Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-13
Namysłów: Dostawa pięciu bram garażowych wraz z kompletnym osprzętem sterującym automatycznym i ręcznym do siedziby Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 220597 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, pl. Powstańców Śląskich 3, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4106775, fax 077 4106775.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pięciu bram garażowych wraz z kompletnym osprzętem sterującym automatycznym i ręcznym do siedziby Zamawiającego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pięciu bram garażowych wraz z kompletnym osprzętem sterującym automatycznym i ręcznym do siedziby Zamawiającego. Główny przedmiot: 28.12.22.40-7 - wrota garażowe. Przedmioty dodatkowe: 31.22.00.00-4 - elementy składowe obwodów elektrycznych. Minimalne parametry bram podano poniżej. Oferowane przez wykonawcę bramy muszą odpowiadać minimalnym parametrom i nie mogą być one gorsze jakościowo niż podano poniżej. W opisie przedmiotu zamówienia poniżej, Zamawiający szczegółowo określił swoje potrzeby. Wykonawca w ofercie musi zaproponować bramy fabrycznie nowe rok produkcji 2007, które będą posiadały wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia, a ich parametry techniczne i jakościowe będą na poziomie lub lepsze od podanych poniżej. Nie spełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wymagania stawiane bramom garażowym: - bramy segmentowe, przeszklone, podnoszone, ze sterowaniem elektrycznym automatycznym i ręcznym oraz możliwością obsługi ręcznej, - prowadnice wykonanie ze stali ocynkowanej ogniowo, ramy segmentów z aluminium, zabezpieczone przed korozją i działaniem czynników atmosferycznych, - dolne segmenty bram (cokół) bez przeszklenia do wysokości 75 cm i przedzielone poziomymi przetłoczeniami w równych odstępach, - cokół bram powinien być ocieplany min 4 cm, - wysokość segmentów bramy nie większa niż 75 cm, - ilość kwater przeszklenia 3 w poziomie i 4 w pionie, - przeszklenie - szyby podwójne, przeźroczyste, gładkie, - przeszklenie szkłem bezpiecznym lub innym materiałem zapewniającym taki sam poziom bezpieczeństwa, - kolor bram: cokół - biały, przeszklenia (ramy) - aluminium, - współczynnik izolacyjności cieplnej nie gorszy niż 3,8 W/m2K, - wymiary otworów w świetle ościeżnic bram to szerokość: 360 cm, wysokość: 365 cm, - konstrukcja połączeń poszczególnych segmentów bramy oraz usytuowanie elementów ruchomych (np. zawiasów, lin nośnych, rolek) powinny zapewniać ochronę przed przytrzaśnięciem np. palców, - napęd bramy powinien zapewniać otwieranie automatyczne z możliwością otwierania ręcznego (za pomocą liny lub łańcucha), czas otwarcia bramy na pełną wysokość - nie dłuższy niż 30 s, - brama musi mieć możliwość szybkiego rozblokowania napędu elektrycznego w celu umożliwienia szybkiego podniesienia bramy ręcznie w razie zaniku zasilania elektrycznego, - rolki jezdne segmentów bramy powinny być łożyskowane, - brama musi posiadać zabezpieczenie przez niekontrolowanym opadnięciem w wyniku uszkodzenia elementu nośnego (np. pęknięcia liny, łańcucha, sprężyny), - otwieranie każdej bramy musi być możliwe z panelu sterującego umieszczonego przy danej bramie oraz możliwość zainstalowania w przyszłości zdalnego otwieranie bram z pomieszczenia Powiatowego Stanowiska Kierowania (indywidualnie dla każdej z bram), oraz możliwość rozszerzenia sterowania bram o piloty radiowe wielokanałowe, - gwarantowana ilość cykli operacji dla sprężyn skrętnych powinna być nie mniejsza niż 30.000, - napęd bram powinien być wyposażony w zabezpieczenie krawędziowe chroniące przed przyciśnięciem człowieka lub przedmiotu znajdującego się w świetle bramy, - współczynnik czasu pracy silnika napędu powinien być nie mniejszy niż 60% ED, - wymagana jest sygnalizacja świetlna stanu pracy bram (zamknięta, w ruchu, otwarta), - stopień ochrony osprzętu sterującego i napędu bram - minimum IP 54, - minimum roczna gwarancja na dostarczone bramy, - serwis gwarancyjny wykonawcy umożliwiający usuwanie usterek w ciągu 48 h od zgłoszenia telefonicznego lub faksem. W okresie udzielonej gwarancji serwis będzie wykonywany bezpłatnie (wykonanie usługi i dojazdu) w przypadkach nie wynikających z winy użytkownika, - silniki napędzające bramy muszą być zasilane napięciem 380 V. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Miejsce realizacji zamówienia: Siedziba Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.12.22.40 - Wrota garażowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.12.40 - Wrota garażowe Oryginalny kod CPV: 31.22.00.00 - Elementy składowe obwodów elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 31.22.00.00 - Elementy składowe obwodów elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zmianami), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zaakceptują termin płatności do 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy podadzą kwotę wynagrodzenia ryczałtowego, którzy przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy wnieśli wadium, którzy zagwarantują min. 12 miesięczny okres gwarancji. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia we wniosku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, 5. szczegółowy opis proponowanych bram zawierający wszystkie elementy i parametry określone w przedmiocie zamówienia, 7. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, pok. nr 206, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, pok. nr 206, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- 1. Utwardzenie poboczy przy drodze gminnej w Kamiennej, 2. Odbudowa rowów przy drogach gminnych w Minkowskiem
- Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- 1. Modernizacja drogi w Woskowicach Małych. 2. Modernizacja drogi gminnej w Baldwinowicach. 3. Modernizacja drogi gminnej w Rychnowie
więcej: przetargi w Namysłowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.