Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-01
Rawa Mazowiecka: Okresowe przeglądy konserwacyjne i naprawa sprzętu i aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 218416 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 14, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 046 8142472 w. 197, faks 046 8142474.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrawski.pl menu: Instytucje, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Okresowe przeglądy konserwacyjne i naprawa sprzętu i aparatury medycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje przeglądy konserwacyjne , naprawę sprzętu i aparatury medycznej według wykazu i z częstotliwością określoną w załączniku nr 1 siwz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie żąda się wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - potwierdzenie - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy złożone wg wzoru załącznika nr 5 siwz, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - potwierdzeniem będzie wykaz min. 2 zrealizowanych lub realizowanych w okresie ostatnich 2 lat przed datą złożenia ofert usług tożsamych z przedmiotem zamówienia tj. usługi w zakresie: Okresowe przeglądy konserwacyjne i naprawa sprzętu i aparatury medycznej o wartości porównywalnej do przedmiotu zamówienia - +/- 10 % wartości - załącznik nr 4 siwz, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia - potwierdzenie - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy złożone wg wzoru załącznika nr 5 siwz, d) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania - potwierdzenie - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy złożone wg wzoru załącznika nr 5 siwz..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców złoży wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z dyspozycją art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone na formularzu - załącznik nr 5 siwz, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 4) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w przypadku istnienia zaległości ale braku zaświadczenia o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności lub wstrzymania wykonania decyzji organu - Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, 5) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w przypadku istnienia zaległości ale braku zaświadczenia o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności lub wstrzymania wykonania decyzji organu - Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, 6) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - informacje w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - informacje w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 8) pełnomocnictwo , jeżeli podpisy na ofercie nie wynikają m.in. z odpisu właściwego rejestru dla osoby uprawnionej do składania podpisów w imieniu Wykonawcy, 9) ewentualne zastrzeżenie dokumentów, stanowiących tajemnicę handlową firmy, które nie mogą być udostępniane osobom trzecim poza członkami Komisji Przetargowej, 10) wypełniony Formularz Oferty wg załączonego wzoru - załącznik nr 1 SIWZ , 11) załączniki wg wzorów zamawiającego nr: 1, 3, 4, 5 12) cennik Wykonawcy na usługi (naprawy). W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej należy złożyć dokumenty zgodnie z dyspozycją Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z póź. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Koszt 1 roboczogodziny brutto - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatrawski.pl menu: Instytucje, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
96 - 200 Rawa Mazowiecka ul. Warszawska 14
lub pobrać ze strony internetowej pkt. IV.3.1 ogłoszenia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 96 - 200 Rawa Mazowiecka ul. Warszawska 14 Sekretariat SP ZOZ.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RAWY MAZOWIECKIEJ
- Postępowanie na sprzęt TIK
- Świadczenie dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z terenu Gminy Rawa Mazowiecka usług opiekuńczych
- Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Miejskim z Oddziałami Integracyjnymi "Tuptuś" przy ul. Murarskiej 1 w Rawie Mazowieckiej
- "Świadczenie dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z terenu Gminy Rawa Mazowiecka usług opiekuńczych"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trębaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trębaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
więcej: przetargi w Rawie Mazowieckiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisowa urządzeń produkcji Radiometer
- "Wykonanie przeglądów technicznych aparatury medycznej - Aparatów EEG (pakiet 20)"
- USŁUGA WYKONANIA I INSTALACJI KRATOWNIC NA POJAZDACH SANITARNYCH WIELONOSZOWYCH POZOSTAJĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
- Pogwarancyjna obsługa serwisowa rezonansu magnetycznego Magnetom Essenza 1,5T o sn. 49100 w siedzibie Zamawiającego
- Pogwarancyjna obsługa serwisowa rezonansu magnetycznego Magnetom Essenza 1,5T o sn. 49100 w siedzibie Zamawiającego
- Obsługa serwisowa aparatury chirurgicznej
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.