Ogłoszenie z dnia 2007-11-13
Sierpc: Dostawa zestawów do pobierania krwi w kierunku choroby Aujeszkyego dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sierpcu.
Numer ogłoszenia: 220675 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sierpcu, ul. Konstytucji 3 Maja 40A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752995, fax 024 2752995.
- Adres strony internetowej zamawiającego: -
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: -
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów do pobierania krwi w kierunku choroby Aujeszkyego dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sierpcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów do pobierania krwi w kierunku choroby Aujeszkyego dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sierpcu w następujących ilościach i o następujących parametrach technicznych: a) w skład zestawu do pobierania krwi muszą wchodzić następujące elementy: - probówko-strzykawka jednorazowego użytku do pobierania krwi(pojemność - min.7,5 ml, długość min.92 mm, średnica min.15mm, górna krawędź probówki zaopatrzona w mechanizm zygzakowo-zaczepowy, probówko-strzykawka zawiera środek przyśpieszający krzepnięcie krwi i plastikowe perełki, które układają się pomiędzy surowicą a skrzepem, co pozwala łątwiejsze pobranie z niej surowycy); - igła (grubość 2,10 mm, długość 40 mm) lub igła (grubość 1,8 mm, długość 40 mm) - która igła należy do zestawu w skazane w pdpkt.b; b) ilości zamawianych zestawów: - 10.000 zestawów z igłą ( grubość 2,10 mm, długość 40 mm), - 10.000 zestawów z igłą (grubość 1,8 mm, długość 40 mm); c) wymagania dodatkowe do zestawu: - zamawiający wymaga aby oferowane przez wykonawcę probówko-strzykawki posiadały pozytywna opinię Państwowego Instytutu Weterynarii Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach, - zamawiający wymaga aby oferowane probówko-strzykawki były wpisane do Rejestru Wyrobów stosowanych w medycynie weterynaryjnej zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o Wyrobach stosownych w medycynie weterynaryjnej (Dz.U.Nr 93 poz.893), - zamawiający wymaga aby probówko-strzykawka do pobierania krwi była sterylizowana wstępnie promieniami UV w atmosferze ozonu, - zamawiający wymaga aby probówko-strzykawka do pobierania krwi była zabezpieczona preparatem zapobiegającym hemolizie krwi, - zamawiający wymaga aby zestawy pakowane były w kartony ze stażem ułatwiającym transport probówko-strzykawek w pozycji pionowej w ilości po 50 zestawów. Zamawiający nie dopuszcza innej wielkości opakowania. - gwarancja min.18 miesięcy, - wartość całego zamówienia do kwoty 38.311,00 zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć oferenci spełniający następujące warunki: - złożenie ważnej oferty, zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz - złożenie wszystkich oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć oferenci spełniający następujące warunki: - złożenie ważnej oferty, zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz oświadczenie o: - posiadaniu uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji dzialalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oraz potencjału technicznego oraz dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sierpcu ul.Konstytucji 3 Maja 40A 09-200 Sierpc.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sierpcu ul.Konstytucji 3 Maja 40A 09-200 Sierpc.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 14.12.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Zakup i dostawa zaopatrzenia w sprzęt do utrzymania urządzeń wodnych na potrzeby Związku Spółek Wodnych w Sierpcu
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 3 w Sierpcu
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA APTEKI SZPITALNEJ SPZOZ W HRUBIESZOWIE
- Sukcesywna dostawa sterylnych medycznych artykułów jednorazowych w 5 częściach
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa rękawic ochronnych medycznych oraz dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi dla SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.