Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-04-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Chełm: oczyszczanie miasta Chełm
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Chełm, do kontaktów: Elżbieta Fornal, fax (082) 565-22-54 tel. (082) 565-26-20, elzbieta.fornal@um.chelm.pl, ul. Lubelska 63 i 65, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5652223, fax 082 5652254, e-mail: jozef.gorny@um.chelm.pl, www.um.chelm.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: oczyszczanie miasta Chełm. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: a) oczyszczanie terenów miejskich międzyosiedlowych - zadanie nr 1 b) oczyszczanie terenów "otwartych" miejskich o nawierzchni utwardzonej i nieutwardzonej - zadanie nr 2 c) wywóz nieczystości stałych powstałych w budynkach Urzędu Miasta Chełm - zadanie nr 3. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: teren Miasta Chełm. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Oryginalny kod CPV: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.12.13.10 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 15.04.2007;
III.1) Wymagane wadium: a) zadanie nr 1 - 3.000 PLN, b) zadanie nr 2 - 3.000 PLN, c) na zadanie nr 3 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności; - posiadają zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych wydane przez Prezydenta Miasta Chełm, na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. Nr 132, poz. 622 z późn. zm.), a w przypadku gminnych jednostek organizacyjnych miasta Chełm - spełniają warunki wymagane przy udzieleniu takiego zezwolenia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiadają zezwolenie na zbieranie i transport odpadów innych niż niebezpieczne z terenu miasta Chełm wydane przez Prezydenta Miasta Chełm, na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późn. zm.) lub umowę z podmiotem gospodarczym, który posiada takie zezwolenie. b/ posiadają niezbędną wiedzę c/ posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1/ co najmniej dwóch usług, polegających na oczyszczaniu terenów zabudowy miejskiej utwardzonych (ulic, placów, parkingów itp.) oraz terenów nieutwardzonych (nieużytki, zieleńce itp.) o powierzchni nie mniejszej niż 40.000 m kw. w przypadku zadania nr 1 oraz o powierzchni nie mniejszej niż 200.000 m kw. w przypadku zadanie nr 2 2/ co najmniej dwóch usług, polegających na odbiorze odpadów komunalnych zmieszanych oraz wyselekcjonowanych z zabudowy wielorodzinnej (tereny wspólnot mieszkaniowych, spółdzielni mieszkaniowych itp.), w przypadku zadania nr 3. d/ posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia, w szczególności posiadają urządzenia w asortymencie i ilości jednostek nie mniejszej niż wymienione w kolumnie 2 i 3 odpowiednio załącznika nr 5 i załącznika nr 6 i załącznika nr 7 do SIWZ e/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności dysponują: 1/ co najmniej 1 osobę posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki: budownictwo lądowe, drogownictwo, transport drogowy, ochrona środowiska, ogrodnictwo w przypadku zadania nr 1, nr 2, nr 3 2/ co najmniej 9 osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do obsługi 9 jednostek sprzętowo-transportowych wymienionych w "Wykazie urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia" (minimum 1 osoba obsługująca 1 jednostkę wymienionego sprzętu) w przypadku zadania nr 1, 2/ co najmniej 14 osobami, posiadającymi uprawnienia niezbędne do obsługi 14 jednostek sprzętowo-transportowych wymienionych w "Wykazie urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia" (minimum 1 osoba obsługująca 1 jednostkę wymienionego sprzętu) w przypadku zadania nr 2. 3/ co najmniej 2 osobami, posiadającymi uprawnienia niezbędne do obsługi 2 jednostek sprzętowo-transportowych wymienionych w "Wykazie urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia" (minimum 1 osoba obsługująca 1 jednostkę wymienionego sprzętu) w przypadku zadania nr 3. f/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności udokumentują wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową albo obu tych wielkości łącznie nie mniejszą niż 30 % ceny oferty oraz udokumentują, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujące szkody wynikłe w trakcie prowadzonej działalności - spowodowane nienależytym wykonaniem usług. g/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1/. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego winni złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych /jeżeli Wykonawca jest podmiotem zbiorowym w rozumieniu ustawy z dnia 28. 10. 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 ze zm.)/, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 6/ zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych wydane przez Prezydenta Miasta Chełm, a w przypadku gminnych jednostek organizacyjnych miasta Chełm - oświadczenie, że spełniają warunki wymagane przy udzieleniu takiego zezwolenia 7/ zezwolenie na zbieranie i transport odpadów innych niż niebezpieczne z terenu miasta Chełm wydane przez Prezydenta Miasta Chełm, lub umowę z podmiotem gospodarczym, który posiada takie zezwolenie. 