eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Wyposażenie pawilonu B w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-20

Morawica: Wyposażenie pawilonu B w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy.
Numer ogłoszenia: 170438 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy , ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pawilonu B w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia na potrzeby modernizowanego pawilonu B według asortymentu określonego w formularzach cenowych stanowiących załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części (pakiety): Pakiet nr I - wyposażenie podstawowe, w tym zabudowy połączone na stałe ze sobą i ze ścianą, meble, sprzęt AGD, werticale, rolety, odbojnice. Pakiet nr II - sprzęt medyczny. Pakiet nr III - sprzęt do sprzątania. Pakiet nr IV - sprzęt komputerowy, w tym zestawy komputerowe (komplet z monitorem), switch i moduły mini GBIC, kserokopiarka. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SIWZ oraz opisach załączonych do poszczególnych pakietów. 4. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych. 4.1. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt, który ma te same parametry techniczne, jakościowe, użytkowe i estetyczne w stosunku do zamawianego bądź lepsze. 4.2. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego Zamawiający uzna jedynie taki, który posiada parametry te same, co produkt opisany przez zamawiającego lub lepsze. 4.3. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, informacja o nim musi znaleźć się w ofercie. Dla umożliwienia Zamawiającemu stwierdzenia, czy zaproponowany produkt równoważny posiada parametry te same lub lepsze w stosunku do zamawianego wykonawca dostarczy materiały i opisy parametrów technicznych zaoferowanego produktu. 4.4 Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 5. Inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 5.1. Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia określonego w Pakiecie nr I należy sprawdzić wymiary na obiekcie oraz przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji próbki materiałów - kolorystyka. 5.2. Zamawiający wymaga, aby sprzęt oraz materiały, z których zostaną wykonane meble posiadały odpowiednie atesty lub certyfikaty. 5.3. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyposażenie minimum 12 m-cy z wyłączeniem sprzętu, na który zamawiający wymaga innego okresu gwarancji. 5.4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych wraz z dostawą sprzętu objętego gwarancją..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 31.51.50.00 - Lampy ultrafioletowe 33.19.20.00 - Meble medyczne 39.29.00.00 - Wyposażenie różne 39.71.34.10 - Maszyny do czyszczenia podłóg 30.19.14.00 - Niszczarki 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 1 dostawę (w przypadku wykazania więcej niż 1 dostawy każda) o wartości minimum dla: - Pakietu nr I - 400.000,00 zł brutto. - Pakietu nr II - 250.000,00 zł brutto. - Pakietu nr III - 10.000,00 zł brutto. - Pakietu nr IV - 30.000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    - Wpis do rejestru Wyrobów Medycznych na sprzęt medyczny wskazany przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo-cenowym w pakiecie Nr II; - Opinię laboratoryjną potwierdzającą właściwości nieprzepuszczalności drobnoustrojów wydaną przez uprawniony podmiot do pozycji wskazanych przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo-cenowym w pakiecie Nr II.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu spełnienia pozostałych wymagań SIWZ Wykonawca załączy do oferty: - wypełniony formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; - wypełniony i podpisany formularz lub formularze cenowe stanowiące załączniki do SIWZ oraz opieczętowane i podpisane załączniki do pakietów; - oświadczenie z mocy art. 36b ust. 1 ustawy Pzp w sprawie podwykonawców wg wzoru załącznik do niniejszej SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Dostawcy w następującym zakresie: 1. Wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) Zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do asortymentu, którego zmiana dotyczy; b) Ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy wraz z proporcjonalnym obniżeniem wynagrodzenia, w tym przypadku Dostawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Odbiorcy z tego tytułu. 2. Terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana: a) Trudnościami w nabyciu materiałów z przyczyn niezależnych od obu Stron umowy; b) Następstwem wprowadzenia zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; c) Następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydania lub odmowy wydania decyzji. 3. Jakości lub innych parametrów materiałów lub urządzeń zaoferowanych w ofercie przy czym zmiana taka może być spowodowana: a) Niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w formularzu cenowym spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) Koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy-Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5. Opłata 30.00 zł - gotówka lub zaliczenie pocztowe..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2014 godzina 10:45, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy-Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. Poprawa świadczonych usług medycznych poprzez dostosowanie pawilonu B do wymogów prawa oraz modernizacja oddziałów w pawilonie somatycznym w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, Działanie 5.1. Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.