eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWYROBY CIASTKARSKIE I CIASTA NA POTRZEBY WSOWL W 2007/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-14

Wrocław: WYROBY CIASTKARSKIE I CIASTA NA POTRZEBY WSOWL W 2007/2008
Numer ogłoszenia: 220797 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki, ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, fax 071 7658425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ws.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wyższa Szkoła Oficerska.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYROBY CIASTKARSKIE I CIASTA NA POTRZEBY WSOWL W 2007/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby ciastkarskie i ciasta o łącznej wadze 26 400 kg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.81.21.00 - Wyroby ciastkarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.21.00 - Wyroby ciastkarskie Oryginalny kod CPV: 15.81.22.00 - Ciasta Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.22.00 - Ciasta .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ustawy Pzp. 3. Będą dostarczać przedmiot zamówienia od producenta (hurtowni) spełniającego wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno-sanitarne. 4. Zaoferują dostawy odpowiadające wymaganiom określonym w SIWZ i opartym o wdrożenie i stosowanie systemu HACCP. 5. Złożą dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w tabeli:Informacje o oświadczeniach i dokumentach... 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie realizowania na podstawie listy dokumentów jakie wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnienie powyższych warunków zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz cenowy (wg załącznika nr 1 SIWZ). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.(sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy przedsiębiorców). Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - stan aktualny na dzień... przypadający na nie mniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, potwierdzająca spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej żywności stanowiącej przedmiot zamówienia (dotyczy przedsiębiorców produkujących i/lub wprowadzających do obrotu żywność będących pod nadzorem Państwowej Inspekcji Sanitarnej i prowadzących działalność w przedmiotowym zakresie dotychczas wydawana na podstawie art. 27 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz.U.z 2005r. Nr 31, poz.265 z późn. zm.), obecnie decyzja o zatwierdzeniu zakładu wydane przez właściwe organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej na podstawie art. 61, art. 62, ust. 1, pkt. 1, 2, art. 63 ust. 1 ustawy z 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z2006r. Nr 171, poz.1225) 6. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej gdzie minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia odpowiedzialności cywilne wynosi 100 000 złotych lub jej równowartość w innej walucie. W celu obliczenia równowartości kwoty ubezpieczenia zamawiający zastosuje średni kurs NBP na dzień upływu terminu składania ofert. Średnie kursy walut dostępne są pod adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kur/kursy.ht 7. W przypadku realizacji części dostaw przez podwykonawców, zamawiający żąda wskazania w ofercie w formie oświadczenia tych części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, których mowa w pkt.3, 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione w terminie jak zapisy pkt. 4 potwierdzające odpowiednio, że: 8.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 8.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 8.3 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, niewydajne się dokumentów, o których mowa w pkt.8.1, 8.2, 8.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawcami siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt. 8 stosuje się odpowiednio. 10. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego obowiązany jest dołączyć do oferty cenowej następujące dokumenty: 10.1 zaświadczenie wystawione na wykonawcę przez organy upoważnione do urzędowej kontroli środków spożywczych, firmę upoważnioną do przeprowadzenia certyfikacji stwierdzające, że u wykonawcy w produkcji i obrocie oferowanego asortymentu został wdrożony i jest stosowany system HACCP (dotyczy zakładów produkujących lub wprowadzających żywność do obrotu podlegających takiemu obowiązkowi) - podstawa prawna art. 59 i art. 73 ust. 1 i 6 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225). Jeśli wykonawca nie jest producentem oferowanych produktów, zobowiązany jest dołączyć wskazane zaświadczenie wystawione dla niego przez jeden z ww. podmiotów oraz stosowne zaświadczenie wystawione przez jeden z ww. podmiotów dla producentów, od których zakupi oferowane produkty. Jeżeli z tytułu prowadzonej działalności wykonawca nie podlega obowiązkowi wdrożenia i stosowania systemu HACCP, przedstawia on jedynie stosowne zaświadczenie od producentów. 11. Pisemna zgoda na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa realizowanych przez służbę dyżurną zamawiającego w trakcie przyjmowania dostaw (na załączniku nr 3 SIWZ). 12. Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum). 13. Wszystkie ww. dokumenty należy złożyć bądź w formie oryginału bądź w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Uwierzytelnienie powinno polegać na zamieszczeniu na kopii dokumentu zapisu za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez uprawniona osobę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wso.wroc.pl/przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, bud. 104, pokój 4, od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy, lub wysłana pocztą za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek wykonawcy..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Jawna zamawiającego, budynek nr 8, kancelaria nr 121, od poniedziałku do piątku, w godzinach 07:30-10:00 i 13:00-15:30..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiajacy nie przewiduje zawarcie umowy ramowej, 2. Zamawiający będzie się porozumiewał z wykonawcami na piśmie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia przesłane za pomocą faksu będą uznane za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do adresata przed upływem terminu i zostanie niezwłocznie potwierdzona pismem.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.