Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-12
Przodkowo: Dostawa mebli ze stali nierdzewnej dla Domu Pomocy Społecznej w Kobysewie.
Numer ogłoszenia: 219414 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Kobysewo 14, 83-304 Przodkowo, woj. pomorskie, tel. 0-58 6851285, fax 0-58 6819798.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://dps.kobysewo.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli ze stali nierdzewnej dla Domu Pomocy Społecznej w Kobysewie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamawiający ogłasza postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę następujących mebli ze stali nierdzewnej: -Stół przyścienny z drzwiami skrzydłowymi 2 sztuki szerokość 800 mm, głębokość 600 mm, wysokość 850 mm szerokość 600 mm, głębokość 600 mm, wysokość 850 mm -Stół przyścienny z szufladami i drzwiami suwanymi 1 sztuka szerokość 1600 mm, głębokość 600 mm, wysokość 850 mm -Stół przyścienny z szufladami i drzwiami skrzydłowymi 1 sztuka szerokość 1200 mm, głębokość 600 mm, wysokość 850 mm -Szafka wisząca z drzwiami skrzydłowymi 4 sztuki szerokość 800 mm, głębokość 300 mm, wysokość 600 mm -Stół z 2 zlewami i drzwiami suwanymi 5 sztuk szerokość 1000 mm, głębokość 600 mm, wysokość 850 mm szerokość 1000 mm, głębokość 600 mm, wysokość 850 mm + rozdrabniacz odpadów organicznych szerokość 1200 mm, głębokość 600 mm, wysokość 850 mm szerokość 1600 mm, głębokość 600 mm, wysokość 850 mm 2 sztuki + 2 sztuki rozdrabniacz odpadów organicznych -Szafa na środki czystości 1 sztuka szerokość 1000 mm, głębokość 500 mm, wysokość 1800 mm -Szafka wisząca z drzwiami suwanymi 1 sztuka szerokość 1200 mm, głębokość 300 mm, wysokość 600 mm -Rozdrabniacze odpadów organicznych (o którym mowa powyżej) 3 sztuki Rozdrabniacze powinny zostać zamontowane do wyżej wymienionych trzech stołów z 2 zlewami. Urządzenie powinno być zbudowane z wysokogatunkowej stali nierdzewnej niepodatnej na korozję. Zaopatrzone w elementy wyciszające zapewniające komfort pracy w kuchni, posiadające autorewers jak i zabezpieczenie przed przeciążeniem. Powinno rozdrabniać: obierki jarzyn i owoców, niewielkie kości drobiowe, głowy i ości ryb, skorupki jaj, liście i torebki herbaty, fusy kawy wraz z filtrami, pestki owoców, skorupki orzechów, gotowane mięso. Szczegółowe parametry: otwór w zlewie 90mm, waga 9,5 kg, moc 0,75 km. 4.Dostawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzory, zdjęcia proponowanych mebli oraz rozdrabniacza wraz z określeniem parametrów. 5.Dostawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar nieodpłatnie własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, lub czynności. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek jeżeli przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie działalności wykonawcy oraz prowadzi działalność o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: a)nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; b)wobec Dostawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą kary; c)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; 3.Oferta, aby była ważna, musi być podpisana (na każdej stronie) przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawiciele Dostawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę(y), która(e) otrzymała(y) stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty od osób, o których mowa wyżej. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wymienionych osób złożone będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych dokumentach. 4.Dokumenty przedłożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem, opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy. 5.Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. 6.Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert. 7.Niespełnienie chociażby jednego z w.w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 8.Oferta wykonawcy, który zostanie wykluczony, uznana będzie za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków; zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 2 do SIWZ). 6.Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, czy wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania oraz, że nie wykonywał bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub czy posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności (Załącznik nr 2 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl lub http:/dps.kobysewo.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Kobysewo 14 83-304 Przodkowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Kobysewo 14 83-304 Przodkowo Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie sal i wyposażenie Oddziału Przedszkolnego w budynku Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach
- Rozbudowa, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku starego młyna zlokalizowanego nad zalewem "Borki" w Radomiu na funkcję usługową (gastronomia) wraz z budową drogi pożarowej
- "Dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Pomocy w Cekcynie"
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
- Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach zadania: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
- Dostawa mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - etap I.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.