To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-28
Gdynia: Zorganizowanie wypoczynku letniego z elementami socjoterapii dla dzieci i młodzieży z rodzin beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Rodzina bliżej siebie współfinansowanego ze środków dotacji rozwojowej Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 220950 - 2011; data zamieszczenia: 28.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147740 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Grabowo 2, 81-265 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38, faks 058 7820124 w. 38.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wypoczynku letniego z elementami socjoterapii dla dzieci i młodzieży z rodzin beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Rodzina bliżej siebie współfinansowanego ze środków dotacji rozwojowej Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa zorganizowania i przeprowadzenia 14-dniowego wypoczynku letniego z elementami socjoterapii dla 40 dzieci i młodzieży w formie kolonii letnich/obozu młodzieżowego w wieku od 10 do 14 lat, rodzin beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Rodzina bliżej siebie współfinansowanego ze środków dotacji rozwojowej Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Usługa jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Uczestnikami wypoczynku mogą być dzieci i młodzież u której zaobserwowano symptomy tzw. trudnych zachowań, będących wynikiem doznawanych w przeszłości lub aktualnie trudnych stanów emocjonalnych, stanów deprywacji, braku satysfakcjonujących kontaktów z najbliższymi. Towarzyszą im przykre emocje takie jak lęk, poczucie winy, niepokoju, gniew, złość, osamotnienie oraz określone, najczęściej negatywne sądy poznawcze na temat własnej osoby. Wypoczynek letni, o którym mowa w pkt 1 zostanie zorganizowany i przeprowadzony zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. 1997r., Nr 12, poz. 67 ze zm.). Na kompleksowe wykonanie zamówienia składać się będzie zapewnienie: 1) zakwaterowania i wyżywienia, 2) dostępu do niezbędnej opieki medycznej, 3) opieki pedagogicznej (kierownik kolonii, wychowawcy), 4) wsparcia specjalistycznego osoby przeszkolonej z zakresu socjoterapii dla uczestników i kadry wychowawczej w czasie trwania całego wypoczynku 5) transportu uczestników kolonii z Gdyni do miejsca zakwaterowania oraz transportu powrotnego, 6) ubezpieczenia dzieci oraz kadry kolonijnej, Ponadto w ramach przedmiotowej usługi Wykonawca sporządzi ramowy program kolonii z zawartym w nim planem działań z zakresu profilaktyki uzależnień. Wykonawca na co najmniej 7 dni przed wyjazdem uczestników wypoczynku letniego zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu zaświadczenie o zgłoszeniu wypoczynku letniego do właściwego Kuratorium Oświaty. Zaplecze techniczne W ramach realizowanej usługi Wykonawca zapewni co najmniej 40 osobowy pawilon z pokojami 2-4 osobowymi lub domki 2-6 osobowe, w ilości adekwatnej do liczby osób korzystających z wypoczynku. Przy czym w pawilonie każdy pokój powinien być wyposażony w umywalkę, natomiast pełne węzły sanitarne powinny znajdować się w korytarzu lub w pokoju. W przypadku gdy Wykonawca zapewni do realizacji usługi domki, wszystkie powinny być wyposażone w pełen węzeł sanitarny (tj. prysznic, umywalka i wc). Każdy węzeł sanitarny musi zapewniać nieograniczony dostęp do bieżącej ciepłej wody. Miejsca, w których będzie zorganizowany nocleg (pawilon/domki) powinny znajdować się na terenie ogrodzonego i oświetlonego ośrodka wypoczynku letniego umiejscowionego wśród lasów nad jeziorem/lub morzem, z dala od ruchliwych dróg, z dostępem do strzeżonego kąpieliska z możliwością nieodpłatnego korzystania z terenu rekreacyjnego umożliwiającego prowadzenie zajęć o charakterze sportowym Ośrodek wypoczynku musi być zlokalizowany na terenie jednego z województw: pomorskie; kujawsko-pomorskie; warmińsko-mazurskie lub zachodnio-pomorskie. Przy czym ośrodek wypoczynku musi być zlokalizowany w odległości nie większej niż 250 km od granic administracyjnych miasta Gdyni. Ośrodek, w którym będzie zorganizowany wypoczynek powinien dysponować funkcjonującą kuchnią i stołówką zlokalizowanymi na jego terenie. Na terenie Ośrodka powinny znajdować się: świetlica ze sprzętem audio-video, grami planszowymi, boisko lub plac do gier