eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówZakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Rzeszów: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań
Numer ogłoszenia: 220891 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie , ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 1 - Zakup i dostawa fabrycznie nowych akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań laboratoryjnych dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie. Część 2 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego drobnego sprzętu laboratoryjnego niezbędnego do wykonywania badań laboratoryjnych dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie. Część 3 - Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowej kuchenki elektrycznej dwupalnikowej oraz 1 szt. fabrycznie nowej kuchenki mikrofalowej dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie. Część 4 - Zakup i dostawa 2 szt. fabrycznie nowych form stalowych kompatybilnych z koleinomierzem COOPER WHEEL TRACKER CRT - WTEN1 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie. Część 5 - Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowej wagi do ważenia próbek dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie. Część 6 - Zakup i dostawa 40 szt. fabrycznie nowych pojemników z pokrywkami do badania mrozoodporności kruszywa dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie. Część 7 - Zakup i dostawa fabrycznie nowych wierteł koronowych - diamentowych, segmentowanych, wysokowydajnych do wiercenia na mokro w asfalcie dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 8- Zakup i dostawa 600 kg czterochloroetylenu dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 9 - Zakup i dostawa 1 szt. walca, 1 szt. formy oraz 1 szt. płyty, kompatybilnych z zagęszczarką walcową Matest B039 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie. Część 10 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego duktylometru wraz z systemem chłodzącym do łaźni wodnej oraz urządzeniem rejestrującym dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 11 - Zakup i dostawa fabrycznie nowej zamrażarki dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 12 - Zakup i dostawa fabrycznie nowej przyczepy dwuosiowej z tablicą zamykającą U-26a dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 13 - zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego Edometru jednostanowiskowego - z podstawą wraz z wyposażeniem niezbędnym do przeprowadzenia badania(zgodny z normą PKN-CEN ISO/TS 17892-5 [Eurokod 7])dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 14 - Zakup i dostawa 1 szt. aparatu trójosiowego ściskania zgodny z normą PN-B-04481 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 15 - Zakup i dostawa 1 szt. penetrometru stożkowego do oznaczania granicy płynności zgodnego z normą PN-B-04481 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określonego w niniejszej SIWZ lub na dowolnie wybraną część (części) tego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 44.00.00.00-0, 24.00.00.00-4, 33.79.00.00-4, 39.71.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.1. Ogłoszenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.1. Ogłoszenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.1. Ogłoszenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.1. Ogłoszenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.1. Ogłoszenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III. 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt III.6.1) ogłoszenia powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) oświadczenie, wymienione w pkt III.4.2) ogłoszenia oraz dokumenty wymienione w pkt III.4.2) ogłoszenia albo odpowiadające im określone w pkt III.4.3.1) i III.6)3 ogłoszenia powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) lista lub informacja, o której mowa w pkt III.4.4) ogłoszenia powinna być złożona przez każdego Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w Umowie. Zmiana Umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami Pzp, w tym art. 144 ust. 1 Pzp oraz określonych w niniejszej Umowie. 2. Poza przypadkami określonymi w Umowie, zmiany Umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: a) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; b) zaistnienia, po zawarciu Umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od Stron, - którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej Stronie. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron; d) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 3. Zmiany Umowy będą mogły dotyczyć postanowień, kształtujących treści stosunku prawnego nawiązywanego Umową, na które dana, zindywidualizowana przyczyna, określona powyżej w pkt. 2. wywarła wpływ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego lub nabyć w jego siedzibie, pokój Nr 25. SIWZ na wniosek Wykonawcy może być przesłany pocztą. Cena brutto 7,00 zł + koszty przesyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego GDDKiA Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu. 2. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt III.3) ogłoszenia Wykonawcy wykazują łącznie. 3. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2014r. poz. 121), ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.). 4. Miejsce i termin otwarcia ofert: GDDKiA Oddział Rzeszów, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, pokój nr 7, dnia 27.10.2014r. o godz. 11:10. 