Ogłoszenie z dnia 2010-01-26
Warszawa: Świadczenie usługi prawnej dla Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie
Numer ogłoszenia: 21918 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi prawnej dla Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej polegającej na: - udzielaniu Dyrektorowi porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 roku o radcach prawnych (t.j. Dz. U. Z 2002r. nr 123, poz. 1059 ze zm.) - udzielaniu informacji o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działalności Szpitala - opiniowaniu projektów umów, upoważnień, pełnomocnictw, zakresów czynności, decyzji, zarządzeń i postanowień Dyrektora - opiniowaniu projektów aktów prawa wewnętrznego - sporządzenie pism procesowych - sporządzeniu opinii prawnych - występowaniu w charakterze pełnomocnika Dyrektora Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w postępowaniu sądowym, administracyjnym, egzekucyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi - sprawdzaniu projektów dokumentów pod względem formalno - prawnym podpisywanych przez Dyrektora - prowadzeniu dokumentacji ww. spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz Rzeczowym wykazem akt - przekazywaniu dokumentacji do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją kancelaryjną - wykonywaniu innych czynności zleconych przez Dyrektora w zakresie obsługi prawnej - wykonywaniu czynności służbowych w siedzibie zamawiającego w czasie nie krótszym niż 16 godzin w tygodniu Realizacja usługi następować będzie przez okres 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 414000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO ZOFIA STASZEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO ZOFIA STASZEWSKA
- Kancelaria Radcy Prawnego Zofia Staszewska, ul. Zielony Sad 14, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 414000
- Oferta z najniższą ceną: 414000 oferta z najwyższą ceną: 414000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie robót remontowych w klatkach schodowych budynku nr 6 na osiedlu Wieniawskiego w Lublińcu, wraz z wymianą bram wejściowych do budynku oraz malowaniem i naprawą 18 szt. bram garażowych
- Kompleksowa organizacja trzech przedsięwzięć artystyczno-kulturalnych tj. Koncert Powstańczy, Koncert w ramach Wolskiej Jesieni Kultury oraz Koncert Kolęd - numer postępowania: 52/ZP/25
- Roboty utrzymaniowe w korycie cieku Wapienickiego w km 6+120 - 6+570 w m. Mazańcowice gm. Jasienica
- Przebudowa nawierzchni wraz z odwodnieniem i remontem garaży na terenie Oddziału Otwock
- DZP.261.37.2025 - dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.