Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-17
Rzeszów: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań
Numer ogłoszenia: 220891 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie , ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 1 - Zakup i dostawa fabrycznie nowych akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań laboratoryjnych dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie. Część 2 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego drobnego sprzętu laboratoryjnego niezbędnego do wykonywania badań laboratoryjnych dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie. Część 3 - Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowej kuchenki elektrycznej dwupalnikowej oraz 1 szt. fabrycznie nowej kuchenki mikrofalowej dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie. Część 4 - Zakup i dostawa 2 szt. fabrycznie nowych form stalowych kompatybilnych z koleinomierzem COOPER WHEEL TRACKER CRT - WTEN1 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie. Część 5 - Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowej wagi do ważenia próbek dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie. Część 6 - Zakup i dostawa 40 szt. fabrycznie nowych pojemników z pokrywkami do badania mrozoodporności kruszywa dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie. Część 7 - Zakup i dostawa fabrycznie nowych wierteł koronowych - diamentowych, segmentowanych, wysokowydajnych do wiercenia na mokro w asfalcie dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 8- Zakup i dostawa 600 kg czterochloroetylenu dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 9 - Zakup i dostawa 1 szt. walca, 1 szt. formy oraz 1 szt. płyty, kompatybilnych z zagęszczarką walcową Matest B039 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie. Część 10 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego duktylometru wraz z systemem chłodzącym do łaźni wodnej oraz urządzeniem rejestrującym dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 11 - Zakup i dostawa fabrycznie nowej zamrażarki dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 12 - Zakup i dostawa fabrycznie nowej przyczepy dwuosiowej z tablicą zamykającą U-26a dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 13 - zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego Edometru jednostanowiskowego - z podstawą wraz z wyposażeniem niezbędnym do przeprowadzenia badania(zgodny z normą PKN-CEN ISO/TS 17892-5 [Eurokod 7])dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 14 - Zakup i dostawa 1 szt. aparatu trójosiowego ściskania zgodny z normą PN-B-04481 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 15 - Zakup i dostawa 1 szt. penetrometru stożkowego do oznaczania granicy płynności zgodnego z normą PN-B-04481 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określonego w niniejszej SIWZ lub na dowolnie wybraną część (części) tego zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 44.00.00.00-0, 24.00.00.00-4, 33.79.00.00-4, 39.71.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.1. Ogłoszenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.1. Ogłoszenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.1. Ogłoszenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.1. Ogłoszenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.1. Ogłoszenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III. 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt III.6.1) ogłoszenia powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) oświadczenie, wymienione w pkt III.4.2) ogłoszenia oraz dokumenty wymienione w pkt III.4.2) ogłoszenia albo odpowiadające im określone w pkt III.4.3.1) i III.6)3 ogłoszenia powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) lista lub informacja, o której mowa w pkt III.4.4) ogłoszenia powinna być złożona przez każdego Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w Umowie. Zmiana Umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami Pzp, w tym art. 144 ust. 1 Pzp oraz określonych w niniejszej Umowie. 2. Poza przypadkami określonymi w Umowie, zmiany Umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: a) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; b) zaistnienia, po zawarciu Umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od Stron, - którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej Stronie. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron; d) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 3. Zmiany Umowy będą mogły dotyczyć postanowień, kształtujących treści stosunku prawnego nawiązywanego Umową, na które dana, zindywidualizowana przyczyna, określona powyżej w pkt. 2. wywarła wpływ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego lub nabyć w jego siedzibie, pokój Nr 25. SIWZ na wniosek Wykonawcy może być przesłany pocztą. Cena brutto 7,00 zł + koszty przesyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego GDDKiA Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu. 2. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt III.3) ogłoszenia Wykonawcy wykazują łącznie. 3. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2014r. poz. 121), ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.). 4. Miejsce i termin otwarcia ofert: GDDKiA Oddział Rzeszów, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, pokój nr 7, dnia 27.10.2014r. o godz. 11:10. 5. Zamawiający wymaga, aby zamówienie było zrealizowane w terminie: Dla Części 1: Termin wykonania dostawy: 21 dni od daty podpisania umowy. Dla Części 2: Termin wykonania dostawy: 4 tygodnie od daty podpisania umowy. Dla Części 3: Termin wykonania dostawy: 21 dni od daty podpisania umowy. Dla Części 4: Termin wykonania dostawy: 4 tygodnie od daty podpisania umowy. Dla Części 5: Termin wykonania dostawy: 4 tygodnie od daty podpisania umowy. Dla Części 6: Termin wykonania dostawy: 6 tygodni od daty podpisania umowy. Dla Części 7: Termin wykonania dostawy: 4 tygodnie od daty podpisania umowy. Dla Części 8: Termin wykonania dostawy: 4 tygodnie od daty podpisania umowy. Dla Części 9: Termin wykonania dostawy: 6 tygodni od daty podpisania umowy. Dla Części 10: Termin wykonania dostawy: 6 tygodni od daty podpisania umowy. Dla Części 11: Termin wykonania dostawy: 6 tygodni od daty podpisania umowy. Dla Części 12: Termin wykonania dostawy: 6 tygodni od daty podpisania umowy. Dla Części 13: Termin wykonania dostawy: 6 tygodni od daty podpisania umowy. Dla Części 14: Termin wykonania dostawy: 6 tygodni od daty podpisania umowy. Dla Części 15: Termin wykonania dostawy: 4 tygodnie od daty podpisania umowy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa fabrycznie nowych akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań laboratoryjnych dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 1 - Zakup i dostawa fabrycznie nowych akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań laboratoryjnych dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0, 24.00.00.00-4, 33.79.00.00-4, 38.54.