Ogłoszenie z dnia 2007-11-09
Łęczyca: Wykonanie zadania inwestycyjnego Odprowadzenie wód deszczowych - budowa kanalizacji deszczowej dziedzińca Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Łęczycy.
Numer ogłoszenia: 218230 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Kaliska 13, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 0-24 7213585, fax 0-24 7213585.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadania inwestycyjnego Odprowadzenie wód deszczowych - budowa kanalizacji deszczowej dziedzińca Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Łęczycy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót do wykonania w ramach zadania: Wspólny słownik zamówień (CPV) : 45111240-2, 28830000-9, 1.1 Rozebranie nawierzchni z tłucznia, mas mineralno - bitumicznych, betonu i brukowca Wyszczególnienie robót: 1. Mechaniczne wyłamanie nawierzchni. 2. Odrzucenie gruzu (materiału) na pobocze z ułożeniem stosy 1.2 Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych. Wyszczególnienie robót: 1. Ręczne lub mechaniczne wyłamanie nawierzchni. 2. Odrzucenie materiałów na pobocze z ułożeniem stosy. 1.3 Rozebranie nawierzchni z klinkieru drogowego i betonu zwykłego. Wyszczególnienie robót: 1. Ręczne wyłamanie nawierzchni klinkierowej z zerwaniem podsypki cementowo-piaskowej 2. Przesortowanie klinkieru uzyskanego z rozbiórki 3. Ręczne lub mechaniczne wyłamanie nawierzchni betonowej 4. Odrzucenie uzyskanego materiału na pobocze i ułożenie w stosy. 1.4 Nawierzchnia z brukowca Wyszczególnienie robót: 1. Wykonanie podsypki na gotowym podłożu lub na gotowej warstwie odsączającej. 2. Ustawienie kamieni oporowych. 3. Ułożenie brukowca z dobieraniem kamienia. 4. Zaklinowanie i uszczelnienie bruku. 5. Naprawa miejsc uszkodzonych przy obijaniu. 6. Podsypanie bruku warstwą żwiru lub piasku. 1.5 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi. Wyszczególnienie robót: 1. Wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów. 2. Oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę. 3. Ogrzanie bitumu i skropienie naprawionego miejsca. 4. Rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń. 5. Zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki. 6. Skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem. 1.6 Wykopy z załadunkiem ręcznym i transportem na odległość do 1 km Wyszczególnienie robót: 1. Odspojenie gruntu. 2. Załadunek urobku. 3. Transport urobku i wyładunek. 1.7 Wykopy z załadunkiem ręcznym i transportem na odległość do 5 km Wyszczególnienie robót: 1. Odspojenie gruntu. 2. Załadunek urobku. 3. Transport urobku i wyładunek. 1.8 Umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych palami szalunkowymi (wypraskami) w gruntach suchych wraz z rozbiórką Wyszczególnienie robót: 1. Doniesienie materiałów z odległości 80 m i przygotowanie elementów obudowy z przycięciem materiałów do potrzebnych wymiarów. 2. Wyróżnienie ścian wykopu. 3. Obudowa ścian balami wraz z rozparciem stemplami. 4. Przykrycie wykopu balami. 5. Rozbiórka deskowania i rozpór z wydobyciem materiałów na pobocze wykopu. 6. Odniesienie materiałów z rozbiórki na odległość do 80 m z posegregowaniem 1.9 Podłoże z materiałów sypkich Wyszczególnienie robót: 1. Wyrównanie dna wykopu. 2. Zrzucenie złożonych wzdłuż wykopu materiałów na dno wykopu. 