Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tłuszczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Tłuszczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017215204
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 1
1.5.2.) Miejscowość: Tłuszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-240
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: intendent@sptluszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sptluszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tłuszczu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a61ef5f6-44e4-4877-89a2-c58a0e846ef4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00584117
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00584039/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tłuszczu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a61ef5f6-44e4-4877-89a2-c58a0e846ef43.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy
e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów zwierzęcych, mięso i produkty mięsne
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15110000-2 - Mięso
15112000-6 - Drób
15131130-5 - Wędliny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Warunkiem skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) jest złożenie przez Dyrektora Szkoły oświadczenia złożonego w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, o skorzystaniu z prawa opcji oraz przesłanie Wykonawcy na adres email:2. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o przewidywanym zakresie dostaw do realizacji w ramach prawa opcji, co zostanie odpowiednio uzgodnione między Stronami wraz z określeniem terminu realizacji.
3. Zakres dostaw w ramach prawa opcji będzie możliwy do określenia po wystąpieniu potrzeby u Zamawiającego.
4. Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.
5. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji albo skorzystania w niepełnym zakresie Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo wyłącznie częściowego oraz wielokrotnego skorzystania z prawa opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w powiadomieniu o uruchomieniu opcji a realizacja odbywać się będzie na zasadach analogicznych jak zamówienie podstawowe.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów mleczarskich i jaj
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Warunkiem skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) jest złożenie przez Dyrektora Szkoły oświadczenia złożonego w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, o skorzystaniu z prawa opcji oraz przesłanie Wykonawcy na adres email:2. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o przewidywanym zakresie dostaw do realizacji w ramach prawa opcji, co zostanie odpowiednio uzgodnione między Stronami wraz z określeniem terminu realizacji.
3. Zakres dostaw w ramach prawa opcji będzie możliwy do określenia po wystąpieniu potrzeby u Zamawiającego.
4. Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.
5. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji albo skorzystania w niepełnym zakresie Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo wyłącznie częściowego oraz wielokrotnego skorzystania z prawa opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w powiadomieniu o uruchomieniu opcji a realizacja odbywać się będzie na zasadach analogicznych jak zamówienie podstawowe.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15812100-4 - Wyroby ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Warunkiem skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) jest złożenie przez Dyrektora Szkoły oświadczenia złożonego w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, o skorzystaniu z prawa opcji oraz przesłanie Wykonawcy na adres email:2. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o przewidywanym zakresie dostaw do realizacji w ramach prawa opcji, co zostanie odpowiednio uzgodnione między Stronami wraz z określeniem terminu realizacji.
3. Zakres dostaw w ramach prawa opcji będzie możliwy do określenia po wystąpieniu potrzeby u Zamawiającego.
4. Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.
5. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji albo skorzystania w niepełnym zakresie Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo wyłącznie częściowego oraz wielokrotnego skorzystania z prawa opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w powiadomieniu o uruchomieniu opcji a realizacja odbywać się będzie na zasadach analogicznych jak zamówienie podstawowe.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów mrożonych
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Warunkiem skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) jest złożenie przez Dyrektora Szkoły oświadczenia złożonego w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, o skorzystaniu z prawa opcji oraz przesłanie Wykonawcy na adres email:2. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o przewidywanym zakresie dostaw do realizacji w ramach prawa opcji, co zostanie odpowiednio uzgodnione między Stronami wraz z określeniem terminu realizacji.
3. Zakres dostaw w ramach prawa opcji będzie możliwy do określenia po wystąpieniu potrzeby u Zamawiającego.
4. Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.
5. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji albo skorzystania w niepełnym zakresie Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo wyłącznie częściowego oraz wielokrotnego skorzystania z prawa opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w powiadomieniu o uruchomieniu opcji a realizacja odbywać się będzie na zasadach analogicznych jak zamówienie podstawowe.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa warzyw, owoców i podobnych produktów
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Warunkiem skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) jest złożenie przez Dyrektora Szkoły oświadczenia złożonego w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, o skorzystaniu z prawa opcji oraz przesłanie Wykonawcy na adres email:2. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o przewidywanym zakresie dostaw do realizacji w ramach prawa opcji, co zostanie odpowiednio uzgodnione między Stronami wraz z określeniem terminu realizacji.
3. Zakres dostaw w ramach prawa opcji będzie możliwy do określenia po wystąpieniu potrzeby u Zamawiającego.
4. Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.
5. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji albo skorzystania w niepełnym zakresie Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo wyłącznie częściowego oraz wielokrotnego skorzystania z prawa opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w powiadomieniu o uruchomieniu opcji a realizacja odbywać się będzie na zasadach analogicznych jak zamówienie podstawowe.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa różnych produktów spożywczych, oleje, produkty przemiału ziarna,przyprawy
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Warunkiem skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) jest złożenie przez Dyrektora Szkoły oświadczenia złożonego w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, o skorzystaniu z prawa opcji oraz przesłanie Wykonawcy na adres email:2. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o przewidywanym zakresie dostaw do realizacji w ramach prawa opcji, co zostanie odpowiednio uzgodnione między Stronami wraz z określeniem terminu realizacji.
3. Zakres dostaw w ramach prawa opcji będzie możliwy do określenia po wystąpieniu potrzeby u Zamawiającego.
4. Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.
5. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji albo skorzystania w niepełnym zakresie Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo wyłącznie częściowego oraz wielokrotnego skorzystania z prawa opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w powiadomieniu o uruchomieniu opcji a realizacja odbywać się będzie na zasadach analogicznych jak zamówienie podstawowe.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów garmażeryjnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15894300-4 - Dania gotowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Warunkiem skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) jest złożenie przez Dyrektora Szkoły oświadczenia złożonego w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, o skorzystaniu z prawa opcji oraz przesłanie Wykonawcy na adres email:2. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o przewidywanym zakresie dostaw do realizacji w ramach prawa opcji, co zostanie odpowiednio uzgodnione między Stronami wraz z określeniem terminu realizacji.
3. Zakres dostaw w ramach prawa opcji będzie możliwy do określenia po wystąpieniu potrzeby u Zamawiającego.
4. Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.
5. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji albo skorzystania w niepełnym zakresie Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo wyłącznie częściowego oraz wielokrotnego skorzystania z prawa opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w powiadomieniu o uruchomieniu opcji a realizacja odbywać się będzie na zasadach analogicznych jak zamówienie podstawowe.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa przetworów, soków
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15321000-4 - Soki owocowe
15331000-7 - Warzywa przetworzone
15332000-4 - Przetworzone owoce i orzechy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Warunkiem skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) jest złożenie przez Dyrektora Szkoły oświadczenia złożonego w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, o skorzystaniu z prawa opcji oraz przesłanie Wykonawcy na adres email:2. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o przewidywanym zakresie dostaw do realizacji w ramach prawa opcji, co zostanie odpowiednio uzgodnione między Stronami wraz z określeniem terminu realizacji.
3. Zakres dostaw w ramach prawa opcji będzie możliwy do określenia po wystąpieniu potrzeby u Zamawiającego.
4. Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.
5. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji albo skorzystania w niepełnym zakresie Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo wyłącznie częściowego oraz wielokrotnego skorzystania z prawa opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w powiadomieniu o uruchomieniu opcji a realizacja odbywać się będzie na zasadach analogicznych jak zamówienie podstawowe.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca musi dysponować co najmniej jednym pojazdem spełniającym wymagania do przewozu żywności i wymogi sanitarno-epidemiologiczne.2. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać
na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie
od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 3, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z tym podmiotem gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w ust. 3 nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym lub
2) wykazał, że samodzielnie spełnia warunek udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie/a o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu
z postępowania, zgodnie z Załącznikiem nr 2 SWZ:
1) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, w tym spółki cywilnej, oświadczenie o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców; oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.
2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu udostępniającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie,
nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 1 Zamawiający wymaga złożenia wykazu narzędzi (pojazdów) dostępnych Wykonawcy
w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Zamawiający wymaga złożenia:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 z póź. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ);
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu
o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składanym na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zamawiający wymaga złożenia Formularzy asortymentowo-cenowych do oferty.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4) Oferta składana przez Wykonawców występujących wspólnie, powinna spełniać następujące wymagania:a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
b) dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, formularze cenowe, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną;
5) W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców występujących wspólnie Zamawiający będzie wymagał przekazania umowy regulującej współpracę zawierającą,
co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nie-ważności.2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w zakresie:
1) zmiany terminu realizacji w przypadku zmian przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia,
2) zmian osób odpowiedzialnych za prawidłowe świadczenie usług ze strony Zamawiającego jak również Wykonawcy,
3) wycofania produktu przez producenta i propozycji zamiennika o takiej samej lub wyższej ja-kości za zgodą zamawiającego,
4) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (np. terminu płatności faktur, zmiana okresu rozliczeniowego),
5) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 – Formularz cenowy – z powodu wzrostu cen towarów w nim określonych, w sposób po-wodujący, że wykonanie umowy nie leży w interesie wykonawcy i powoduje powstanie straty po jego stronie. Przyjmuje się, że uzasadnieniem dokonania zmiany, o której mowa w zdaniu poprzedzającym może być zmiana hurtowych cen jednostkowych o co najmniej 20% w sto-sunku do cen hurtowych obowiązujących w dniu zawarcia umowy.
