To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2014-07-01
Morawica: Wyposa¿enie pawilonu B w ¦wiêtokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy
Numer og³oszenia: 219478 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 170438 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: ¦wiêtokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. ¶wiêtokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wyposa¿enie pawilonu B w ¦wiêtokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i monta¿ fabrycznie nowego wyposa¿enia na potrzeby modernizowanego pawilonu B wed³ug asortymentu okre¶lonego w formularzach cenowych stanowi±cych za³±cznik Nr 2 do SIWZ. 2. Zamówienie zosta³o podzielone na nastêpuj±ce czê¶ci (pakiety): Pakiet nr I - wyposa¿enie podstawowe, w tym zabudowy po³±czone na sta³e ze sob± i ze ¶cian±, meble, sprzêt AGD, werticale, rolety, odbojnice. Pakiet nr II - sprzêt medyczny. Pakiet nr III - sprzêt do sprz±tania. Pakiet nr IV - sprzêt komputerowy, w tym zestawy komputerowe (komplet z monitorem), switch i modu³y mini GBIC, kserokopiarka. 3. Przedmiot zamówienia zosta³ szczegó³owo opisany w za³±czniku nr 2 do SIWZ oraz opisach za³±czonych do poszczególnych pakietów. 4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych. 4.1. Przez produkt równowa¿ny zamawiaj±cy rozumie produkt, który ma te same parametry techniczne, jako¶ciowe, u¿ytkowe i estetyczne w stosunku do zamawianego b±d¼ lepsze. 4.2. W przypadku zaproponowania produktu równowa¿nego Zamawiaj±cy uzna jedynie taki, który posiada parametry te same, co produkt opisany przez zamawiaj±cego lub lepsze. 4.3. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje produkt równowa¿ny, informacja o nim musi znale¼æ siê w ofercie. Dla umo¿liwienia Zamawiaj±cemu stwierdzenia, czy zaproponowany produkt równowa¿ny posiada parametry te same lub lepsze w stosunku do zamawianego wykonawca dostarczy materia³y i opisy parametrów technicznych zaoferowanego produktu. 4.4 Informujemy, ¿e zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. 5. Inne wymagania dotycz±ce przedmiotu zamówienia: 5.1. Przed przyst±pieniem do wykonania zamówienia okre¶lonego w Pakiecie nr I nale¿y sprawdziæ wymiary na obiekcie oraz przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu do akceptacji próbki materia³ów - kolorystyka. 5.2. Zamawiaj±cy wymaga, aby sprzêt oraz materia³y, z których zostan± wykonane meble posiada³y odpowiednie atesty lub certyfikaty. 5.3. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyposa¿enie minimum 12 m-cy z wy³±czeniem sprzêtu, na który zamawiaj±cy wymaga innego okresu gwarancji. 5.4. Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczenia kart gwarancyjnych wraz z dostaw± sprzêtu objêtego gwarancj±..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.15.00.00 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie 39.71.00.00 - Elektryczny sprzêt gospodarstwa domowego 31.51.50.00 - Lampy ultrafioletowe 33.19.20.00 - Meble medyczne 39.29.00.00 - Wyposa¿enie ró¿ne 39.71.34.10 - Maszyny do czyszczenia pod³óg 30.19.14.00 - Niszczarki 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywaj±ca d¼wiêk lub obraz lub aparatura powielaj±ca 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 39.51.54.10 - Rolety wewnêtrzne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. Poprawa ¶wiadczonych us³ug medycznych poprzez dostosowanie pawilonu B do wymogów prawa oraz modernizacja oddzia³ów w pawilonie somatycznym w ¦wiêtokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦wiêtokrzyskiego na lata 2007-2013, Dzia³anie 5.1. Inwestycje w infrastrukturê ochrony zdrowia..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Czê¶æ NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr I - wyposa¿enie podstawowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ KÊCKI PRZEDSIÊBIORSTWO PRODUKCYJNO - US£UGOWE " HEWANAG"
jakie przetargi wygra³a firma
ANDRZEJ KÊCKI PRZEDSIÊBIORSTWO PRODUKCYJNO - US£UGOWE " HEWANAG"
- Przedsiêbiorstwo Produkcyjno Us³ugowe HEWANAG Andrzej Kêcki, ul. Zagnañska 220 A, 25-563 Kielce, kraj/woj. ¶wiêtokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 330450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 464611,23
Oferta z najni¿sz± cen±: 464611,23 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 561295,42
Waluta: PLN.
