Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-25
Bełchatów: Bieżące utrzymanie dróg gruntowych,poboczy,rowów,przepustów-remonty nawierzchni gruntowych,odmulenie i wykonywanie nowych rowów wraz z przepustami,profilowanie i utwardzenie poboczy i nawierzchni gruntowych w śladzie ulic będących w zarządzie Miasta Bełchatów.
Numer ogłoszenia: 220807 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa , ul. T. Kościuszki 1, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 7335198.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.belchatow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gruntowych,poboczy,rowów,przepustów-remonty nawierzchni gruntowych,odmulenie i wykonywanie nowych rowów wraz z przepustami,profilowanie i utwardzenie poboczy i nawierzchni gruntowych w śladzie ulic będących w zarządzie Miasta Bełchatów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie dróg gruntowych,poboczy,rowów,przepustów-remonty nawierzchni gruntowych,odmulenie i wykonywanie nowych rowów wraz z przepustami,profilowanie i utwardzenie poboczy i nawierzchni gruntowych w śladzie ulic będących w zarządzie Miasta Bełchatów. Szacunkowa wartość zamówienia:1.229.508,20PLN.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 71.32.60.00 - Dodatkowe usługi budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia,zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 36.000,00PLN w sposób i w terminie określonym w SIWZ oraz ustawy z dnia 20 stycznia 2004r.,Prawo zamówień publicznych/tj.Dz.U. z 2007r.,Nr 223,poz.1655 zpóźn.zm./III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy a) udokumentują należyte wykonanie minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości min. 400.000,00zł. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia tj. - kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi- branża drogowa, c) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia w min. zakresie tj. - samochód ciężarowy o ładowności min.10t - szt. 1 - równiarka - 1 szt. - koparko- ładowarka - szt. 1 - ciągnik wraz z kosiarką bijakową do wykaszania poboczy - kosy spalinowe (min.2 szt.) - walec drogowy- typ ciężki 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadają aktualne w dacie złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o min. sumie gwarancyjnej 200.000,00zł. 2. Udzielą gwarancji - w min. zakresie - zgodnie z formularzem cenowym 3. Zastosują do wykonania zadania inwestycyjnego materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie- zgodnie z /Warunkami do przetargu/ na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić atesty na stosowane materiały budowlane (zgodnie z powyższym zapisem)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o dokumentach potwierdzających spełnienie warunku: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia budowlane - w branży drogowej - kierownika robót, wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego). - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (zgodnie z powyższym opisem). 1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, (art. 44 ustawy Pzp ). 2. formularz cenowy zgodny z załączonym wzorem, 3 jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców określi rzeczowo- finansowy zakres robót, które zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom, 4. oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji w min. zakresie - zgodnie z formularzem cenowym 5. wszystkie dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom, zgodnie z pkt VI specyfikacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty, o których mowa w pkt. VI specyfikacji, zastępuje się je odpowiednimi dokumentami, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006r., Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Dokumenty w/w powinny zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez wykonawcę na każdej stronie zawierającej informacje. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia lub nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.belchatow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bełchatowa- Zespół Zamówień Publicznych ul.Kościuszki1, 97-400 Bełchatów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bełchatowa- Zespół Zamówień Publicznych ul.Kościuszki1, 97-400 Bełchatów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Doposażenie pracowni dydaktycznych w ramach projektu pn. "CKZ w Bełchatowie - kierunek przyszłość" - Sprzęt i materiały dydaktyczne do pracowni samochodowej - III postępowanie
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Bełchatowa przez dostawę sprzętu w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" Etap III
- Dostawa warzyw i owoców
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Bełchatowa
- Dostawa odczynników do wykonywania analiz z zakresu biochemii klinicznej i immunochemii oraz materiałów i sprzętu pomocniczego wraz z dzierżawą systemu konsolidującego te badania dla potrzeb ZDL
- Dostawa immunoglobuliny ludzkiej do programu lekowego - leczenie immunoglobulinami chorób neurologicznych
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ulicach: Okopowej, Weteranów i Hubalczyków w Lubartowie w ramach projektu: "Zrównoważony system zagospodarowania wód opadowych w mieście Lubartów"
- Przebudowa i rozbudowa ulicy 8 Marca w Kędzierzynie-Koźlu - etap I
- Remediacja terenów wodnych i zielonych położonych przy ul. Wodzisławskiej w Jastrzębiu-Zdroju wraz z ich zagospodarowaniem - w części zagospodarowania terenu.
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych, krajowych, powiatowych, gminnych i wewnętrznych
- Budowa ul. Jaworowej w Goleniowie wraz z infrastrukturą techniczną
- Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów w zakresie branży blacharsko- dekarskiej na terenie nieruchomości stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała w podziale na 2 części
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





