eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinZorganizowanie pobytu uczestników VII Symposium on Vacuum based Science and Technology w terminie 18-21.11.2013 r. w miejscowości Kołobrzeg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-21

Koszalin: Zorganizowanie pobytu uczestników VII Symposium on Vacuum based Science and Technology w terminie 18-21.11.2013 r. w miejscowości Kołobrzeg
Numer ogłoszenia: 219867 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska , ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie pobytu uczestników VII Symposium on Vacuum based Science and Technology w terminie 18-21.11.2013 r. w miejscowości Kołobrzeg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie pobytu uczestników VII Symposium on Vacuum based Science and Technology w terminie 18-21.11.2013 r. w miejscowości Kołobrzeg na następujących warunkach: -uczestnicy mają być zakwaterowani w hotelu o standardzie 5* (pięciogwiazdkowym), -ilość uczestników 130 osób (w tym 70 osób korzystających z noclegów i pełnego wyżywienia -zakwaterowanie w pokojach jedno- i dwuosobowych (odpowiednio 62 pokoi jednoosobowych i 4 pokoje dwuosobowe), -posiłki w cenie pobytu, -udostępnienie w miejscu realizacji zamówienia jednocześnie, trzech sal: - klimatyzowana sala konferencyjna (na potrzeby sesji tematycznych) dla 130 osób wg standardów konferencyjnych (pełna obsługa multimedialna- komputer, ekran, rzutnik, nagłośnienie, możliwość zaciemnienia), - klimatyzowana sala konferencyjna (sesje plenarne) dla 80 osób, wg standardów konferencyjnych (pełna obsługa multimedialna- komputer, ekran, rzutnik, nagłośnienie), - sala na potrzeby wystawy o pow. ok. 80 m2 (wyposażenie: stoły, krzesła, zasilanie 230V dla każdego wystawcy) -udostępnienie sali na zorganizowanie sesji plakatowej (ścianki wystawowe na wywieszenie 30 plakatów o wymiarach 140 x 110 cm), -zamawiający wymaga aby sale konferencyjne, sala wystawowa oraz miejsce dla sesji plakatowej oraz miejsce przerw kawowych były zlokalizowane w bliskim sąsiedztwie, -obsługa przerw kawowych, w tym przerw kawowych z kanapkami -możliwość zorganizowania własnej recepcji i biura konferencji, -parking do dyspozycji uczestników konferencji na terenie obiektu. W ofercie należy uwzględnić: -noclegi w dniach 18 - 21.11.2013 -śniadanie w dniach 19 - 21.11.2013 -obiad w dniach 19 - 20.11.2013 -uroczysta kolacja przy muzyce (20.11.2013r.), -kolacja (Get together) (bufet) (18.11.2013r.), -kolacja zwykła (19.11.2013r.), -6 przerw kawowych (w tym 2 z kanapkami). Zajęcia konferencji będą się odbywały w dniach od 18.11.2013r. do 21.11.2013r. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda: - przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. -przedstawienia dokumentu potwierdzającego przyznanie standardu ośrodka o pięciu gwiazdkach (pięciogwiazdkowego).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w zakresie spełniania tego warunku. Warunek ten zostanie uznany, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie o którym mowa w rozdziale V pkt. 1a SIWZ (Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w zakresie spełniania tego warunku. Warunek ten zostanie uznany, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie o którym mowa w rozdziale V pkt. 1a SIWZ (Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w zakresie spełniania tego warunku. Warunek ten zostanie uznany, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie o którym mowa w rozdziale V pkt. 1a SIWZ (Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w zakresie spełniania tego warunku. Warunek ten zostanie uznany, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie o którym mowa w rozdziale V pkt. 1a SIWZ (Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w zakresie spełniania tego warunku. Warunek ten zostanie uznany, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie o którym mowa w rozdziale V pkt. 1a SIWZ (Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale IX.5 SIWZ: - Formularz ofertowy zawierający oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. -Formularz cenowy -wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ.-Fotografie: przykładowych sal konferencyjnych oraz pokoi, w których będą zakwaterowani uczestnicy sympozjum - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.-Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale IX.5 SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Ocena zaoferowanych warunków pobytu uczestników sympozjum - 30

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl/BIP/Zamówienia publiczne-ogłoszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Koszalińska, Sekcja Zamówień Publicznych pok.419A, ul.Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2013 godzina 10:45, miejsce: Politechnika Koszalińska, Kancelaria Uczelni, ul.Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.