eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarczewZP-341-1-21-07 Wykonanie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego miasta i gminy Karczew.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2007-11-12

Karczew: ZP-341-1-21-07 Wykonanie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego miasta i gminy Karczew.
Numer ogłoszenia: 218973 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karczew, ul. Warszawska 28/21, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 022 7806516, fax 022 7806536.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-341-1-21-07 Wykonanie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego miasta i gminy Karczew..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego miasta i gminy Karczew oraz prowadzenie procedury zmiany studium, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 129, poz. 902 z późn. zm.), w tym do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie jego opiniowania i uzgadniania zgodnie z obowiązującym prawem. Podstawą przystąpienia do zmiany Studium jest Uchwała Nr X/65/2007 Rady Miejskiej w Karczewie z dnia 16 sierpnia 2007 r., w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Karczew, stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia objęty jest teren całej gminy o pow. 8.156 ha, w tym: 2.839 ha pow. miasta oraz 5.317 ha pow. terenów wiejskich. Ponadto zakres prac obejmuje: 1) wykonanie ekofizjografii zgodnie z ustawą Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2001 r. Nr 62 poz. 627 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi, 2) wykonanie analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy wraz z wieloletnim programem sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zgodnie z art. 32 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 3) pozyskanie map spełniających wymogi § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 roku w sprawie zakresu projektu studium UiKZP gminy (Dz. U. Nr 118 poz. 1233) - Zamawiający zaleca aby były to mapy topograficzne. Szczegółowy zakres prac projektowych określają następujące dokumenty: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, karta programowa stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 04.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. udokumentują, że osoba(y), które będą wykonywać zamówienie jest(są) członkiem izby urbanistów i posiada(ją) doświadczenie min. 3 lat pracy przy sporządzaniu projektów dokumentów planistycznych. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.8. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 6. udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali min. jedną usługę rodzajowo porównywalną z przedmiotem niniejszego przetargu (jako usługi porównywalne uważa się wykonanie urbanistycznej pracy projektowej, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł netto). Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.7. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. prace planistyczne zostały wykonane z należytą starannością. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 5 SIWZ przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany Formularz Oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć część wykonania zamówienia podwykonawcy musi w Formularzu Oferty wskazać tę część, 2.Wypełniony i podpisany harmonogram rzeczowo-finansowy (zgodnie z wymaganiami określonymi w poz. 12.3.2. SIWZ) - załączniki nr 10 do SIWZ, 3.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ, 4.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ, 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż usługi zostały wykonane z należytą starannością, 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, z dokumentami potwierdzającymi przynależność do izby urbanistów, 9.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 6, 9, 10, składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karczew.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Karczewie, ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Karczewie, ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew (Biuro Obsługi Mieszkańców) parter..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.