plenerowych, wydzielone miejsce do zorganizowania ogniska/biesiady, pralnia z podstawowym sprzętem i proszkiem do prania. Pokoje w pawilonie/ lub w domkach powinny być wyposażone w: 1) szafę ubraniową z półkami, 2) pojedyncze łóżka z czystym materacem oraz z kompletną, czystą i nie uszkodzoną pościelą (nie dopuszcza się łóżek piętrowych), 3) wieszak ścienny na kurtki/ odzież wierzchnią, 4) stolik z krzesłami w liczbie odpowiadającej liczbie osób w domku. Wykonawca powinien wyposażyć każdy domek w podstawowy sprzęt sprzątający, tj. w miotłę, śmietniczkę, wiadro z mopem oraz ścierkę do łazienki. Pokoje w pawilonie/ lub w domkach powinny mieć możliwość dogrzania w chłodne i deszczowe dni i noce. Ośrodek wypoczynku powinien być w dobrym stanie technicznym, pokoje w pawilonie/ lub w domkach powinny być czyste i schludne, wszystkie sprzęty, wyposażenie oraz urządzenia powinny być sprawne. Na terenie Ośrodka Wykonawca zapewni stałą obsługę sprzątająco - porządkową w pomieszczeniach ogólnego użytku (świetlice, łazienki, toalety). Wykonawca zapewni podstawowe lekarstwa i środki opatrunkowe tj.: środki przeciwbólowe, witamina C, krople żołądkowe, węgiel, plastry, bandaże, woda utleniona, gaza, wata, oraz środki i preparaty na stłuczenia, skręcenia, opuchnięcia, użądlenia, takie jak: altacet, riwanol, fenistil-żel itp. Zaplecze kadrowe Wykonawca zobowiązany jest zapewnić całodobową opiekę kadrową w osobie kierownika kolonii, odpowiedniej liczby wychowawców oraz pracownika merytorycznego przeszkolonego z zakresu socjoterapii. Liczba kadry w trakcie organizowanego wypoczynku musi być zgodna z obowiązującymi w tym zakresie przepisami tj. Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z 1997r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. 1997r., Nr 12, poz. 67 ze zm.) Zamawiający zastrzega sobie prawo egzekwowania od kadry wychowawczej zakazu palenia papierosów podczas wykonywania obowiązków w trakcie realizowania wypoczynku. Wymagania Zamawiającego dot. wyżywienia: Wykonawca powinien zapewnić min. 4 posiłki dziennie tj.: śniadanie, dwudaniowy obiad z deserem, podwieczorek, kolacja Główne posiłki winny być podawane na stołówce, gdzie uczestnicy wypoczynku będą korzystać z kompletnej zastawy stołowej. Posiłki powinny odpowiadać przyjętym normom żywienia dzieci/młodzieży oraz być urozmaicone (zupy, mięso, ryby, warzywa, owoce , napoje). Dzienny wsad do kotła musi wynosić min. 15 złotych brutto na jedna osobę. Wypoczynek rozpocznie się obiadem w dniu przyjazdu, i zakończy obiadem w dniu odjazdu Wykonawca zapewni uczestnikom wypoczynku suchy prowiant na podróż powrotną w postaci napoju niegazowanego, dwóch bułek z obłożeniem oraz owocu. Na terenie obiektu, w miejscu ogólnodostępnym, Wykonawca zabezpieczy możliwość korzystania między posiłkami z napojów, tj. co najmniej w postaci przegotowanej wody z sokiem owocowym. Wymagania Zamawiającego dot. transportu: Wykonawca zapewni przewóz dzieci na kolonie autokarem odpowiadającym przepisom dotyczącym bezpiecznego przewozu tj. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. 2007r, Nr 125 poz. 874 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. 2004r., Nr 92, poz. 879 ze zm.) Autokar musi zabezpieczać ilość miejsc odpowiednią do ilości dzieci/młodzieży skierowanych na wypoczynek. W razie awarii autokaru Wykonawca ma obowiązek zapewnienia transportu zastępczego. W autokarze opiekę nad dziećmi sprawować będą opiekunowie wskazani przez Wykonawcę w liczbie zgodnej z obowiązującymi przepisami (tj. jeden opiekun na 15 dzieci). Wykonawca przedłoży w dniu wyjazdu Zamawiającemu do wglądu dokument stwierdzający sprawność techniczną pojazdu, ważne prawo jazdy kierowcy oraz świadectwo kwalifikacyjne kierowcy zawodowego. Wymagania Zamawiającego dot. ubezpieczenia: Wykonawca ubezpieczy cała kadrę wypoczynku letniego oraz dzieci od NNW, począwszy od dnia rozpoczęcia wypoczynku (wyjazd z Gdyni) do dnia powrotu dzieci z kolonii. Wykonawca przekaże Zamawiającemu na tydzień przed rozpoczęciem wypoczynku, potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia wraz ze wskazaniem sposobu ubiegania się o wypłatę ewentualnego odszkodowania. Wymagania zamawiającego dot. programu wypoczynku letniego Wykonawca ma obowiązek przygotowania i realizacji programu wypoczynku letniego. W ramach programu powinny znaleźć