6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia / zwiększenia maksymalnej wartości brutto umowy na etapie jej realizacji w związku z odpowiednim zmniejszeniem / zwiększe-niem liczby zamawianego towaru objętego umową. Liczba asortymentu określana w za-łączniku do niniejszej umowy jest liczbą orientacyjną, przybliżoną. Zamawiający nie jest zo-bowiązany do zakupu tej liczby towaru – może zakupić liczbę mniejszą, bądź większą w zależności od rzeczywistych potrzeb.
3. Zmiany wynagrodzenia o maksymalnej wartości 5% wynagrodzenia mogą nastąpić również w przy-padku zmian cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, innych niż określone w ust. 2.
4. Zmiana wynagrodzenia, w przypadku, o którym mowa w ust. 3 będzie dokonywana w następujący sposób:
1) zmiana cen materiałów lub kosztów obliczana będzie zgodnie z postanowieniami niniejszego paragrafu, na podstawie wskaźnika inflacji - koszyk ogólny - publikowanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,
2) zmiana cen na poziomie powyżej 15% w miesiącu badanym w stosunku do poziomu cen z miesiąca, w którym przypada termin wyjściowy wskazany w pkt 3 (poziom cen w terminie wyjściowym = 100%), uprawnia Strony do żądania zmiany wynagrodzenia (zwiększenia albo zmniejszenia),
3) terminem wyjściowym dla ustalenia zmiany wynagrodzenia jest dzień zawarcia umowy, z zastrzeżeniem przypadku, gdy umowa została zawarta po upływie 180 dni od dnia upływu terminu składania ofert - wówczas początkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia jest dzień otwarcia ofert, tj. ………………...
4) waloryzacji będą podlegały dostawy wykonywane po pierwszych 6 miesiącach wykonywania Umowy,
5) uprawniona do żądania zmiany Strona zobowiązana będzie przekazać drugiej Stronie stosow-ny wniosek wraz ze stosownymi wyliczeniami i uzasadnieniem wpływu zmiany kosztów. Wniosek może być złożony w postaci elektronicznej.
6) wniosek, o którym mowa w pkt 5 stanowi podstawę do zawarcia aneksu do umowy wprowadzającego zmianę do umowy, o której mowa w ust. 3.
5. Kwota zmiany będzie wpływała na obniżenie wysokości wynagrodzenia Dostawcy lub zapłaty wyż-szego wynagrodzenia na podstawie faktury VAT wystawionej po wykonaniu Umowy.
6. Poza zmianami przewidzianymi w ust. 2 i 3 Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacjach przewidzianych w art. 455 ust. 2 ustawy Pzp.
7. Zmiana ustawowej stawki VAT nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. Wykonawca jest zobowią-zany do stosowania aktualnie obowiązującej stawki tego podatku.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-16 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-06
INNE PRZETARGI TŁUSZCZ
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tłuszczu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Przedszkola Samorządowego "Baśniowa Kraina" w Tłuszczu na 2026 rok (7 części)"
- Świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania i dostawy codziennych posiłków w 2026 r. dla uczestników Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Tłuszczu
- Dostawa paliw płynnych na potrzeby Urzędu Miejskiego i Zakładu Gospodarki Komunalnej
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby urzędu miejskiego w tłuszczu
- Dowożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Stryjkach w 2026 roku
więcej: przetargi TŁUSZCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Osieku nad Wisłą
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jedlance na 2026 rok" - ZADANIE PODZIELONE NA 9 CZĘŚCI
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 67 w Gdańsku
- Dostawa produktów mleczarskich do szkół i przedszkoli Gminy Jedlicze
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Żłobka Samorządowego w Niebylcu, Niebylec 217, 38-114 Niebylec w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Sukcesywna dostawa produktów mięsnych na potrzeby stołówki w Dobrzeniu Wielkim
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





