Ogłoszenie z dnia 2012-10-15
Inowrocław: Zakup i dostawa tonerów, tuszy i taśm do drukarek komputerowych, laserowych, atramentowych oraz bębnów do maszyn biurowych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 219171 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Inowrocławski, ul. Roosevelta 36/38, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592100, faks 052 3574820.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa tonerów, tuszy i taśm do drukarek komputerowych, laserowych, atramentowych oraz bębnów do maszyn biurowych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tonerów, tuszy i taśm do drukarek komputerowych, laserowych, atramentowych oraz bębnów do maszyn biurowych, których wykaz oraz przewidywane ilości wymienione zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu ofertowym stanowiące załączniki nr 7 i 8 do SIWZ. Przedmiot umowy dostarczany będzie w miarę potrzeb zamawiającego na podstawie szczegółowych zleceń z określeniem ilości i asortymentu, przekazywanych w formie uzgodnionej przez obie strony. Ilości zamawianych produktów mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. wykonawca zobowiązuje się realizować poszczególne zlecenie w terminie 3 dni od jego otrzymania przez cały okres trwania umowy. Wszystkie produkty stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne i pozbawione wad. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot umowy nieodpłatnie własnym transportem, do siedziby zamawiającego mieszczącej się w budynku przy ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38 i ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu. Dostawy następować będą w godzinach pracy Starostwa Powiatowego. Wykonawca powiadomi zamawiającego o konkretnym terminie realizacji dostawy. Dopuszcza się oferty równoważne, odpowiadające jakością zamawianych artykułów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt: a) fabrycznie nowy, nieregenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym, b) którego wydajność, zgodnie z obowiązującymi w Polsce normami dotyczącymi wkładów drukujących i kaset z tonerami jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu, c) który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, d) który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, e) zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych napełnionych powtórnie lub skopiowanych w sposób naruszający prawo polskie lub UE. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy. wykonawca winien przedstawić raport z testów lub aktualne certyfikaty potwierdzające spełnienie przez zaoferowane tonery norm: ISO/IEC 19752 w przypadku tonerów do urządzeń i drukarek monochromatycznych oraz ISO/IEC 24711,24712 dla wkładów atramentowych, ISO/IEC 19798 w przypadku tonerów do drukarek kolorowych potwierdzających równoważność oferowanych tonerów. W przypadku awarii urządzenia spowodowanej użyciem dostarczonego materiału eksploatacyjnego, ze strony zamawiającego zostanie wykona ekspertyza której kosztami wraz z naprawą urządzenia zamawiający obciąży wykonawcę. W przypadku trwałego uszkodzenia urządzenia (brak możliwości naprawy) wykonawca poniesie koszty zakupu nowego urządzenia. W związku z tym, że zamawiający użytkuje sprzęt objęty gwarancjami, których warunki dopuszczają do eksploatacji urządzeń tylko oryginalne tonery i tusze - zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą być oryginalnymi produktami, dlatego też w formularzu cenowym w kolumnie nazwa wskazany jest typ tonera pochodzącego od producenta sprzętu zgodnie z wykazanym typem i symbolem urządzenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Copy System, ul. Św. Trójcy 11/25, 85-224 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105691,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 120115,65
Oferta z najniższą ceną: 120115,65 / Oferta z najwyższą ceną: 122253,89
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Materiały stanowiące przedmiot zamówienia są produktami powszechnie dostępnymi i o ustalonych standardach jakościowych. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawa nowego urządzenia QUARTER oraz naprawa 5 urządzeń na Skate Parku w Inowrocławiu przy zbiegu ul. Świętokrzyskiej - Staszica - Zapadłe.
- Przebudowa drogi gminnej w m. Komaszyce na dz. nr 53/9, 68/4 i 27
- "Zakup używanego samochodu ciężarowego specjalnego wraz z osprzętem"
- Dostawa gazów medycznych i technicznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego typu bramowiec wraz z zabudową
- Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych w celu utworzenia i doposażenia Zakładu Opieki Leczniczej w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności - D4.1.1
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek w WSSE w Warszawie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do biurowych urządzeń drukujących
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Tusze, tonery i bębny do drukarek komputerowych i urządzeń kopiujących
- Dostawa materiałów biurowych oraz wkładów drukujących i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Śląskiego OR ARiMR
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.