Czê¶æ NR: 2
Nazwa: Pakiet Nr II - sprzêt medyczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STOLTER Sp. z o.o., Grubno 63, 86-212 Stolno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 244020,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 257553,00
Oferta z najni¿sz± cen±: 257553,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 257553,00
Waluta: PLN.
Czê¶æ NR: 3
Nazwa: Pakiet III - sprzêt do sprz±tania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO HANDLOWE "AMED SERVICE" DANIEL KRAWIEC, MA£GORZATA KRAWIEC
jakie przetargi wygra³a firma
BIURO HANDLOWE "AMED SERVICE" DANIEL KRAWIEC, MA£GORZATA KRAWIEC
- Biuro Handlowe AMED SERVICE, Daniel Krawiec, Ma³gorzata Krawiec, ul. Hauke Bosaka 11, 25-217 Kielce, kraj/woj. ¶wiêtokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 8890,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 14939,58
Oferta z najni¿sz± cen±: 14939,58 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 22721,79
Waluta: PLN.
Czê¶æ NR: 4
Nazwa: Pakiet IV - sprzêt komputerowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ITCO SPÓ£KA JAWNA RABAJCZYK I WSPÓLNICY
jakie przetargi wygra³a firma
ITCO SPÓ£KA JAWNA RABAJCZYK I WSPÓLNICY
- ITco Spó³ka Jawna Rabajczyk i wspólnicy, ul. Zagnañska 27, 25-528 Kielce, kraj/woj. ¶wiêtokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 23983,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 31688,49
Oferta z najni¿sz± cen±: 28995,43 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 31688,49
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Zorganizowanie Pakietów Rehabilitacyjnych realizowanych w latach 2025-2026 w ramach realizacji projektu pn. ,,Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- ¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych w miejscu zamieszkania - specjalistyczna us³uga opiekuñcza obejmuj±ca rehabilitacjê fizyczn±
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych - poczêstunku dla dzieci ze ¶wietlicy ¶rodowiskowej w Morawicy z 4 filiami na terenie Gminy Morawica
- Sporz±dz. dok. projekt. oraz pe³. w trakcie real. robót bud. nadzoru autor. na zad.: Zwiêkszenie dostêpno¶ci us³ug medycznych z zakresu opieki psychiatrycznej i leczenia uzale¿nieñ w ¦CP w Morawicy
- "¦wiadczenie us³ug zdrowotnych dla pracowników Urzêdu Miasta i Gminy w Morawicy - Czê¶æ 2: konsultacje kardiologiczne dla pracowników Urzêdu Miasta i Gminy w Morawicy "
wiêcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzêtu informatycznego oraz oprogramowania" na potrzeby realizacji zadania pn.: "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w dziedzinie techniki ..." - III
- dostawa i monta¿ mebli oraz wyposa¿enie lokalu filii 1 Biblioteki Raczyñskich przy ul. Rostworowskiego 15
- Dostawa wraz z monta¿em do 3 pracowni gastronomicznych w Techn. nr 3 w ZSE w Dêbicy w ramach projektu wspó³fin. ze ¶rodków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szans± na przysz³o¶æ
- Zakup i dostawa sprzêtu i materia³ów dydaktycznych do prowadzenia zajêæ wyrównawczych dla uczniów PC KZiU w Jaworze, I LO w Jaworze oraz ZSiP w Bolkowie
- Zmiana sposobu u¿ytkowania pomieszczeñ szko³y na pomieszczenia ¯³obka Miejskiego w Pszczynie ul. Kazimierza Wielkiego 5Programu Maluch+ 2022-2029-wyposa¿enie
- Dostawa sprzêtu i wyposa¿enia gospodarczego na 2025/26rok
wiêcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.