Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-02
Wronki: Dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół Nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach
Numer ogłoszenia: 220776 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich , ul. Leśna 17, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, tel. 067 2540213, faks 067 2540213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolanalesnej.edu.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Budżetowa Jednostka Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół Nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą artykułów żywnościowych, spożywczych według grup od I do V: Grupa I - Mięso i wędliny wieprzowe, wołowe (CPV 15100000-9), Grupa II - Drób (CPV 15112000-6), Grupa III - Różne produkty spożywcze (CPV 15800000-6), Grupa IV - Chleb i pieczywo (bułki) (CPV 15811100-7, 15811400-0), Grupa V- Produkty piekarskie (CPV 15612500-6, 15810000-9) Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów spożywczych w okresie do 30.06.2010 r. według grup wykazanych w załącznikach 1,2,3,4,5. 2) dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne pracownika Internatu: a) w ilościach określonych w zgłoszeniu, b) w czasie określonym w zgłoszeniu, c) dopuszcza się minimum 3-dniowe wyprzedzenie zamówienia. 3 miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743). Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości co produkty podane przykładowo..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.81.11.00 - Chleb 15.81.14.00 - Bułeczki 15.61.25.00 - Produkty piekarskie 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.11.00.00 - Mięso 15.11.90.00 - Mięsa różne 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.14.10 - Szynka 15.11.21.00 - Świeży drób 15.11.23.00 - Wątróbki drobiowe 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone 15.86.30.00 - Herbata 15.83.16.00 - Miód 15.83.12.00 - Cukier biały .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy (spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień poprzez wskazanie iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W/w dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku wykonawców wobec których nie jest wymagany wpis do ewidencji/rejestru - inne odpowiednie dokumenty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej), każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i spełniają warunki o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych n/w oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania wymogów określonych dla Wykonawców będzie dokonana przy zastosowaniu zasady: SPEŁNIA, NIE SPEŁNIA (ocena bezwzględnego spełnienia warunku), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej określonych warunków, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujące dokumenty: 1. Wypełniony odpowiedni formularz oferty stanowiący załącznik nr 1,2,3,4,5 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik Nr 6 SIWZ. 3. Oświadczenie o dotrzymaniu terminów realizacji zamówienia (na formularzu stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ). 4. Oświadczenie o udzieleniu terminu płatności za realizację każdego zamówienia (na formularzu stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ). 5. Oświadczenie o niezmienności cen (na formularzu stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ). 6. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku wykonawców wobec których nie jest wymagany wpis do ewidencji/rejestru - inne odpowiednie dokumenty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej), każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. UWAGA: 1) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast w/w dokumentu składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) niniejszych UWAG zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów zapisy pkt 1) niniejszych UWAG stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin płatności - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkolanalesnej.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 1 we Wronkach ul. Leśna 17, 64-510 Wronki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół nr 1 we Wronkach, ul. Leśna 17 (sekretariat szkoły), 64-510 Wronki..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa I - Mięso i wędliny wieprzowe, wołowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa mięsa i wędlin.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.11.90.00-5, 15.13.11.00-6, 15.13.11.30-5, 15.13.14.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin płatności - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa II - Drób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa świeżego drobiu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.11.21.00-7, 15.11.23.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin płatności - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa III - Różne produkty spożywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa różnych produktów spożywczych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.87.00.00-7, 15.89.00.00-3, 15.86.30.00-5, 15.83.16.00-8, 15.83.12.00-4, 15.84.10.00-5, 15.87.12.30-5, 15.87.12.73-8, 15.85.11.00-9, 15.87.12.50-1, 15.87.24.00-5, 15.87.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin płatności - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa IV - Chleb i pieczywo (bułki).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa świeżego chleba i bułek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.11.00-7, 15.81.00.00-9, 15.81.14.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin płatności - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa V- Produkty piekarskie - drożdżówki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa świeżych produktów piekarskich.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.61.25.00-6, 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin płatności - 20
INNE PRZETARGI Z WRONEK
- Budowa szatni na boisku sportowym na os. Borek w ramach 8 edycji Programu "Szatnia na Medal"
- Remont konstrukcji poddasza w magazynie depozytu osadzonych paw. D w Zakładzie Karnym we Wronkach
- Termomodernizacja budynku Przychodni Psychologiczno-Pedagogicznej przy ul. Poznańskiej 42 w m. Wronki
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Samorządowego Przedszkola Krasnala Hałabały w Wielopolu Skrzyńskim w II półroczu 2025 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych od lipca do grudnia 2025 roku dla Gminnego Przedszkola Publicznego w Zebrzydowicach
- Dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Andrychowie
- Dostawy artykułów mleczarskich - nabiału do Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku
- DOSTAWA NACZYŃ, SZTUĆCÓW I ARTYKUŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawy pieczywa do COSSW w Kulach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.