eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach robót publicznych.



Ogłoszenie z dnia 2009-07-02

Skarżysko-Kamienna: Nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach robót publicznych.
Numer ogłoszenia: 218646 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178894 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna, ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, faks 041 2520200.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach robót publicznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie nadzoru prac wykonywanych przez pracowników zatrudnionych w ramach organizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku - Kamiennej robót publicznych na podstawie umów zawieranych w tym zakresie przez Zamawiającego . Planowana ilość osób objęta nadzorem to: 1. 10 osób w terminie od 01.07.2009 r. do 17.11.2009 r.; 2. 65 osób w terminie od 01.07.2009 r. do 12.08. 2009 r.; 3. 95 osób w terminie od 13.08.2009 r. do 17.11.2009 r. W/w ilości osób oraz terminy zatrudnienia pracowników na roboty publiczne wynikają z zawartej umowy z Powiatowym Urzędem Pracy. Powierzeni pracownicy wykonywać będą prace porządkowe na terenie miasta, których szczegółowy zakres Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy telefonicznie lub faksem w zależności od potrzeb. W skład prac porządkowych wchodzić będą np.: ręczne usunięcie zanieczyszczeń z rowów odwadniających wraz z odwozem urobku; odkrzaczanie rowów odwadniających z samosiejek bez w względu na jego szerokość wraz z ich załadunkiem i odwozem ; profilowanie skarp i dna rowów; wykoszenie skarp rowu odwadniającego wraz z odwozem pokosu; wykoszenie poboczy i ich splantowanie wraz z odwozem urobku i inne w zależności od potrzeb. W ramach pełnionego nadzoru Wykonawca zobowiązany jest do: 1. zapewnienia zaplecza socjalnego ( szatnia, umywalnia, pomieszczenie do spożywania posiłków); 2. zapewnienie środków ochrony osobistej ( rękawice robocze, kamizelki ochronne); 3. wypełnianie obowiązków wynikających z przepisów BHP w tym: szkolenie z zakresu BHP, zapewnienie pracownikom pracującym na otwartej przestrzeni napojów chłodzących w przypadku występowania temperatury powyżej 25 stopni Celsjusza; 4. sprawowania bezpośredniego dozoru wykonywanych prac w zakresie ustalonym przez Zamawiającego; 5. prowadzeniu list obecności pracowników oraz ewidencji wykonywanych każdego dnia robót, ustalonych przez Zamawiającego; 6. dostarczeniu narzędzi pracy niezbędnych do wykonywania wszelkich prac porządkowych tj. grabie, miotły, sekatory, łopaty, piły spalinowe, piły ręczne, taczki kosiarki spalinowe wraz z osprzętem i paliwem, kosy oraz worki na śmieci w ilości niezbędnej do zabezpieczenia ciągłości zleconych przez Zamawiającego prac; 7. zapewnienia środków transportu celem przetransportowania pracowników w ciągu dnia pracy do wykonywania niezbędnych prac; 8. zapewnienia środków transportu do odwozu urobku pracowniczego ( np. namuł z rowu, ziemia, gałęzie, trawa, liście, nieczystości itp. ); 9. pokrycia kosztów transportu w/w urobku na składowisko śmieci wraz z kosztem ich utylizacji, którego ewentualne koszty Wykonawca winien wliczyć w cenę nadzoru nad pracownikiem. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98341140-8 Usługi dozoru. Zamawiający zakłada, iż w każdy dzień roboczy nadzorowi podlegać będzie kompletna liczba pracowników tj. odpowiednio 10,65 i 95 pracowników. Zamawiający przyjmuje, że maksymalny zakres zamówienia będzie stanowił iloczyn: - ilości pracowników tj. 10, 65,95 osób ( tj. zakładana maksymalna liczba pracowników ) ; - dni roboczych tj. 99,31,68 tj. łącznie 198 dni ( przewidywana maksymalna liczba dni roboczych obejmujących czas trwania zamówienia); - stawki ( ceny ) jednostkowej brutto za pełnienie nadzoru nad jednym powierzonym i obecnym pracownikiem/dzień określonej przez Wykonawcę w ofercie wykonania. Zamawiający zastrzega, iż powyższa kalkulacja służy wyłącznie do porównania i oceny ofert, natomiast rozliczenie z Wykonawcą następować będzie w okresach miesięcznych na podstawie iloczynu liczby przepracowanych dni przez pracownika ( zgodnie z listą obecności ) i stawki jednostkowej określoną przez wykonawcę w ofercie wykonania za pełnienie nadzoru/obecnego pracownika/dzień przy uwzględnieniu ilości powierzonych do nadzoru pracowników. Zamawiający zastrzega , iż w trakcie realizacji umowy nastąpić może zmniejszenie ilości dni w których nadzór nie będzie pełniony z uwagi na np. przerwy między umowami z Powiatowym Urzędem Pracy. Zmianie może ulec również dzienna ilość pracowników podlegających nadzorowi ( np. absencja chorobowa, urlop, opieka i inne lub nałożenie się w jednym czasie np. dwóch grup ) Z uwagi na powyższe bez zmiany pozostaje cena jednostkowa określona w ofercie wykonania, jak również z tego powodu Wykonawcy nie przysługują żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40-8, 98.34.20.00-2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40-8, 98.34.20.00-2.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 49652.46 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EXPOL-BIS Spółka Jawna Waldemar Pawliszak, Arkadiusz Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 49652.46
  • Oferta z najniższą ceną: 49652.46 oferta z najwyższą ceną: 151858.61
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.