8/ wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ oraz załączenie kserokopii dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonywania zamówienia przez osoby, które będą wykonywały zamówienia lub będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. a/ w przypadku zadania nr 1, zadania 2, zadania 3 przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej 1 osobę posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki: budownictwo lądowe, drogownictwo, transport drogowy, ochrona środowiska, ogrodnictwo oraz dodatkowo: b/ w przypadku zadania nr 1 przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej 9 osób, które posiadają uprawnienia niezbędne do obsługi 9 jednostek sprzętowo-transportowych wymienionych w "Wykazie urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia" (minimum 1 osoba obsługująca 1 jednostkę wymienionego sprzętu). c/ w przypadku zadania nr 2 przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej 14 osób, które posiadają uprawnienia niezbędne do obsługi 14 jednostek sprzętowo-transportowych wymienionych w "Wykazie urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia" (minimum 1 osoba obsługująca 1 jednostkę wymienionego sprzętu). d/ w przypadku zadania nr 3 przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej 2 osób, które posiadają uprawnienia niezbędne do obsługi 2 jednostek sprzętowo-transportowych wymienionych w "Wykazie urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia" (minimum 1 osoba obsługująca 1 jednostkę wymienionego sprzętu). 9/ wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakie posiada Wykonawca, złożony odpowiednio na druku stanowiącym załącznik nr 5, załącznik nr 6 i załącznik nr 7 do SIWZ, w asortymencie i ilości jednostek nie mniejszej niż wymienione w kolumnie 2 i 3 odpowiednio załącznika nr 5, załącznika nr 6 i załącznika nr 7 do SIWZ. W przypadku zadania nr 1, Wykonawcy, których wykaz nie będzie obejmował asortymentu i ilości jednostek wymienionych w kolumnie 2 i 3 załącznika nr 5 zostaną wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. W przypadku zadania nr 2, Wykonawcy, których wykaz nie będzie obejmował asortymentu i ilości jednostek wymienionych w kolumnie 2 i 3 załącznika nr 6 zostaną wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. W przypadku zadania nr 3, Wykonawcy, których wykaz nie będzie obejmował asortymentu i ilości jednostek wymienionych w kolumnie 2 i 3 załącznika nr 7 zostaną wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jest zobowiązany dołączyć umowę leasingu, najmu lub dzierżawy. 10/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca powinien wykazać i udokumentować wykonanie: a) co najmniej dwóch usług, polegających na oczyszczaniu terenów zabudowy miejskiej utwardzonych (ulic, placów, parkingów itp.) oraz terenów nieutwardzonych (nieużytki, zieleńce itp.) o powierzchni nie mniejszej niż 40.000 m2 w przypadku zadania nr 1 oraz o powierzchni nie mniejszej niż 200.000 m2 w przypadku zadanie nr 2. b/ co najmniej dwóch usług, polegających na odbiorze odpadów komunalnych zmieszanych oraz wyselekcjonowanych z zabudowy wielorodzinnej (tereny wspólnot mieszkaniowych, spółdzielni mieszkaniowych itp.), w przypadku zadania nr 3. 11/ informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zdolność kredytowa lub wielkość posiadanych środków, albo łącznie wielkość posiadanych środków i zdolności kredytowej będzie niższa niż 30 % ceny oferty, to Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 12/ polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujące szkody wynikłe w trakcie prowadzonej działalności - spowodowane nienależytym wykonaniem usług. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach: 2.1, 2.3, 2.4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach: 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełnienia przez wykonawców w/w warunków będzie dokonywana na podstawie treści wymaganych w/w oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. IX SIWZ wg formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 12.06.2006, cena - 50 PLN brutto. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.06.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.06.2006, godzina 10:00, W siedzibie Zamawiającego, Urząd Miasta Chełm, pok. nr 10A, ul. Lubelska 63, 22-100 Chełm.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.04.2006.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH I DODATKÓW DO PALIW DO POJAZDÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w CHEŁMIE
- usługa szkolenia: "Prawo jazdy kat. C z modułem kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie prawa jazdy kat. C, C+E"
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Powiatu Chełmskiego wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Dostawa środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w województwie lubelskim
- "Zakup samochodu typu bus do przewozu osób niepełnosprawnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Dorohusku"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - środowiskowej dla zadania pn. "Nadbudowa wraz z rozbudową istniejącej kwatery składowiska odpadów"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów znajdujących się na naczepie zatrzymanego transportu odpadów w ramach wykonania zastępczego obowiązku nałożonego decyzją Starosty Jarocińskiego
- Utworzenie i prowadzenie PSZOK-u na terenie wiejskim w granicach Gminy Kartuzy.
- UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W INFRASTRUKTURZE KOMUNALNEJ NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU 2026
- Usługa odbioru i wywozu odpadów zielonych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Krzczonów
- Utrzymanie dróg w okresie zimowym 2025/2026 na terenie Gminy Gnojnik w Obrębach: Uszew, Zawada Uszewska, Biesiadki, Żerków
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





