Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-07
Gdynia: usługa zorganizowania i przeprowadzenia 14-dniowego wypoczynku letniego z elementami socjoterapii dla 40 dzieci i młodzieży w formie kolonii letnich/obozu młodzieżowego w wieku od 10 do 14 lat, rodzin beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Rodzina bliżej siebie współfinansowanego ze środków dotacji rozwojowej Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 147740 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Grabowo 2, 81-265 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38, faks 058 7820124 w. 38.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsgdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa zorganizowania i przeprowadzenia 14-dniowego wypoczynku letniego z elementami socjoterapii dla 40 dzieci i młodzieży w formie kolonii letnich/obozu młodzieżowego w wieku od 10 do 14 lat, rodzin beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Rodzina bliżej siebie współfinansowanego ze środków dotacji rozwojowej Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa zorganizowania i przeprowadzenia 14-dniowego wypoczynku letniego z elementami socjoterapii dla 40 dzieci i młodzieży w formie kolonii letnich/obozu młodzieżowego w wieku od 10 do 14 lat, rodzin beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Rodzina bliżej siebie współfinansowanego ze środków dotacji rozwojowej Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Uczestnikami wypoczynku mogą być dzieci i młodzież u której zaobserwowano symptomy tzw. trudnych zachowań, będących wynikiem doznawanych w przeszłości lub aktualnie trudnych stanów emocjonalnych, stanów deprywacji, braku satysfakcjonujących kontaktów z najbliższymi. Towarzyszą im przykre emocje takie jak lęk, poczucie winy, niepokoju, gniew, złość, osamotnienie oraz określone, najczęściej negatywne sądy poznawcze na temat własnej osoby. 3. Wypoczynek letni, o którym mowa w pkt 1 zostanie zorganizowany i przeprowadzony zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. 1997r., Nr 12, poz. 67 ze zm.). 4. Na kompleksowe wykonanie zamówienia składać się będzie zapewnienie: 1) zakwaterowania i wyżywienia, 2) dostępu do niezbędnej opieki medycznej, 3) opieki pedagogicznej (kierownik kolonii, wychowawcy), 4) wsparcia specjalistycznego osoby przeszkolonej z zakresu socjoterapii dla uczestników i kadry wychowawczej w czasie trwania całego wypoczynku 5) transportu uczestników kolonii z Gdyni do miejsca zakwaterowania oraz transportu powrotnego, 6) ubezpieczenia dzieci oraz kadry kolonijnej, Ponadto w ramach przedmiotowej usługi Wykonawca sporządzi ramowy program kolonii z zawartym w nim planem działań z zakresu profilaktyki uzależnień. 5. Wykonawca na co najmniej 7 dni przed wyjazdem uczestników wypoczynku letniego zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu zaświadczenie o zgłoszeniu wypoczynku letniego do właściwego Kuratorium Oświaty. 6. Usługa zostanie zorganizowana zgodnie ze szczegółowym opisem zawarty w rozdziale 2 SIWZ,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci 92.33.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia został spełniony - jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej trzykrotnie był organizatorem wypoczynku dla dzieci i młodzieży (kolonie/obozy w okresie letnim lub zimowym), przy czym w każdym z organizowanych wypoczynków (kolonii/obozów w okresie letnim lub zimowym) musiało uczestniczyć min. 40 dzieci, lub Zamawiający uzna, że warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia został spełniony - jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w sposób systematyczny w okresie co najmniej 6 miesięcy organizował różnorodne formy zajęć aktywizujących/rozwijających dla grup dzieci i młodzieży w liczbie uczestników nie mniejszej niż 40.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zamawiający uzna, że warunek dotyczący dysponowania osobami został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: 1) min. trzema wychowawcami spełniającymi warunki określone dla wychowawców w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. 1997r., Nr 12, poz. 67 ze zm.); a) każda z ww. osób powinna posiadać doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą poprzez pracę w charakterze opiekuna w formach wypoczynku letniego lub zimowego lub doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą w prowadzeniu zajęć: sportowych lub artystycznych lub turystyczno-krajoznawczych; 2) minimum jednym pracownikiem merytorycznym przeszkolonym z zakresu socjoterapii; 3) poza osobami, o których mowa w pkt 1 i 2 powyżej Wykonawca musi wykazać, że dysponuje jedną osobą na stanowisko kierownika wypoczynku posiadającą uprawnienia zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. (Dz. U. Nr 12.poz. 67 ze zm.)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na uzasadniony wniosek Wykonawcy/Zamawiającego. Dokonywanie zmian jest możliwe o ile wynika to z okoliczności, których, pomimo zachowania należytej staranności, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, i zmiany takie są niezależne od woli stron umowy lub są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności możliwe jest zmiana personelu Wykonawcy przewidzianego do realizacji zadania, jednakże nowe osoby muszą posiadać co najmniej takie doświadczenie i kwalifikacje jak osoby dotychczasowe
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsgdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni, ul. Grabowo 2, 81-265 Gdynia w Sekretariacie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 12:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni, 81-265 Gdynia, ul. Grabowo 2, w Sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
- Dostawa punktów dostępu do sieci WiFi wraz z licencjami do zarządzania
- Dostawa czterech pneumatycznych namiotów ratunkowych wraz z osprzętem
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie sportu i rekreacji dla pracowników Oddziału ZUS w Krakowie i członków ich rodzin (2026-2027)
- Świadczenie usług sportowych i rekreacyjnych dla pracowników Filharmonii Narodowej w Warszawie, ich dzieci, osób towarzyszących, studentów oraz seniorów w ramach Programu korzyści pracowniczych
- Świadczenie na rzecz pracowników GITD usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i usług sportowo-rekreacyjnych w ramach miesięcznego abonamentu
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGH, osób towarzyszących, dzieci do lat 15, młodzieży w wieku od 15 do 18 lat, seniorów powyżej 60 roku życia
- "Obóz zimowy dla dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej w 2026 roku w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego"
- Organizacja kondycyjnego obozu narciarsko - snowboardowego dla uczniów Zespołu Szkół Sportowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





