eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa sprzętu i wyposażenia informatycznego dla jednostek Policji woj. dolnośląskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Wrocław: Dostawa sprzętu i wyposażenia informatycznego dla jednostek Policji woj. dolnośląskiego
Numer ogłoszenia: 220359 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i wyposażenia informatycznego dla jednostek Policji woj. dolnośląskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia informatycznego dla jednostek Policji woj. dolnośląskiego. b) Dostawa będzie realizowana do magazynu Zamawiającego we Wrocławiu, przy ul. Podwale 31-33. c) Postępowanie zostało podzielone na 6, niżej opisanych części: - część 01.00 postępowania: dostawa stacji dostępowej z monitorem 19 - 2 sztuki - część 02.00 postępowania: dostawa komputerów przenośnych - 3 sztuki (podczęść 02.01); dostawa zestawu komputerowego - 1 sztuka (podczęść 02.02); dostawa zestawu komputerowego - 1 sztuka (podczęść 02.03); dostawa zestawu komputerowego - 9 sztuk (podczęść 02.04); dostawa Video Splitter - 1 sztuka (podczęść 02.05) - część 03.00 postępowania: dostawa stacji dostępowej zintegrowanej z monitorem, wyposażonej w klawiaturę z czytnikiem kart chipowych oraz z oprogramowaniem autentykującym - SD - 3 sztuki (podczęść 03.01); dostawa stacji dostępowej zintegrowanej z monitorem, wyposażonej w klawiaturę z czytnikiem kart chipowych, drukarkę oraz z oprogramowaniem autentykującym - SD - 9 sztuk (podczęść 03.02); dostawa komputera PC zintegrowanego z monitorem - 2 sztuki (podczęść 03.03); dostawa komputera PC zintegrowanego z monitorem oraz drukarki laserowej - 1 sztuka (podczęść 03.04) - część 04.00 postępowania: dostawa komputera PC z monitorem, dodatkowym dyskiem twardym, drukarką sieciową i switchem (prosty serwer) - 13 sztuk; - część 05.00 postępowania: dostawa drukarki laserowej - 1 sztuka; - część 06.00 postępowania: dostawa monitora LCD - 1 sztuka (podczęść 06.01); dostawa drukarki laserowej - 1 sztuka (podczęść 06.02) Wymagania minimalne dla sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia opisano w załączniku numer 1 do istotnych postanowień umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.34.00 - Centralne jednostki przetwarzania danych do komputerów osobistych 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki oraz złożą oświadczenie o ich spełnianiu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Dla potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawca winien złożyć oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dot. podmiotów zbiorowych), - Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1. zamiast dokumentów , o których mowa w pkt a, c składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. zamiast dokumentów , o których mowa w pkt b - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (przepisy pkt 1 i 2 dotyczące okresów z którymi wiąże się aktualność dokumentów stosuje się odpowiednio). II. Oświadczenia potwierdzające że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć następujące oświadczenia, potwierdzające, iż oferowane przez nich sprzęt i wyposażenie informatyczne spełniają wymagania określone przez zamawiającego: a) W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w części 01.00, 03.00 postępowania zastosowane systemy operacyjne będą funkcjonowały na rynku min. od 3 lat b) Oferowany sprzęt będzie stanowić wyłączną własność Wykonawcy i nie będzie obciążony prawami osób trzecich c) Zaoferowane oprogramowanie, wymagane przez zamawiającego, wraz z licencjami nie będą ograniczone czasowo. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu tych wymagań. Treść oświadczeń została zamieszczona w załączniku numer 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. III. Dokumenty potwierdzające że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Zgodnie z §3 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24.05.2006 r. Nr 87 poz. 605, Dz. U. z dnia 16.10.2008 r., Nr 188, poz. 1155) od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego przedstawienie: 1. Podpisany przez Wykonawcę opis oferowanego asortymentu, sporządzony poprzez wypełnienie kolumny numer 3 załącznika numer 1 do SIWZ, który będzie zawierać: a) W zakresie rozwiązań sprzętowych: - producenta, model produktu, wersję produktu (jeśli jest ona rozróżniana) - wartości dla parametrów wskazanych w SIWZ - w przypadku rozróżnionych w SIWZ podzespołów należy podać typowe parametry dla danego podzespołu b) W zakresie rozwiązań programowych: producenta, pełną nazwę produktu oraz wersję produktu 2. