Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-25
Lubin: dostawa materiałów zużywalnych oraz sprzętu do sterylizacji
Numer ogłoszenia: 21925 - 2012; data zamieszczenia: 25.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. Gen.Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 76 8401 738, faks 76 8401 740.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rcz.lubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów zużywalnych oraz sprzętu do sterylizacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych oraz sprzętu do sterylizacji. 2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 6 części, zwanych dalej Zadaniami. 3. Zamawiający w postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na pełne, dowolnie wybrane zadanie . 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 3 siwz, Formularzu cenowym (specyfikacji ilościowo-asortymentowej)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.77.20.00-2, 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 siwz ( specyfikacja ilościowo - asortymentowa ) b) pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania jej przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej. Zamawiający w związku z tym wymaga, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS, EDG), aktualny statut spółki. c) dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy w sytuacji, gdy zmiana w trakcie realizacji umowy będzie dotyczyła: a) promocyjnych obniżek cen jednostkowych przedmiotu umowy, b) ilościowych zmian poszczególnych pozycji asortymentowych, do wysokości zastrzeżonej w § 4 umowy, c) zmiany asortymentu wyrobów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę i spełniających wymagania Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rcz.lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o
59-300 Lubin
ul. Gen. Józefa Bema 5 - 6
Dział Zamówień Publicznych, pok. 206.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o 59-300 Lubin ul. Gen. Józefa Bema 5 - 6 Kancelaria, pok. 201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały zużywalne do sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 31 pozycji w tym papier, torebki i rękawy, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo- asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały zużywalne i urządzenie symulujące przepływ pary wodnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11 pozycji w Zadaniu Nr 2, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo-asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.77.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały do sterylizacji i obcinarka do taśm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 pozycji w Zadaniu Nr 3, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo-asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały zużywalne do sterylizacji i metkownica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja etykiet (100 rolek), metkownica - 1 szt, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo-asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały zużywalne do sterylizacji i inkubator.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 350 szt ampułkowego testu biologicznego do sterylizacji parowej oraz inkubator - 1 szt, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo-asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sprzęt do sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 pozycji w Zadaniu Nr 6, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo-asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Naprawa układu podczyszczania kanalizacji deszczowej od strony ul. Legnickiej - wylot W2 do Potoku Baczyna.
- Odnowienie oznakowania poziomego jezdni.
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Zespole Szkół nr 2 w Lubinie ul. Szpakowa 1"
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego w m. Zimna Woda - dz. 53; 40; 28/2 gm. Lubin - etap 1.
- "Pielęgnacja drzew, usunięcie wiatrołomów, wycinka drzew wraz z frezowaniem pni i korzeni, rosnących w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubińskiego".
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materiałów medycznych - diagnostycznych w podziale na 5 pakietów
- Dostawa sprzętów medycznych z podziałem na 5 pakietów
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, przyrządów do przetaczania płynów, do żywienia dojelitowego, asortymentu do sterylizacji i tlenoterapii.
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW NIESTERYLNYCH -ZESTAW DO NEBULIZATORA TYPU AERONEB SOLO
- Sukcesywne dostawy asortymentu do zabiegów endoskopowych
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego do pracowni fizjologii Akademii Tarnowskiej
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.