To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-12
Gdańsk: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W INSPEKTORACIE ZUS W GDYNI, UL. WŁADYSŁAWA IV 24, W INSPEKTORACIE ZUS W KOŚCIERZYNIE, UL. 3-GO MAJA 9 I W INSPEKTORACIE ZUS W TCZEWIE, UL. JAGIELLOŃSKA 55
Numer ogłoszenia: 218433 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171811 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3078200, faks 58 3018459.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W INSPEKTORACIE ZUS W GDYNI, UL. WŁADYSŁAWA IV 24, W INSPEKTORACIE ZUS W KOŚCIERZYNIE, UL. 3-GO MAJA 9 I W INSPEKTORACIE ZUS W TCZEWIE, UL. JAGIELLOŃSKA 55.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana okien drewnianych na nowe z PCV w budynku, odpowiednio: część I - Inspektoratu ZUS w Gdyni, ul. Władysława IV 24 - w ilości 68 szt. okien o pow. 133,5 m2, część II - Inspektoratu ZUS w Kościerzynie, ul. 3-go Maja 9 - w ilości 7 szt. okien o pow. 18,8 m2, część III - Inspektoratu ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55 - w ilości 97 szt. okien o pow. 297 m2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Inspektorat ZUS w Gdyni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LECH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LECH" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe LECH Sp. z o.o., ul. Smoleńska 1A, 85-833 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54694,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64999,88
Oferta z najniższą ceną: 51445,38 / Oferta z najwyższą ceną: 80733,51
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Inspektorat ZUS w Kościerzynie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA OKIEN "SPECTRUM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA OKIEN "SPECTRUM" SP. Z O.O.
- Fabryka Okien SPECTRUM Sp. z o.o., ul. Ceramiczna 4, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14215,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15437,13
Oferta z najniższą ceną: 12910,66 / Oferta z najwyższą ceną: 17305,16
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Inspektorat ZUS w Tczewie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EURO OKNA - PLUS Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 82 B, 37-300 Leżajsk, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122472,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 123285,78
Oferta z najniższą ceną: 109900,80 / Oferta z najwyższą ceną: 166365,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa urządzeń komputerowych i sieciowych wraz z akcesoriami na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- usługa wywozu i utylizacji odpadów medycznych
- Modernizacja Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego, funkcjonującego na terenie Gminy Miasta Gdańska.
- Dostawa macierzy produkcyjnej.
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Świadczenie kompleksowej usługi noclegowej, restauracyjnej, konferencyjnej i przewozowej na potrzeby organizacji Szkoły Letniej w ramach projektu NEPTUN - HORIZON oraz Konferencji dla WIMiO PG
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót remontowych drzwi wejściowych do Budynku (wejście główne wraz z montażem siłowników) w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1.
- Demontaż istniejącej stolarki, wykonanie i montaż nowej stolarki z PCV wraz z wykonaniem robót towarzyszących w lokalach gminnych w budynkach administrowanych przez ZGM w Toruniu.
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych, przebudowa windy, wymiana pokrycia dachu, ocieplenie ścian wraz z przebudową przyłączy i zagospodarowaniem terenu budynków przy ul. Francuskiej 80 w Katowicach.
- Zmiana sposobu użytkowania budynku banku na budynek administracyjny - Centrum Usług Administracyjnych wraz z przebudową - etap 2
- Modernizacja sal gimnastycznych przy Liceum Ogólnokształcącym w Skawinie oraz Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Apteki w budynku "A" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., Sygn. DZP/12 TP/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.