To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-01
Morawica: Wyposażenie pawilonu B w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy
Numer ogłoszenia: 219478 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170438 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pawilonu B w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia na potrzeby modernizowanego pawilonu B według asortymentu określonego w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części (pakiety): Pakiet nr I - wyposażenie podstawowe, w tym zabudowy połączone na stałe ze sobą i ze ścianą, meble, sprzęt AGD, werticale, rolety, odbojnice. Pakiet nr II - sprzęt medyczny. Pakiet nr III - sprzęt do sprzątania. Pakiet nr IV - sprzęt komputerowy, w tym zestawy komputerowe (komplet z monitorem), switch i moduły mini GBIC, kserokopiarka. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SIWZ oraz opisach załączonych do poszczególnych pakietów. 4. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych. 4.1. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt, który ma te same parametry techniczne, jakościowe, użytkowe i estetyczne w stosunku do zamawianego bądź lepsze. 4.2. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego Zamawiający uzna jedynie taki, który posiada parametry te same, co produkt opisany przez zamawiającego lub lepsze. 4.3. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, informacja o nim musi znaleźć się w ofercie. Dla umożliwienia Zamawiającemu stwierdzenia, czy zaproponowany produkt równoważny posiada parametry te same lub lepsze w stosunku do zamawianego wykonawca dostarczy materiały i opisy parametrów technicznych zaoferowanego produktu. 4.4 Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 5. Inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 5.1. Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia określonego w Pakiecie nr I należy sprawdzić wymiary na obiekcie oraz przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji próbki materiałów - kolorystyka. 5.2. Zamawiający wymaga, aby sprzęt oraz materiały, z których zostaną wykonane meble posiadały odpowiednie atesty lub certyfikaty. 5.3. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyposażenie minimum 12 m-cy z wyłączeniem sprzętu, na który zamawiający wymaga innego okresu gwarancji. 5.4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych wraz z dostawą sprzętu objętego gwarancją..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 31.51.50.00 - Lampy ultrafioletowe 33.19.20.00 - Meble medyczne 39.29.00.00 - Wyposażenie różne 39.71.34.10 - Maszyny do czyszczenia podłóg 30.19.14.00 - Niszczarki 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. Poprawa świadczonych usług medycznych poprzez dostosowanie pawilonu B do wymogów prawa oraz modernizacja oddziałów w pawilonie somatycznym w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, Działanie 5.1. Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr I - wyposażenie podstawowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ KĘCKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE " HEWANAG"
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ KĘCKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE " HEWANAG"
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe HEWANAG Andrzej Kęcki, ul. Zagnańska 220 A, 25-563 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 330450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 464611,23
Oferta z najniższą ceną: 464611,23 / Oferta z najwyższą ceną: 561295,42
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet Nr II - sprzęt medyczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STOLTER Sp. z o.o., Grubno 63, 86-212 Stolno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 244020,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 257553,00
Oferta z najniższą ceną: 257553,00 / Oferta z najwyższą ceną: 257553,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet III - sprzęt do sprzątania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO HANDLOWE "AMED SERVICE" DANIEL KRAWIEC, MAŁGORZATA KRAWIEC
jakie przetargi wygrała firma
BIURO HANDLOWE "AMED SERVICE" DANIEL KRAWIEC, MAŁGORZATA KRAWIEC
- Biuro Handlowe AMED SERVICE, Daniel Krawiec, Małgorzata Krawiec, ul. Hauke Bosaka 11, 25-217 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8890,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14939,58
Oferta z najniższą ceną: 14939,58 / Oferta z najwyższą ceną: 22721,79
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet IV - sprzęt komputerowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ITCO SPÓŁKA JAWNA RABAJCZYK I WSPÓLNICY
jakie przetargi wygrała firma
ITCO SPÓŁKA JAWNA RABAJCZYK I WSPÓLNICY
- ITco Spółka Jawna Rabajczyk i wspólnicy, ul. Zagnańska 27, 25-528 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23983,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31688,49
Oferta z najniższą ceną: 28995,43 / Oferta z najwyższą ceną: 31688,49
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI MORAWICA
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mebli medycznych (ZP-56/2024)
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Zakup jednego pojazdu specjalnego wraz ze specjalistyczną zabudową i specjalistycznym wyposażeniem kontrolnym oraz oznakowaniem jako pojazd uprzywilejowany Inspekcji Transportu Drogowego
- Dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.