość oczyszczonych miejsc parkingowych, przy czym Zamawiający przyjmuje do 21000 miejsc parkingowych. 2. Podstawą do rozliczenia prac będą karty pracy z wymienionymi miejscami parkingowymi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA ROMUS ROMAN SZCZĘCHUŁA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA ROMUS ROMAN SZCZĘCHUŁA
- Firma Usługowa ROMUS - Roman Szczęchuła, ul. Wł. Łokietka 22, 70-255 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 231180,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 291000,00
Oferta z najniższą ceną: 291000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 300000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie prac remontowych w budynkach GDDKiA Oddziału Szczecin z podziałem na 3 części
- EP/220/34/2024- Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu endoskopowego dla SPWSZ w Szczecinie
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
- USŁUGA CATERINGOWA DLA UCZNIÓW OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I ST W SZCZECINIE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Eko Oświetlenie w Gminie Miasto Szczecin - wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne na terenie Miasta Szczecin
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
- Ochrona i dozór mienia Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy oraz monitorowanie obiektu i terenu Muzeum w Wałbrzychu.
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 część 1, 2, 3
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.