Ogłoszenie z dnia 2008-09-12
Toruń: Przebudowa obiektu Wojewódzkiego Osrodka Animacji Klutury w Toruniu ul.Szpitalna 8
Numer ogłoszenia: 220348 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Animacji Kultury , ul. Szpitalna 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6522755, 6522718, fax. 056 6522718.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.woak.torun.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa obiektu Wojewódzkiego Osrodka Animacji Klutury w Toruniu ul.Szpitalna 8.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dobudownie szybu windowego i platformy dal osób niepepłnosprawnych oraz prace adaptacyjne na potrzeby niepełnosprawnych w Budynku WOAK Szpitalna 8.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach. Zamawiający zaprosi do złożenia ofert nie więcej niż 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest większa niż 5, Zamawiający zaprosi tych wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia tych warunków. Ocena zostanie dokonana według liczby wykonanych robót budowlanych: - 3 roboty (odpowiadające zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia) w tym jedna w czynnym obiekcie użyteczności publicznej - 50 pkt. - każda następna robota budowlana (odpowiadająca zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia) w czynnym obiekcie użyteczności publicznej - 10 pkt., natomiast robota budowlana (odpowiadająca zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia) w innych obiektach - 5 pkt..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. (wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 1 do Wniosku o dopuszczenie do udziału w Przetargu Ograniczonym). c/ dokumenty stwierdzające, że kierownicy robót (kierownik budowy, kierownik robót sanitarnych, kierownik robót elektrycznych) posiadają wymagane uprawnienia budowlane. d/ polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości min. 200.000,00 zł. e/ sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. f/ pisemne oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, g/ pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 w/w ustawy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Wniosku o dopuszczenie do udziału w Przetargu Ograniczonym..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.woak.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 87-100 Torun ul.Wola Zamkowa 12.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie przewiduje.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 12:00, miejsce: 87-100 Toruń ul.Szpitalna 8 pokój Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- realizacja warsztatów społecznych oraz warsztatów z zakresu zatrudnienia dla uczestników projektu pn. "Aktywna Integracja" z podziałem na części
- Wykonanie robót remontowych w gminnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Gorzków
- Usługa wsparcia technicznego oraz rozbudowa aplikacji internetowej w projekcie Regionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w Oddziale ZUS w Toruniu przy ul. Mickiewicza 33-39
- Wycinka drzew w Toruniu - 2 części
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja magazynu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na potrzeby ochrony ludności i przechowywania sprzętu
- wykonanie (dokończenie) dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych obejmujących budynek "W1W2H", zagospodarowanie terenu, instalacje zewnętrzne oraz wykonywanie czynności nadzoru autorskiego
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej tworzonego w Strzyżowie ramach realizacji projektu "ZAZ w Strzyżowie"
- Modernizacja dwóch przepompowni ścieków na terenie Gminy Wądroże Wielkie
- Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji zespołu pomieszczeń na III piętrze w budynku A w obiekcie przy ul. M. Skłodowskiej 19/27 w Łodzi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Zakup materiałów i urządzeń na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.