eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie naprawy i konserwacji kserokopiarek oraz powielaczy cyfrowych wraz z wymianą części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, w tym tonerów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-25

Łódź: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie naprawy i konserwacji kserokopiarek oraz powielaczy cyfrowych wraz z wymianą części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, w tym tonerów.
Numer ogłoszenia: 218862 - 2015; data zamieszczenia: 25.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76176 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie naprawy i konserwacji kserokopiarek oraz powielaczy cyfrowych wraz z wymianą części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, w tym tonerów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa naprawy i konserwacji kserokopiarek oraz powielaczy cyfrowych będących w użytkowaniu KWP w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego oraz Zarządu w Łodzi Centralnego Biura Śledczego Policji KGP i Wydziału w Łodzi Biura Spraw Wewnętrznych KGP, wraz z wymianą części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, w tym tonerów.2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:konserwacje, przeglądy techniczne, naprawy bieżące, wymianę części zamiennych, podzespołów oraz materiałów eksploatacyjnych, w tym tonerów, na fabrycznie nowe, zalecane przez producenta urządzeń.3. Przedmiotowe usługi będą świadczone w miejscu użytkowania poszczególnych urządzeń, zgodnie z Wykazem miejsc użytkowania przedmiotowych urządzeń,o którym mowa w SIWZ. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 7 do SIWZ, pn. Wymagania serwisowe oraz istotne warunki przedmiotu zamówienia.4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania na swój koszt, w czasie trwania umowy, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych, w tym tonerów, w ilości wynikającej z liczby wykonanych kopii, zgodnie z treścią załącznika nr 2.2. do SIWZ.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń oraz ilości i rodzaju wykonywanych usług, a także typu (modelu) urządzeń wyszczególnionych w załącznikach nr 2.1 - 2.2. do SIWZ. Wyżej wymienione zmiany nie będą powodowały zmiany warunków umowy oraz konieczności wprowadzenia aneksu do zawartej umowy. 6. Faktyczna ilość i rodzaj usług będzie zależeć od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy.7. Wykonawca zobowiązany jest do zabierania opakowań po wykorzystanych częściach zamiennych, podzespołach i materiałach eksploatacyjnych, zaraz po wymianie.8. Wykonawca zobowiązany jest do odnotowywania wszelkich napraw w książce serwisowej,karcie ewidencyjnej kserokopiarek,powielaczy cyfrowych, z wyszczególnieniem wymienionych części zamiennych, podzespołów oraz materiałów eksploatacyjnych. 9. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji: na okres nie mniej niż 6 miesięcy - na wymienione w załączniku Nr 2.2. do SIWZ części zamienne, podzespoły oraz materiały eksploatacyjne, w tym tonery oraz na okres nie mniej niż 3 miesięcy - na wykonane naprawy i konserwacje sprzętu. 10. Zamawiający będzie realizował usługę sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb w rzeczowym zakresie. Poszczególne usługi będą następować na podstawie składanego każdorazowo zlecenia określającego rodzaj usługi, model urządzenia z numerem fabrycznym a także miejsce użytkowania sprzętu. 11. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji każdorazowego zlecenia w ciągu maksimum 2 dni roboczych od momentu otrzymania zlecenia wykonania usługi, wyłączając soboty i dni ustawowo wolne od pracy. 12. Naprawy i konserwacje winny być realizowane w miejscu zainstalowania urządzenia. 13. Wykonawca zobowiązuje się dotrzeć do miejsca korzystania z sprzętu na własny koszt i własnym transportem do jednostek wskazanych w zleceniu. 14. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zapewnienia zaplecza materiałowo - technicznego niezbędnego do wykonywania zgłaszanych usług. 15. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy Pzp. Za produkt równoważny zostanie uznany taki asortyment, przy produkcji którego nie użyto materiałów już raz użytych i który posiada nie gorsze parametry eksploatacyjne (m.in. równomierność pokrycia, wydajność, jakość, niezawodność,) niż oryginalne materiały eksploatacyjne. Użycie produktów równoważnych powinno zapewniać wydruki jakościowo porównywalne z wydrukami wykonywanymi przy użyciu oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Wydruk powinien być ostry, nierozmyty, czytelny, bez zabrudzeń na całej drukowanej stronie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.23.20 - Naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU NOW Maria Woropaj-Hordziejewicz, ul. Warszawska, 91-503 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1406910,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 199767,99

  • Oferta z najniższą ceną: 199767,99 / Oferta z najwyższą ceną: 199767,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.