się zajęcia o charakterze: kulturalno-oświatowym, sportowo-rekreacyjnym, turystyczno-krajoznawczym, edukacyjnym, elementów socjoterapii. Zajęcia z elementami socjoterapii powinny polegać na organizowaniu pozytywnych doświadczeń korekcyjnych. Doświadczenia te odmienne od poprzednich - negatywnych a szczególnie urazowych powinny likwidować ich wpływ na psychiczne i społeczne funkcjonowanie uczestników zajęć. Ich istota powinna powodować odmienne zachowania grupy, które nie potwierdzają negatywnych oczekiwań i wyobrażeń dziecka, wokół których będzie mogło ono przebudowywać obraz samego siebie. Zajęcia powinny również zawierać element profilaktyki uzależnień w zakresie: 1) Wzbogacanie wiedzy na temat problemów związanych z nałogami jako czynnikami zagrażającymi zdrowiu człowieka a w tym: a) Podwyższenie poziomu świadomości problemu - rodzaje uzależnień, skala występowania, skutki zdrowotne, społeczne; b) Informacja o możliwości uzyskania różnych form wsparcia. 2) Promowanie zdrowego stylu życia przez modelowanie odpowiednich zachowań podopiecznych korygujących niewłaściwe zachowania, utrwalających pozytywne wzorce zachowań społecznych poprzez realizowane zajęcia aktywizujące, przedstawianie alternatywnych sposobów spędzania wolnego czasu, rozbudzanie zainteresowań. Program wypoczynku letniego powinien dawać możliwość dopasowywania zajęć do warunków pogodowych, bez uszczerbku dla wypoczynku i rekreacji uczestników. Elementy profilaktyki powinny być obecne w każdym wymiarze realizowanych działań na przestrzeni całego czasu trwania wypoczynku. Ponadto Program wypoczynku letniego powinien obejmować m.in.: 1) wyznaczone godziny posiłków 2) wykaz regulaminów obowiązujących na kolonii 3) uszczegółowiony plan zajęć plenerowych 4) uszczegółowiony plan zajęć świetlicowych Wykonawca w ramach wypoczynku zorganizuje jedną atrakcyjną całodzienną wycieczkę autokarową Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia wizji lokalnej oferowanej bazy/ obiektu wypoczynku letniego przed rozstrzygnięciem postępowania przetargowego, celem ustalenia pełnej zgodności oferty Wykonawcy z wymogami postawionymi przez Zamawiającego. Zamawiający przydzieli swojego przedstawiciela-rezydenta, którego zadaniem będzie nadzorowanie realizacji programu oraz prawidłowego przebiegu wypoczynku letniego. Wykonawca ma obowiązek zapewnić zakwaterowanie na terenie obiektu wypoczynku letniego i pełne wyżywienie rezydentowi. Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje i plakaty dotyczące realizacji kolonii/zajęć współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Informacja o tym, że kolonie/zajęcia są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, powinna znaleźć się w miejscu odbywania kolonii/zajęć..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci 92.33.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projektu systemowego Rodzina bliżej siebie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Niedźwiedź, Jan Niedźwiedź, Studziennice, 77-143 Kłączno, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48148,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26240,00
Oferta z najniższą ceną: 26240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
- Dostawa punktów dostępu do sieci WiFi wraz z licencjami do zarządzania
- Dostawa czterech pneumatycznych namiotów ratunkowych wraz z osprzętem
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie sportu i rekreacji dla pracowników Oddziału ZUS w Krakowie i członków ich rodzin (2026-2027)
- Świadczenie usług sportowych i rekreacyjnych dla pracowników Filharmonii Narodowej w Warszawie, ich dzieci, osób towarzyszących, studentów oraz seniorów w ramach Programu korzyści pracowniczych
- Świadczenie na rzecz pracowników GITD usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i usług sportowo-rekreacyjnych w ramach miesięcznego abonamentu
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGH, osób towarzyszących, dzieci do lat 15, młodzieży w wieku od 15 do 18 lat, seniorów powyżej 60 roku życia
- "Obóz zimowy dla dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej w 2026 roku w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego"
- Organizacja kondycyjnego obozu narciarsko - snowboardowego dla uczniów Zespołu Szkół Sportowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





