Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-15
Sejny: Dostawy taśm do leczenia nietrzymania moczu
Numer ogłoszenia: 218573 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach , ul. dr. Edwarda Rittlera 2, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 087 5162138, fax. 087 5162341.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sejny.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy taśm do leczenia nietrzymania moczu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę taśm do leczenia nietrzymania moczu. 1. Dostawy sukcesywne przez okres 1 roku taśm do leczenia nietrzymania moczu wskazanych wg załącznika nr 3 na koszt i ryzyko dostawcy do magazynu leków. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Dostawy realizowane będą sukcesywnie na żądanie w okresie obowiązywania umowy na podstawie cząstkowych zamówień składanych telefonicznie, faksem przez Zamawiającego, zgodnie z bieżącymi potrzebami. Termin realizacji zamówienia w ciągu 24 godzin od chwili otrzymania zamówienia. 4. Termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni od dnia otrzymania faktury po zrealizowaniu cząstkowego zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 6. Złożyli aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności. 7. Złożyli formularz ofertowy (załącznik nr 1), formularz ofertowo-cenowy (załącznik nr 3). 8. Posiadanie deklaracji zgodności CE, wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o kryterium: spełnia nie spełnia, na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawców do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1). 2. Upoważnienie osoby / osób składających ofertę do reprezentowania Wykonawcy 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). 4. Wypełniony formularz ofertowo - cenowy (załącznik nr 3). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Deklaracji zgodności CE, wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, ulotki informacyjne, karty katalogowe. 10.Oświadczenie, że wykonawcy zapoznali się z SIWZ. Wszystkie kserokopie i odpisy ww dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje odrzucenie oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres niezmienności cen - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sejny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ w Sejnach ul. Dr E. Rittlera 2, 16 - 500 Sejny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 12:00, miejsce: SP ZOZ w Sejnach ul. Dr E. Rittlera 2, 16 - 500 Sejny, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SEJNY
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji przedsięwzięcia pn. "Modernizacja i rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Sejnach" finansowanego ze środków planu rozwojow....
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Sejny
więcej: przetargi SEJNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni kosmetologii w sprzęt umożliwiający realizację programu kształcenia.
- DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU "WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)"
- Dostawa specjalistycznych urządzeń do diagnostyki, terapii i treningu funkcjonalnego dla kierunków Fizjoterapia i Kosmetologia
- Zakup sprzętu medycznego dla Pracowni Endoskopowej
- EOP.332.13.25 Dostawa leków
- Dostawa leków, środków medycznych, materiałów opatrunkowych i innych wyrobów medycznych dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.