eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Dostawę jednorazowego sprzętu medycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-12

Kozienice: Dostawę jednorazowego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 219093 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131927 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, al. gen. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6148234, faks 048 6148139, 6148332.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę jednorazowego sprzętu medycznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu medycznego, zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia - załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zadaniu przedmiot zamówienia, stanowiący załącznik Nr 2 do siwz. 3. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 33.14.00.00-3 - materiały medyczne 33.14.12.00-2 - cewniki 33.14.13.21-6 - igły do znieczulenia 33.14.16.20-2 - zestawy medyczne 33.14.16.42-2 - akcesoria do drenażu 33.14.13.10-6 - strzykawki 33.14.13.20-9 - igły medyczne 4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: - ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 251, poz. 2514 z poźn. zm.) - Ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r., Nr 204, poz. 2087 z późn. zm.) - dotyczy wyrobów nie ujętych w sprawie o wyrobach medycznych (jeżeli dotyczy). 5. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6. Przedmiot zamówienia składa się z 7 niepodzielnych zadań. zadanie nr 1- Przetworniki, dreny i zestawy dla OAiIT zadanie Nr 2 - Sprzęt jednorazowego użytku dla OAiIT zadanie Nr 3 - Rurki intubacyjne, filtry, cewniki, elektrody i prowadnice dla OAiIT zadanie Nr 4 - Kraniki, koreczki i kaniule do wlewów dożylnych. zadanie Nr 5 - Strzykawki i igły zadanie Nr 6 - Aparaty do przetoczeń i metryczki identyfikacyjne zadanie Nr 7 - Zestaw trzykomorowy do drenażu opłucnej. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne zadania, ale dane zadanie jest niepodzielne i Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do zaoferowania wszystkich pozycji danego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań (według swojego wyboru)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.13.21-6, 33.14.16.20-2, 33.14.16.42-2, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zadanie Nr 3 - Rurki intubacyjne, filtry, cewniki, elektrody i prowadnice dla OAiIT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Covidien Polska Sp. z o. o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36974,88

  • Oferta z najniższą ceną: 36974,88 / Oferta z najwyższą ceną: 44568,36

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zadanie Nr 4 - Kraniki, koreczki i kaniule do wlewów dożylnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKAMEX Sp. z o.o. Sp. k., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99244,44

  • Oferta z najniższą ceną: 99244,44 / Oferta z najwyższą ceną: 99244,44

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: zadanie Nr 5 - Strzykawki i igły

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11A, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54067,50

  • Oferta z najniższą ceną: 54067,50 / Oferta z najwyższą ceną: 67536,72

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: zadanie Nr 6 - Aparaty do przetoczeń i metryczki identyfikacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o. o., ul. Marii Konopnickiej 11A, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40751,64

  • Oferta z najniższą ceną: 40751,64 / Oferta z najwyższą ceną: 40751,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: zadanie Nr 7 - Zestaw trzykomorowy do drenażu opłucnej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AKME. Sp. z o.o., ul. Postępu 1, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4536,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4536,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4536,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.