eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUsługa sprzątania targowisk detalicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-13

Katowice: Usługa sprzątania targowisk detalicznych
Numer ogłoszenia: 220188 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach, ul. Gliwicka 154, 40-859 Katowice, woj. śląskie, tel. 032/ 250-40-08, fax (032) 250 40 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.katowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy Miasta Katowice.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania targowisk detalicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) sprzątanie targowiska detalicznego zlokalizowanego w Katowicach przy ulicy Katowickiej, b) sprzątanie targowiska detalicznego zlokalizowanego w Katowicach przy Placu K. Miarki, c) utrzymanie szaletu zlokalizowanego na terenie targowiska detalicznego w Katowicach przy Placu K. Miarki. 2. Do obowiązków wykonawcy należy: 2.1. sprzątanie targowisk, o których mowa w pkt 1. poz. a i b, w tym: a) oczyszczanie placów targowych wraz z obrzeżami z odpadów i zanieczyszczeń, b) mycie i dezynfekcja miejsc szczególnie zanieczyszczonych, w tym kontenerów przeznaczonych do gromadzenia odpadów stałych oraz miejsc ich usytuowania, kratek ściekowych oraz punktów poboru wody, c) oczyszczanie rynien odwadniających zadaszenia ciągów komunikacyjnych, d) mycie urządzeniem mechanicznym nawierzchni placów targowych i ciągów komunikacyjnych (kostka brukowa), e) odśnieżanie placów targowych, ciągów komunikacyjnych, zadaszeń, usuwanie nawisów śnieżnych i lodowych oraz zwalczanie śliskości placów i ciągów komunikacyjnych, f)bieżące monitorowanie, zwalczanie i utylizacja szkodników. 2.2. utrzymanie szaletu, o którym mowa w pkt 1. poz. c, w należytym stanie sanitarno-higienicznym i technicznym gwarantującym jego sprawne funkcjonowanie, w tym: a) mycie i dezynfekcja szaletu, b) bieżące zaopatrywanie szaletu w niezbędne środki higieny (papier toaletowy, ręczniki jednorazowe, mydło w płynie, worki foliowe do koszy, kostki do muszli i pisuarów dezynfekujące i neutralizujące zapachy, itd.), c) przeprowadzanie bieżących napraw i konserwacji szaletu oraz jego wyposażenia. Okres trwania zamówienia: 29.12.2007r. - 31.12.2008r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 74.72.11.00 - Usługi dezynfekcji Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków Oryginalny kod CPV: 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania należycie wykonali (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - wykonawcy, którzy dysponują urządzeniem mechanicznym umożliwiającym mycie powierzchni placów targowych i ciągów komunikacyjnych, - wykonawcy, którzy dysponują urządzeniem natryskowym umożliwiającym mycie i dezynfekcję powierzchni, - wykonawcy, którzy dysponują pojazdami mechanicznymi umożliwiającymi wywóz śniegu, - wykonawcy, którzy będą realizować zamówienie osobami posiadającymi niezbędne do wykonania zamówienia doświadczenie oraz wymagane uprawnienia, których obowiązek posiadania nakładają ustawy, w tym osobami posiadającymi aktualne orzeczenie lekarskie uprawniające do prac na wysokości (usuwanie śniegu z zadaszeń); c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - zobowiążą się do stałego posiadania w czasie trwania umowy ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą zero - jedynkową.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wypełniony formularz: Oferta - wg załącznika nr 1 do SIWZ. - Wypełniony formularz cenowy - wg załącznika nr 2 do SIWZ. - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie co najmniej dwóch usług (załącznik nr 4 do SIWZ). - Aktualne zaświadczenia: - właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, - właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenia o uzyskaniu przewidzianych prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna) - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 40-859 Katowice, ul. Gliwicka 154.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 07:30, miejsce: siedziba zamawiającego - pokój nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.