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w części 01.00 postępowania dokument potwierdzający zgodność czytnika kart kryptograficznych ze standardem Microsoft WHQL (Microsoft Windows Hardware Quality Labs) - Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia podpisanego przez Wykonawcę wydruku ze strony internetowej microsoft.com lub podpisanego przez Wykonawcę wydruku ze strony producenta zaproponowanego rozwiązania. 3. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w części 03.00 postępowania dokument potwierdzający zgodność klawiatury ze zintegrowanym czytnikiem kart kryptograficznych ze standardem Microsoft WHQL (Microsoft Windows Hardware Quality Labs) - Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia podpisanego przez Wykonawcę wydruku ze strony internetowej microsoft.com lub podpisanego przez Wykonawcę wydruku ze strony producenta zaproponowanego rozwiązania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu 50-040 Wrocław, ul. Podwale 31-33 Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu 50-040 Wrocław, ul. Podwale 31-33 Punkt Obsługi Klienta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: Dostawa stacji dostępowej z monitorem 19 - 2 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stacji dostępowej z monitorem 19 - 2 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 02 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych - 3 sztuki (podczęść 02.01); dostawa zestawu komputerowego - 1 sztuka (podczęść 02.02); dostawa zestawu komputerowego - 1 sztuka (podczęść 02.03); dostawa zestawu komputerowego - 9 sztuk (podczęść 02.04); dostawa Video Splitter - 1 sztuka (podczęść 02.05).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów przenośnych - 3 sztuki (podczęść 02.01); dostawa zestawu komputerowego - 1 sztuka (podczęść 02.02); dostawa zestawu komputerowego - 1 sztuka (podczęść 02.03); dostawa zestawu komputerowego - 9 sztuk (podczęść 02.04); dostawa Video Splitter - 1 sztuka (podczęść 02.05).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 03 NAZWA: Stacja dostępowa zintegrowanej z monitorem, wyposażonej w klawiaturę z czytnikiem kart chipowych oraz z oprogramowaniem autentykującym - SD - 3 sztuki (podczęść 03.01); stacja dostępowa zintegrowana z monitorem, wyposażona w klawiaturę z czytnikiem kart chipowych, drukarkę oraz z oprogramowaniem autentykującym - SD - 9 sztuk (podczęść 03.02); komputer PC zintegrowany z monitorem - 2 sztuki (podczęść 03.03); komputer PC zintegrowany z monitorem oraz drukarka laserowa - 1 szt.(podczęść 03.04).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacja dostępowa zintegrowanej z monitorem, wyposażonej w klawiaturę z czytnikiem kart chipowych oraz z oprogramowaniem autentykującym - SD - 3 sztuki (podczęść 03.01); stacja dostępowa zintegrowana z monitorem, wyposażona w klawiaturę z czytnikiem kart chipowych, drukarkę oraz z oprogramowaniem autentykującym - SD - 9 sztuk (podczęść 03.02); komputer PC zintegrowany z monitorem - 2 sztuki (podczęść 03.03); komputer PC zintegrowany z monitorem oraz drukarka laserowa - 1 szt.(podczęść 03.04).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 04 NAZWA: Dostawa komputera PC z monitorem, dodatkowym dyskiem twardym, drukarką sieciową i switchem (prosty serwer) - 13 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputera PC z monitorem, dodatkowym dyskiem twardym, drukarką sieciową i switchem (prosty serwer) - 13 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 05 NAZWA: Dostawa drukarki laserowej - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarki laserowej - 1 sztuka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 06 NAZWA: Dostawa monitora LCD - 1 sztuka (podczęść 06.01); dostawa drukarki laserowej - 1 sztuka (podczęść 06.02).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa monitora LCD - 1 sztuka (podczęść 06.01); dostawa drukarki laserowej - 1 sztuka (podczęść 06.02).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.