eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ProchowiceBudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościachProchowice ul. Przysiółek Chwalkowice, Motyczyn, Szczedrzykowice w gminie Prochowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-02

Prochowice: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Prochowice ul. Przysiółek Chwalkowice, Motyczyn, Szczedrzykowice w gminie Prochowice
Numer ogłoszenia: 220626 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prochowice , ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584342 lub 8584343, faks 076 8584581.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prochowice.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Prochowice ul. Przysiółek Chwalkowice, Motyczyn, Szczedrzykowice w gminie Prochowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, składające się na wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Prochowice ul. Przysiółek Chwalkowice, Motyczyn, Szczedrzykowice w gminie Prochowice, polegającego na kompleksowym wykonanie systemu grawitacyjno tłocznej sieci kanalizacji sanitarnej w wyżej wymienionych miejscowościach w stopniu zapewniającym użytkowanie wybudowanego systemu zgodnie z jego przeznaczeniem. Opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa (projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiar robót); b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót; stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ; decyzja pozwolenia na budowę i decyzja pozwolenia wodnoprawnego stanowią załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Wszystkie roboty budowlane związane z wykonaniem niniejszego zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.; projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; Mapa poglądowa, z charakterystyką i lokalizacją system kanalizacji sanitarnej, będącej przedmiotem zamówienia, stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zamówienie obejmuje między innymi: wybudowanie 8,6 km sieci kanalizacji sanitarnej, 6 sztuk kompletnych przepompowniami ścieków z przyłączami energetycznymi i zagospodarowaniem terenu wokół przepompowni, odtworzenie nawierzchni po robotach ziemnych oraz włączenie wybudowanego systemu kanalizacji sanitarnej do funkcjonującego systemu kanalizacji sanitarnej w Prochowicach (miejsce włączenia: kanał w ul. Jaworowskiej). Przedmiot zamówienia nie obejmuje innych robót w obrębie funkcjonującego systemu kanalizacji sanitarnej oraz robót związanych z budową przyłączy do budynków i likwidacją szamb, co jest obowiązkiem właścicieli posesji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 23.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium wartości 50.000 PLN słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (t.j. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn.zm.) 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. Wykonawcy uczestniczący w obrocie gospodarczym zgodnie z dokumentem rejestrowym. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym: a) Udokumentują należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 16 km sieci kanalizacyjnych w tym co najmniej jedno zamówienie polegające na wybudowaniu minimum 4km sieci kanalizacji sanitarnej. b) Do wykonania zamówienia dysponują osobami, które posiadają wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (kierownik budowy oraz kierownicy robót branżowych występujących przy realizacji zamówienia). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w tym są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 2,0 miliony złotych 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art.24ust.1 i 2 ustawy. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełnia określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. Dla potwierdzenia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (warunek 2b) ) Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, wymienionych w rozdziale VI SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące oświadczenia i dokumenty, w tym dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty - (formularz A) wraz z załącznikiem (formularz A-1) 2.Dowód wpłaty wadium, 3.Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) 4.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -formularz B, 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; na potwierdzenie spełniania 1 warunku udziału w postępowaniu, 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; na potwierdzenie spełniania 4 warunku udziału w postępowaniu, 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; na potwierdzenie spełniania 4 warunku udziału w postępowaniu, 8.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. na potwierdzenie spełniania 4 warunku udziału w postępowaniu, 9.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień polegających na budowie sieci kanalizacyjnych wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że wykazane zadania zostały wykonane należycie; (wg formularza C) na potwierdzenie spełniania 2a) warunku udziału w postępowaniu: należyte wykonanie co najmniej 16 km sieci kanalizacyjnych w tym co najmniej jedno zamówienie polegające na wybudowaniu minimum 4km sieci kanalizacji sanitarnej, 10. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zdolnych do wykonania zamówienia (wg formularza D) na potwierdzenie spełniania 2b) warunku udziału w postępowaniu, 11.Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w poz.10 wykonawca wskazał takie osoby, którymi będzie dysponował; 12.Dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w wykazie z poz.10 posiadają wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj. uprawnienia budowlane/ wpis na listę członków właściwej organizacji samorządu zawodowego w państwie członkowskim UE, w którym dany wykonawca ma swoją siedzibę na potwierdzenie spełniania 2b) warunku udziału w postępowaniu 13.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 2,0 miliony złotych na potwierdzenie spełniania3 warunku udziału w postępowaniu 14.Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prochowice.com w zakładce: zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Prochowice, 59-230 Prochowice, ul. Rynek 1 pokój nr 12/13 w godz.8.00 -15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prochowice, 59-230 Prochowice, ul. Rynek 1, pokój Nr 16 - sekretariat, w terminie do dnia 27.07.2009r. do godz.10:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie planowane do współfinansowania w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska we Wrocławiu..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.