Ogłoszenie z dnia 2007-11-12
Suwałki: Wykonanie wystaw, wyposażenie i montaż technicznych elementów wyposażenia w budynku Stacji Edukacyjnej - Muzeum Wigierskiego Parku Narodowego w Starym Folwarku - etap I.
Numer ogłoszenia: 218917 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wigierski Park Narodowy, Krzywe 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5666322, fax 087 5632541.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wigry.win.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Środowisko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wystaw, wyposażenie i montaż technicznych elementów wyposażenia w budynku Stacji Edukacyjnej - Muzeum Wigierskiego Parku Narodowego w Starym Folwarku - etap I..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie projektu realizacyjnego.: a) wystaw wraz z ich oświetleniem i elementami wyposażenia wnętrz b) holu wejściowego wraz z punktem kasowym i informacyjnym c) nagłośnienia i zabezpieczenia ekspozycji 2. Opracowanie scenopisów prezentacji, filmów i gier edukacyjnych 3. Wykonanie i wyposażenie wystaw. 4. Wykonanie prezentacji, filmów i gier edukacyjnych wraz z ich zainstalowaniem i uruchomieniem na zamontowanych w obiekcie urządzeniach. 5. Dostawa oraz instalacja elementów wyposażenia wnętrz, holu wejściowego wraz z punktem kasowym i informacyjnym, nagłośnienia, oświetlenia i zabezpieczenia ekspozycji. Wystawy realizowane będą w dwukondygnacyjnym budynku o powierzchni użytkowej 1054 m2, powierzchnia ekspozycyjna 950 m2. Projekt realizacyjny musi być zgodny z projektem architektonicznym obiektu i projektem układu przestrzennego ekspozycji w salach muzeum. Wartość szacunkowa zamówienia 297 082, 29 EURO
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.86.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów Kod CPV wg słownika 2008: 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymagał będzie zabezpieczenia oferty cenowej wadium przetargowym o wartości równej 0,5 % ceny ofertowej realizacji zamówienia. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w siedzibie zamawiającego Wigierski Park Narodowy 16-400 Suwałki ; Krzywe 82 do dnia ................... godź..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki dopuszczenia do postępowania 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymienione w art. 22 ust. 1 pkt 1 Ustawy P.Z.P. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Potencjał ekonomiczny i finansowy Oferent musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i dysponuje środkami finansowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia. Potencjał kadrowy Oferent musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, zdolne do wykonania zamówienia. Doświadczenie Oferenta Oferent musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie zrealizował 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom i dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia zostaną uznane: Usługi o wartości nie mniejszej niż 30 % wartości szacunkowej niniejszego zamówienia polegające na wykonaniu wystaw o charakterze przyrodniczym i kulturowym wraz z pełnym wyposażeniem w sprzęt audio-wizualny, multimedia, meble, makiety, oświetlenie i nagłośnienie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg. formuły: spełnia-nie spełnia. Kryteria wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia oferty wstępnej 1. Liczba usług o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania maximum 10 pkt. 2. Wartość usług o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania maximum 10 pkt. Ocena zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującego wzoru: LP = IRor / IRomax X 10 pkt. gdzie: LP: liczba punktów IRor: Liczba/kwota z oferty rozpatrywanej IRomax: Liczba/kwota z oferty o największej liczbie wykonanych zadań. Otrzymane ilości pkt. zostaną zsumowane. Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych 5 oferentów, którzy w wyniku oceny wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu uzyskają najwyższą ilość pkt. W przypadku uzyskania przez Oferentów takiej samej liczby punktów o kolejności zadecyduje najwyższa łączna wartość brutto ocenianych zadań. Jeżeli liczba Oferentów, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składnia ofert wszystkich spełniających warunki. Zamawiający wymagał będzie dołączenia do wyżej wspomnianej oferty wstępnej niżej wymienionych opracowań: 1. Opis zagospodarowania i wyposażenia poszczególnych pomieszczeń 2. Projekt kolorystyki elementów ekspozycji ( podesty, ściany, gabloty) 3. Rzuty poszczególnych pomieszczeń w skali 1:50 z lokalizacją elementów ekspozycji i wyposażenia wnętrz 4. 