Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawy oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy poniższe zadania (części zamówienia), z których każde może być przedmiotem oferty częściowej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, do kontaktów: Marta Szymańska Biuro Zamówień Publicznych tel. (58) 3236128 fax. (58) 3236188, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236000, fax 058 3236481, e-mail: bzp@gdansk.gda.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gdansk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy poniższe zadania (części zamówienia), z których każde może być przedmiotem oferty częściowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Gdańsk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oryginalnych lub/i równoważnych materiałów eksploatacyjnych (np. tonery, tusze, taśmy barwiące) do sprzętu biurowego (np. drukarki, kserokopiarki) na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku. Przez materiały oryginalne Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta urządzenia (sprzętu biurowego), do którego materiały są przeznaczone. 2. Wykonawca posiada prawo przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego. W takiej sytuacji warunkiem jest posiadanie przez asortyment równoważny takich samych lub lepszych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w stosunku do produktu oryginalnego. W szczególności przez produkty równoważne rozumie się zamienniki charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne, a także posiadające nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie jakości wydruku i wydajności. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia, że oferowane dostawy materiałów eksploatacyjnych równoważnych odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy materiałów równoważnych odpowiadają wymaganiom Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia: 1) opis produktów równoważnych potwierdzający spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego (potwierdzający równoważność w stosunku do produktu oryginalnego) - zgodnie ze wzorem zał.nr 4; 2) dokument potwierdzający, że oferowane produkty równoważne odpowiadają wymaganiom Zamawiającego i są równoważne w stosunku do produktu oryginalnego wydany przez : a) podmiot uprawniony do kontroli jakości oferowanych produktów równoważnych; lub b) producenta oferowanych produktów równoważnych - załącznik nr 5. Dokument musi wskazywać producenta i symbol produktu w stosunku do którego oferowany produkt spełnia warunek równoważności. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro, lecz jest mniejsza niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 211 000 euro określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1.2. w okresie ostatnich trzech lat wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) należycie minimum dwie dostawy materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i/lub do drukarek o wartości każdej dostawy min. 150.000,00 zł netto - wymóg posiadania powyższego doświadczenia odnośni się tylko do zadania nr 1. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie zgodności złożonych oświadczeń i dokumentów z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 1. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie odpis/zaświadczenie muszą być złożone przez każdy podmiot. 2)Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załączonego wzoru załącznika nr 2. 3) Wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) należycie w okresie ostatnich trzech lat minimum dwóch dostaw materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i/lub do drukarek o wartości każdej dostawy min. 150.000,00 zł netto - dokument wymagany tylko dla zadania nr 1, wg załączonego wzoru załącznika nr 3; oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga także aby Wykonawca dołączył do oferty wypełniony formularz cenowy (odpowiedni dla danego zadania) - zgodnie ze wzorem odpowiedniego załącznika.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.04.2007, godzina 12:00, Miejscem otwarcia ofert jest pokój nr 128 (I piętro) w Urzędzie Miejskim w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 dostawa oryginalnych lub/i równoważnych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego następujących marek: HEWLETT PACKARD, CPG, SEIKOSH, CANON, OKI, EPSON, XEROX, GESTETNER, SHARP, RICOH, TRIUMPH ADLER, LEXMARK, PANASONIC. 1) Krótki opis: Zadanie nr 1 dostawa oryginalnych lub/i równoważnych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego następujących marek: HEWLETT PACKARD, CPG, SEIKOSH, CANON, OKI, EPSON, XEROX, GESTETNER, SHARP, RICOH, TRIUMPH ADLER, LEXMARK, PANASONIC. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia w zadaniu nr 1 przekracza wyrażoną w złotych równowartośc 60 000 euro, lecz jest mniejsza od kwoty 211 000 euro określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 dostawa oryginalnych lub/i równoważnych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego marki MINOLTA. 1) Krótki opis: Zadanie nr 2 dostawa oryginalnych lub/i równoważnych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego marki MINOLTA. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia w zadaniu nr 2 nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 dostawa oryginalnych lub/i równoważnych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego marki MITA. 1) Krótki opis: Zadanie nr 3 dostawa oryginalnych lub/i równoważnych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego marki MITA. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia w zadaniu nr 3 nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wymiana warstw nawierzchniowych w strefach dylatacji palczastych estakady E-3 i mostu M-4 w ciągu drogi krajowej nr 90 przez rzekę Wisłę k. Kwidzyna
- Świadczenie usługi przeglądu instalacji, systemów i urządzeń w budynku Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, Pl. Bartoszewskiego 1 w Gdańsku.
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Muzeum Zalewu Wiślanego w Kątach Rybackich
- Świadczenie usług całodobowej ochrony budynków, terenu wokół budynku i parkingu należących do posesji "Konwersja Energii i Źródła Odnawialne"
- "Dostawa prototypowych wysokoobrotowych układów przepływowych maszyn wirujących (turbosprężarek)"
- Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.