Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-12
Lublin: Dostawa bonów towarowych w formie papierowej dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 219299 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów towarowych w formie papierowej dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa bonów towarowych w formie papierowej, umożliwiającej zakup towarów: - 1941 szt. o nominale 50 zł, - 73 szt. o nominale 20 zł, - 154 szt. o nominale 10 zł. Bony towarowe powinny mieć formę papierową z nadrukowanymi nominałami 50 PLN, 20 PLN lub 10 PLN i nadrukowaną datą ważności bonów oraz winny posiadać odpowiednie zabezpieczenie. Każdy bon musi uprawniać jego okaziciela do nabywania towarów na kwotę odpowiadającą wskazanemu nominałowi w wielobranżowych placówkach handlowych sprzedaży detalicznej oraz placówkach handlowych sprzedaży detalicznej na terenie województwa lubelskiego w szczególności w miejscowościach: Chełm, Kraśnik, Lubartów, Lublin, Międzyrzec Podlaski, Puławy, Zamość. a) Przez wielobranżowe placówki handlowe sprzedaży detalicznej należy rozumieć placówki, które pod tym samym adresem i nazwą przedsiębiorstwa jednocześnie w swej ofercie handlowej zawierają artykuły z branży: - spożywczej; - chemiczno-kosmetycznej; - przemysłowej (odzieżowej, obuwniczej); - elektronicznej, w tym zmechanizowany sprzęt AGD i RTV; - papierniczej; - gospodarstwa domowego. Wskazanie w wykazie placówek handlowych nie zawierających jednocześnie w swej ofercie handlowej artykułów ww. branż spowoduje nie uwzględnienie ich przy badaniu i ocenie ofert przez Zamawiającego. b) Przez placówki handlowe sprzedaży detalicznej należy rozumieć wszystkie placówki handlowe z wyjątkiem: wielobranżowych placówek handlowych sprzedaży detalicznej, placówek gastronomicznych, usługowych, sieci kiosków wielobranżowych, stoisk i straganów na targowiskach. Wskazanie w wykazie takich placówek spowoduje nie uwzględnienie ich przy badaniu i ocenie ofert przez Zamawiającego. Bony towarowe nie mogą być obciążone dodatkowymi opłatami innymi niż wartość nominalna (typu: prowizja, opłata za dostarczenie bonów, opłata za transakcje przy użyciu bonu itp.). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu do umów podpisanych przez Wykonawcę z placówkami handlowymi wymienionymi w wykazie załączonym do oferty. Zamawiający wymaga, aby bony były ważne minimum do 31.12.2008 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.86.50.00 - Talony Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.50 - Talony .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę jest obowiązany wnieść wadium na cały okres związania z ofertą w wysokości 1 500zł ( słownie: tysiąc pięćset złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki formalne udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Powyższe wymagania mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków formalnych, Wykonawcy winni złożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006r.). Dokumenty, o których mowa wyżej winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 1 winno być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokument wymieniony w pkt 2. winien być złożone przez każdego Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. ilość placówek handlowych sprzedaży detalicznej, na terenie woj. lubelskiego - 40
- 3. ilość wielobranżowych placówek handlowych sprzedaży detalicznej na terenie woj. lubelskiego - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www. gddkia.gov.pl lub otrzymać w siedzibie tut. Oddzialu w pokoju nr 55 albo za zaliczeniem (10 zł) pocztowym na pisemny wniosek Wykonawcy..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ul. Ogrodowa 21 20-075 Lublin pok. nr 55 (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie dokumentacji cyberbezpieczeństwa w ramach projektu pn.: "Rozwój i rozbudowa e-usług oraz wzmocnienie cyberbezpieczeństwa" (...)
- Dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn. "Czas zawodowców"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Radzyniu Podlaskim - 6 części
- Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla Gminy Lublin - 2 części
- Dostawa wyposażenia laboratorium dydaktycznego w obszarze neuromarketingu.
- Konserwacja i naprawa podręcznego sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą sprzętu w ramach czynności konserwacyjnych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.