3 projekty graficzne przykładowych tablic informacyjnych w skali 1:5 5. Opis techniczny gablot, podestów, ścianek i innych elementów budujących przestrzeń ekspozycyjną 6. Opisy techniczne oryginalnych elementów wyposażenia (makiety, dioramy, urządzenia edukacyjne wraz z ich rysunkami w skali nie mniejszej niż 1:10) 7. Opis techniczny wraz z przykładowymi rysunkami , zdjęciami elementów oświetlenia i nagłośnienia 8. Scenopisy wszystkich prezentacji multimedialnych i gier edukacyjnych wraz z ich opisem technicznym . 9. Propozycje materiałów ilustracyjnych, które zostaną wykorzystane w poszczególnych elementach ekspozycji 10. Wykaz proponowanych urządzeń ( kioski informacyjne z ekranami dotykowymi, urządzenia audio-wizualne do prezentacji obrazu o wielkości ekranu nie mniejszej niż 30, komputery, mikroskopy, kamery, wraz z ich specyfikacją techniczną)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Potwierdzenie dopuszczenia do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych 3. Aktualne zaświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Potwierdzenie niekaralności wykonawcy w zakresie art.24 ust.1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych - informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - polisa lub inny dokument ubezpieczenia, 6. Informacja z banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli oferent udokumentuje dysponowanie kwotą nie mniejszą niż 300 000 zł. 7. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia. 8. Wykaz robót dostaw / usług planowanych do zlecenia podwykonawcom 9. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wymienione w pkt 7 uprawnień zawodowych wymaganych przepisami prawa oraz ważnych zaświadczeń o przynależności do właściwych organów samorządu zawodowego. 10. Wykaz usług i dostaw odpowiadających swym rodzajem i wartością usługom i dostawom będącym przedmiotem zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat a jeżeli okres działalności oferenta jest krótszy w tym okresie. Wykonawca zamieszkały lub mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, Prawa zamówień publicznych zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą wykazać, że wspólnie spełniają powyższe warunki. Dokumenty muszą zostać sporządzone w języku polskim. Dokumenty w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, po-świadczonym przez Oferenta. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Oferenta kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Zamawiający wyjaśnia, iż informacje-oświadczenia oraz oferta nie muszą być złożone na przekazanych przez zamawiającego drukach-formularzach. Oferenci mogą przedstawić informacje-oświadczenia w innej formie graficznej, muszą one natomiast zawierać wszystkie informacje, zgodnie z wymogami zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wigry.win.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wigierski Park Narodowy, 16-400 Suwałki, Krzywe 82. Specyfikacja zostanie udostępniona wraz z wysłaniem zaproszeń do składania ofert wstepnych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Wigierski Park Narodowy; 16-400 Suwałki, Krzywe 82.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wymagał będzie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. wartość gwarancji ustala sie na 2 % ceny ofertowej. Inwestycja jest finansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego - Projekt .Z/2.20/I/1.4/353/05 Stacja Edukacyjna Wigry - Muzeum Wigierskiego Parku Narodowego w Starym Folwarku, I etap Ogłoszenie o zamówieniu zostało wysłane do publikacji w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w dniu 12.11. 2007 o godź 11:08
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa odzieży mundurowej, służbowej, i ochronnej przeznaczonej pracownikom Wigierskiego Parku Narodowego
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych na terenie gminy Suwałki w podziale na dwa zadania.
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 3
- Dostawa obłożeń specjalistycznych chirurgicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi organizacji wizyty studyjnej do Wielkiej Brytanii z udziałem członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji ds. kształcenia ustawicznego (...)
- "Usługa organizacji i realizacji wydarzeń edukacyjnych promujących innowacyjne rozwiązania stypendystów ze szkół zawodowych woj. pod. w ramach projektu "Podlaski program wsparcia stypendialnego..."
- Promocja Województwa Podkarpackiego podczas Wystawy Światowej EXPO 2025 Osaka, Kansai w dniach 1-7 października 2025 r.
- Inne usługi (uługi dodatkowe w stosunku do rybołówstwa; usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych; usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów).
więcej: Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.