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa fabrycznie nowego drobnego sprzętu laboratoryjnego niezbędnego do wykonywania badań laboratoryjnych dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 2 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego drobnego sprzętu laboratoryjnego niezbędnego do wykonywania badań laboratoryjnych dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowej kuchenki elektrycznej dwupalnikowej oraz 1 szt. fabrycznie nowej kuchenki mikrofalowej dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 3 - Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowej kuchenki elektrycznej dwupalnikowej oraz 1 szt. fabrycznie nowej kuchenki mikrofalowej dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa 2 szt. fabrycznie nowych form stalowych kompatybilnych z koleinomierzem COOPER WHEEL TRACKER CRT - WTEN1 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 4 - Zakup i dostawa 2 szt. fabrycznie nowych form stalowych kompatybilnych z koleinomierzem COOPER WHEEL TRACKER CRT - WTEN1 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowej wagi do ważenia próbek dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 5 - Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowej wagi do ważenia próbek dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa 40 szt. fabrycznie nowych pojemników z pokrywkami do badania mrozoodporności kruszywa dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 6 - Zakup i dostawa 40 szt. fabrycznie nowych pojemników z pokrywkami do badania mrozoodporności kruszywa dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa fabrycznie nowych wierteł koronowych - diamentowych, segmentowanych, wysokowydajnych do wiercenia na mokro w asfalcie dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 7 - Zakup i dostawa fabrycznie nowych wierteł koronowych - diamentowych, segmentowanych, wysokowydajnych do wiercenia na mokro w asfalcie dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i dostawa 600 kg czterochloroetylenudla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 8- Zakup i dostawa 600 kg czterochloroetylenudla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup i dostawa 1 szt. walca, 1 szt. formy oraz 1 szt. płyty, kompatybilnych z zagęszczarką walcową Matest B039 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 9 - Zakup i dostawa 1 szt. walca, 1 szt. formy oraz 1 szt. płyty, kompatybilnych z zagęszczarką walcową Matest B039 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup i dostawa fabrycznie nowego duktylometru wraz z systemem chłodzącym do łaźni wodnej oraz urządzeniem rejestrującym dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 10 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego duktylometru wraz z systemem chłodzącym do łaźni wodnej oraz urządzeniem rejestrującym dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakup i dostawa fabrycznie nowej zamrażarki dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 11 - Zakup i dostawa fabrycznie nowej zamrażarki dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zakup i dostawa fabrycznie nowej przyczepy dwuosiowej z tablicą zamykającą U-26a dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 12 - Zakup i dostawa fabrycznie nowej przyczepy dwuosiowej z tablicą zamykającą U-26a dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego Edometru jednostanowiskowego - z podstawą wraz z wyposażeniem niezbędnym do przeprowadzenia badania(zgodny z normą PKN-CEN ISO/TS 17892-5 [Eurokod 7])dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 13 - zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego Edometru jednostanowiskowego - z podstawą wraz z wyposażeniem niezbędnym do przeprowadzenia badania(zgodny z normą PKN-CEN ISO/TS 17892-5 [Eurokod 7])dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zakup i dostawa 1 szt. aparatu trójosiowego ściskaniazgodny z normą PN-B-04481 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 14 - Zakup i dostawa 1 szt. aparatu trójosiowego ściskania zgodny z normą PN-B-04481 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zakup i dostawa 1 szt. penetrometru stożkowego do oznaczania granicy płynności zgodnego z normą PN-B-04481 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 15 - Zakup i dostawa 1 szt. penetrometru stożkowego do oznaczania granicy płynności zgodnego z normą PN-B-04481 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa agaru bakteriologicznego dla Wydziału Biotechnologii
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadania: Poprawa warunków realizacji kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Rzeszowie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem lodówek oraz czajników
- Dostawa sprzętu informatycznego.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem drobnych materiałów laboratoryjnych na potrzeby realizacji zajęć z fizykoterapii
- Remont i konserwacja konstrukcji dachu budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Rzeszowie wraz z robotami towarzyszącymi
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa profili stalowych do zamknięcia leśnych chatek dla nietoperzy
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Dostawa komory solnej.
- Dostawa aparatu czterokulowego
- Stanowisko do trójosiowych badań cyklicznych gruntów (...). Znak sprawy: DZPZ.282.34.2025.MK
- Dostawa wyposażenia laboratorium Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.