eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA POTRZEB GIMNAZJUM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-25

Lubin: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA POTRZEB GIMNAZJUM
Numer ogłoszenia: 181683 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum w Lubinie , Ul. Marii Skłodowskiej-Curie 72, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 76 7208451, faks 76 7208451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA POTRZEB GIMNAZJUM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Gimnazjum w Lubinie ul. Marii Skłodowskiej-Curie 72. Wykonawca dostarczy i przeniesie na własność Zamawiającego sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem. Dostawa i wydanie sprzętu komputerowego nastąpi w siedzibie Gimnazjum w Lubinie (Lubin, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 72) na koszt i ryzyko Wykonawcy, w opakowaniu firmowym odpowiadającym właściwości sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, sprawny technicznie i oznaczony symbolem CE, nieobciążony prawami osób trzecich oraz musi spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa. 2.1. Niniejsze zamówienie obejmuje trzy części: Część 1 - Dostawa 63 sztuk notebooków wraz z oprogramowaniem systemowym Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie 63 sztuk notebooków z zainstalowanym oprogramowaniem systemowym do Gimnazjum w Lubinie ul. Marii Skłodowskiej - Curie 72 Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry techniczne określone w załączniku nr 1 do SIWZ, musi być fabrycznie nowy i nie używany. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Część - 2 - Dostawa notebooka wraz z oprogramowaniem systemowym. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do Gimnazjum w Lubinie ul. Marii Skłodowskiej-Curie 72 jednej sztuki notebooka wraz z oprogramowaniem systemowym. Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry techniczne określone w załączniku nr 2 do SIWZ, musi być fabrycznie nowy i nie używany. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Część - 3 Dostawa tablicy interaktywnej (szt.3) wraz z projektorem multimedialnym ( szt. 3) i zestawem głośników naściennych ( 3 zestawy) Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do Gimnazjum w Lubinie ul. Marii Skłodowskiej-Curie 72 tablicy interaktywnej (szt.3) wraz z projektorem multimedialnym ( szt. 3) i zestawem głośników naściennych ( 3 zestawy) Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry techniczne określone w załączniku nr 3 do SIWZ, musi być fabrycznie nowy i nie używany. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 38.65.21.00 - Projektory .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W treści zobowiązania należy wykazać w jaki sposób podmiot trzeci będzie udostępniał Wykonawcy swoje zasoby przy realizacji danego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum w Lubinie, 59-300 Lubin, Marii Skłodowskiej-Curie 72..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Gimnazjum w Lubinie, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 72, 50-300 Lubin (pok. 29 sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.