eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZaprojektowanie i budowa 1. Zaprojektowanie i budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez drogę krajową nr 72 w km 120+020 w m. Lipiny - Zadanie 1 2. Zaprojektowanie i budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez drogę k

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-02

Łódź: Zaprojektowanie i budowa : 1. Zaprojektowanie i budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez drogę krajową nr 72 w km 120+020 w m. Lipiny - Zadanie 1 2. Zaprojektowanie i budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez drogę krajową nr 91 w km 2+140 w m. Srock - Zadanie 2
Numer ogłoszenia: 220722 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi , ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6622300, faks (042) 6622377, 6622337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i budowa : 1. Zaprojektowanie i budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez drogę krajową nr 72 w km 120+020 w m. Lipiny - Zadanie 1 2. Zaprojektowanie i budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez drogę krajową nr 91 w km 2+140 w m. Srock - Zadanie 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i budowa : 1. Zaprojektowanie i budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez drogę krajową nr 72 w km 120+020 w m. Lipiny - Zadanie 1 2. Zaprojektowanie i budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez drogę krajową nr 91 w km 2+140 w m. Srock - Zadanie 2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 71.32.25.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zgodnie z dyspozycją art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.2.Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.1 - 3 Wykonawcy muszą spełniać łącznie, natomiast warunki określone w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp musi spełniać każdy z Wykonawców. Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach zawartych w Rozdziale 3 SIWZ. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 7.2.2 Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby spełniające postawione poniżej wymogi w celu obsadzenia następujących stanowisk: 1.Projektant w specjalności instalacji elektrycznych - min. 1 osoba posiadająca uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych lub elektroenergetycznych, posiadająca doświadczenie przy min. 2 usługach polegających na zaprojektowaniu sygnalizacji świetlnej acyklicznej (akomodacyjnej) na drogach klasy min. G 2.Kierownik budowy w specjalności instalacji elektrycznych - min. 1 osoba posiadająca uprawnienia wykonawcze (do kierowania i nadzorowania prac) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych lub elektroenergetycznych, posiadający doświadczenie w kierowaniu min. 3 robót polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie sygnalizacji świetlnych acyklicznych (akomodacyjnych) na drogach klasy technicznej min. G. Dopuszcza się by była to jedna osoba o ile spełni ww warunki. 7.2.2.1 Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.2. 7.2.3.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, zrealizował (zakończył) minimum 2 opracowania projektowe budowy, przebudowy lub rozbudowy sygnalizacji świetlnych acyklicznych (akomodacyjnych) na drogach klasy technicznej min.G - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, zrealizował (zakończył) minimum 3 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie sygnalizacji świetlnych acyklicznych (akomodacyjnych) na drogach klasy technicznej min.G 7.2.3.1Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.3. Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia, tj. w zależności od doświadczenia zawodowego, sytuacji finansowej, potencjału kadrowego i innych istotnych informacji wykazanych w oświadczeniach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych powyżej, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1.SIWZ - oryginał 8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych opisanych w pkt 7.2.Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.2.1 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2.SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. Do wykazu winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane ) - odpowiadające zakresowi i przedmiotowi zamówienia oraz dokumenty: Informacja o kwalifikacjach i doświadczeniu na formularzu zgodnym z treścią Załącznika do Formularza 3.2. SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 8.2.2 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanymi stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3.SIWZ Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. SIWZ. Wykazy muszą potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3 Do wykazów winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie prace zostały wykonane należycie. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty określony w pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin jak wyżej. Dokumenty za wyjątkiem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy pzp (oryginał), należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 8.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokument wymieniony w pkt 8.1.1 winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawca upoważniony do reprezentacji, natomiast dokument wymieniony w pkt 8.1.2. powinien być przedłożony przez każdego z Wykonawców. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 8.2. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. 8.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział w Łodzi ul. Roosevelta 9, 90-056 Łódź.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 11:00, miejsce: GDDKiA Oddział w Łodzi ul. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, sekretariat pok. 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działając na podstawie art. 27 ust. 1 u. Pzp Zamawiający dokonuje wyboru pisemnej formy przekazywania w niniejszym postępowaniu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Zaprojektowanie i budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez drogę krajową nr 72 w km 120+020 w m. Lipiny - Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zaprojektowanie i budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez drogę krajową nr 72 w km 120+020 w m. Lipiny - Zadanie 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94-6, 45.23.32.53-7, 71.32.25.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2. Zaprojektowanie i budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez drogę krajową nr 91 w km 2+140 w m. Srock - Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Zaprojektowanie i budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez drogę krajową nr 91 w km 2+140 w m. Srock - Zadanie 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94-6, 45.23.32.53-7, 71.32.25.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.