eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA POTRZEB GIMNAZJUM.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Lubin: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA POTRZEB GIMNAZJUM.
Numer ogłoszenia: 218727 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181683 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum w Lubinie, Ul. Marii Skłodowskiej-Curie 72, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 76 7208451, faks 76 7208451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA POTRZEB GIMNAZJUM..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Gimnazjum w Lubinie ul. Marii Skłodowskiej-Curie 72. Wykonawca dostarczy i przeniesie na własność Zamawiającego sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem. Dostawa i wydanie sprzętu komputerowego nastąpi w siedzibie Gimnazjum w Lubinie (Lubin, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 72) na koszt i ryzyko Wykonawcy, w opakowaniu firmowym odpowiadającym właściwości sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, sprawny technicznie i oznaczony symbolem CE, nieobciążony prawami osób trzecich oraz musi spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa. 2.1. Niniejsze zamówienie obejmuje trzy części: Część 1 - Dostawa 63 sztuk notebooków wraz z oprogramowaniem systemowym Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie 63 sztuk notebooków z zainstalowanym oprogramowaniem systemowym do Gimnazjum w Lubinie ul. Marii Skłodowskiej - Curie 72 Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry techniczne określone w załączniku nr 1 do SIWZ, musi być fabrycznie nowy i nie używany. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Część - 2 - Dostawa notebooka wraz z oprogramowaniem systemowym. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do Gimnazjum w Lubinie ul. Marii Skłodowskiej-Curie 72 jednej sztuki notebooka wraz z oprogramowaniem systemowym. Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry techniczne określone w załączniku nr 2 do SIWZ, musi być fabrycznie nowy i nie używany. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Część - 3 Dostawa tablicy interaktywnej (szt.3) wraz z projektorem multimedialnym ( szt. 3) i zestawem głośników naściennych ( 3 zestawy) Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do Gimnazjum w Lubinie ul. Marii Skłodowskiej-Curie 72 tablicy interaktywnej (szt.3) wraz z projektorem multimedialnym ( szt. 3) i zestawem głośników naściennych ( 3 zestawy) Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry techniczne określone w załączniku nr 3 do SIWZ, musi być fabrycznie nowy i nie używany. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 38.65.21.00 - Projektory .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Górski, ul. Sikorskiego 32, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 194552,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 190852,95

  • Oferta z najniższą ceną: 190852,95 / Oferta z najwyższą ceną: 199918,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.