Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-02
Tarnobrzeg: Zakup wyposażenia Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Tarnobrzegu dla projektu współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Podkarpackiego - Działanie 5.1 Infrastruktura Edukacyjna
Numer ogłoszenia: 219580 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tarnobrzega , ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, faks 015 8222504.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Tarnobrzegu dla projektu współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Podkarpackiego - Działanie 5.1 Infrastruktura Edukacyjna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn : Zakup wyposażenia Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Tarnobrzegu dla projektu współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Podkarpackiego - Działanie 5.1 Infrastruktura Edukacyjna 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : - zakup sprzętu i oprogramowania Szczegółowy zakres obejmuje wykaz wyposażenia i sprzętu - zał nr 6 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w pkt VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru ( załącznik nr 3 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnobrzeg
ul. Mickiewicza 7
39-400 Tarnobrzeg.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Tarnobrzeg ul. Mickieiwcza 7 39-400 Tarnobrzeg.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- "Aktywne Place Zabaw" 2025 Doposażenie placu zabaw przy żłobku nr 2 w Tarnobrzegu (działka ewid. nr 2710/2, obręb Tarnobrzeg)
- Remont siedziby Prokuratury Rejonowej w Mielcu
- Remont korytarza na parterze budynku sądów i prokuratur w Tarnobrzegu
- Wymiana dźwigu windowego dla ekip ratowniczych i roboty budowlane towarzyszące oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego .
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku szkolnego w celu przystosowania do prowadzenia zajęć kształcenia zawodowego wraz z przystosowaniem budynku dla osób niepełnosprawnych w Z.S. im. Bł. P. Dańkowskiego w Jordanowie ...
- Budowa boiska wielofunkcyjnego Zespołu Szkół im. Bolesława Prusa - II etap
- Remont sali sportowej po zalaniu w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Bystrzycy Kłodzkiej.
- Podniesienie efektywności energetycznej budynków oświatowych poprzez kompleksową modernizację Noworudzkiej Szkoły Technicznej - dostawa i montaż silosu na pellet
- "Remont pomieszczeń w Zespole Szkół im. Emilii Sczanieckiej w Pniewach"
- Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Marii Grodzickiej w Lubrańcu Marysinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.