5. Zamawiający wymaga, aby zamówienie było zrealizowane w terminie: Dla Części 1: Termin wykonania dostawy: 21 dni od daty podpisania umowy. Dla Części 2: Termin wykonania dostawy: 4 tygodnie od daty podpisania umowy. Dla Części 3: Termin wykonania dostawy: 21 dni od daty podpisania umowy. Dla Części 4: Termin wykonania dostawy: 4 tygodnie od daty podpisania umowy. Dla Części 5: Termin wykonania dostawy: 4 tygodnie od daty podpisania umowy. Dla Części 6: Termin wykonania dostawy: 6 tygodni od daty podpisania umowy. Dla Części 7: Termin wykonania dostawy: 4 tygodnie od daty podpisania umowy. Dla Części 8: Termin wykonania dostawy: 4 tygodnie od daty podpisania umowy. Dla Części 9: Termin wykonania dostawy: 6 tygodni od daty podpisania umowy. Dla Części 10: Termin wykonania dostawy: 6 tygodni od daty podpisania umowy. Dla Części 11: Termin wykonania dostawy: 6 tygodni od daty podpisania umowy. Dla Części 12: Termin wykonania dostawy: 6 tygodni od daty podpisania umowy. Dla Części 13: Termin wykonania dostawy: 6 tygodni od daty podpisania umowy. Dla Części 14: Termin wykonania dostawy: 6 tygodni od daty podpisania umowy. Dla Części 15: Termin wykonania dostawy: 4 tygodnie od daty podpisania umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa fabrycznie nowych akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań laboratoryjnych dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 1 - Zakup i dostawa fabrycznie nowych akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań laboratoryjnych dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0, 24.00.00.00-4, 33.79.00.00-4, 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa fabrycznie nowego drobnego sprzętu laboratoryjnego niezbędnego do wykonywania badań laboratoryjnych dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 2 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego drobnego sprzętu laboratoryjnego niezbędnego do wykonywania badań laboratoryjnych dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowej kuchenki elektrycznej dwupalnikowej oraz 1 szt. fabrycznie nowej kuchenki mikrofalowej dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 3 - Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowej kuchenki elektrycznej dwupalnikowej oraz 1 szt. fabrycznie nowej kuchenki mikrofalowej dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa 2 szt. fabrycznie nowych form stalowych kompatybilnych z koleinomierzem COOPER WHEEL TRACKER CRT - WTEN1 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 4 - Zakup i dostawa 2 szt. fabrycznie nowych form stalowych kompatybilnych z koleinomierzem COOPER WHEEL TRACKER CRT - WTEN1 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowej wagi do ważenia próbek dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 5 - Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowej wagi do ważenia próbek dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa 40 szt. fabrycznie nowych pojemników z pokrywkami do badania mrozoodporności kruszywa dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 6 - Zakup i dostawa 40 szt. fabrycznie nowych pojemników z pokrywkami do badania mrozoodporności kruszywa dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa fabrycznie nowych wierteł koronowych - diamentowych, segmentowanych, wysokowydajnych do wiercenia na mokro w asfalcie dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 7 - Zakup i dostawa fabrycznie nowych wierteł koronowych - diamentowych, segmentowanych, wysokowydajnych do wiercenia na mokro w asfalcie dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i dostawa 600 kg czterochloroetylenudla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 8- Zakup i dostawa 600 kg czterochloroetylenudla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup i dostawa 1 szt. walca, 1 szt. formy oraz 1 szt. płyty, kompatybilnych z zagęszczarką walcową Matest B039 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 9 - Zakup i dostawa 1 szt. walca, 1 szt. formy oraz 1 szt. płyty, kompatybilnych z zagęszczarką walcową Matest B039 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup i dostawa fabrycznie nowego duktylometru wraz z systemem chłodzącym do łaźni wodnej oraz urządzeniem rejestrującym dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 10 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego duktylometru wraz z systemem chłodzącym do łaźni wodnej oraz urządzeniem rejestrującym dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakup i dostawa fabrycznie nowej zamrażarki dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 11 - Zakup i dostawa fabrycznie nowej zamrażarki dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zakup i dostawa fabrycznie nowej przyczepy dwuosiowej z tablicą zamykającą U-26a dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 12 - Zakup i dostawa fabrycznie nowej przyczepy dwuosiowej z tablicą zamykającą U-26a dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego Edometru jednostanowiskowego - z podstawą wraz z wyposażeniem niezbędnym do przeprowadzenia badania(zgodny z normą PKN-CEN ISO/TS 17892-5 [Eurokod 7])dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 13 - zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego Edometru jednostanowiskowego - z podstawą wraz z wyposażeniem niezbędnym do przeprowadzenia badania(zgodny z normą PKN-CEN ISO/TS 17892-5 [Eurokod 7])dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zakup i dostawa 1 szt. aparatu trójosiowego ściskaniazgodny z normą PN-B-04481 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 14 - Zakup i dostawa 1 szt. aparatu trójosiowego ściskania zgodny z normą PN-B-04481 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zakup i dostawa 1 szt. penetrometru stożkowego do oznaczania granicy płynności zgodnego z normą PN-B-04481 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego oraz fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do wykonywania badań. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 15 - Zakup i dostawa 1 szt. penetrometru stożkowego do oznaczania granicy płynności zgodnego z normą PN-B-04481 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.