3. Rozścielenie materiałów. 4. Ubicie ręczne warstwami co 10 cm oczyszczeniem. 1.10 Kanały z rur typu PVC łączone na wcisk 250 mm Wyszczególnienie robót: 1. Wyrównanie dna wykopu. 2. Opuszczenie rur do wykopu. 3. Ułożenie rur z przycięciem. 4. Sprawdzenie i wyregulowanie niwelety. 5. Wykonywanie dołków montażowych. 6. Wykonanie połączenia rur. 1.11 Kanały z rur typu PVC łączone na wcisk 200 mm Wyszczególnienie robót: 1. Wyrównanie dna wykopu. 2. Opuszczenie rur do wykopu. 3. Ułożenie rur z przycięciem. 4. Sprawdzenie i wyregulowanie niwelety. 5. Wykonywanie dołków montażowych. 6. Wykonanie połączenia rur. 1.12 Kanały z rur typu PVC łączone na wcisk 160 mm Wyszczególnienie robót: 1. Wyrównanie dna wykopu. 2. Opuszczenie rur do wykopu. 3. Ułożenie rur z przycięciem. 4. Sprawdzenie i wyregulowanie niwelety. 5. Wykonywanie dołków montażowych. 6. Wykonanie połączenia rur. 1.13 Studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN o średnicy 315 mm zamknięcia stożkiem betonowym z pokrywą żeliwną na stożek betonowy, kineta studzienki z PE. Zamknięcia stożkiem betonowym z pokrywą żeliwną na stożek betonowy, kineta studzienki Wyszczególnienie robót: 1. Wykonanie podsypki z pospółki. 2. Ustawienie kinety. 3. Montaż trzonu studzienki. 4. Montaż rury teleskopowej zwężki lub ustawienie stożka betonowego. 5. Założenie pokrywy lub wpusty. 1.14 Studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN o średnicy 315 mm. Zamknięcia stożkiem betonowym z wpustem ulicznym na stożek betonowy. Kineta studzienki z PE. Wyszczególnienie robót: 1. Wykonanie podsypki z pospółki. 2. Ustawienie kinety. 3. Montaż trzonu studzienki. 4. Montaż rury teleskopowej zwężki lub ustawienie stożka betonowego. 5. Założenie pokrywy lub wpusty. 1.15 Studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN o średnicy 425 mm. Zamknięcia stożkiem betonowym z pokrywą żeliwną na stożek betonowy, kineta studzienki z PE. Wyszczególnienie robót: 1. Wykonanie podsypki z pospółki. 2. Ustawienie kinety. 3. Montaż trzonu studzienki. 4. Montaż rury teleskopowej zwężki lub ustawienie stożka betonowego. 5. Założenie pokrywy lub wpusty. 1.16 Studzienki kanalizacyjne systemowe ,,TEGRA 600. Zamknięcie stożkiem betonowym z pokrywą żeliwną na stożek betonowy, kineta studzienki z PE. Wyszczególnienie robót: 1. Wykonanie podsypki z pospółki. 2. Ustawienie kinety. 3. Montaż trzonu studzienki. 4. Montaż rury teleskopowej zwężki lub ustawienie stożka betonowego. 5. Założenie pokrywy lub wpusty. 1.17 Studzienki kanalizacyjne systemowe ,,TEGRA 1000. Zamknięcie stożkiem betonowym z pokrywą żeliwną na stożek betonowy, kineta studzienki z PE. Wyszczególnienie robót: 1. Wykonanie podsypki z pospółki. 2. Ustawienie kinety. 3. Montaż trzonu studzienki z rury karbowanej. 4. Montaż rury teleskopowej zwężki lub ustawienie stożka betonowego. 5. Założenie pokrywy lub wpusty. 1.18 Ułożenie odwodnienia liniowego AcoDrain SI 100K. 1.19 Zasypywanie wykopów szerokości 0,8 - 2,5 m o ścianach pionowych Wyszczególnienie robót: 1. Zasypanie wykopu gruntem leżącym obok warstwami grubości 20 cm. wraz z zagęszczeniem ręcznym. 1.20 Zagęszczanie nasypów ubijakami i zagęszczarkami Wyszczególnienie robót: 1. Zagęszczanie uprzednio rozplanowanego warstwami gruntu w nasypie ubijakami mechanicznymi (kol. 01-02) , zagęszczarkami do gruntów (kol. 03) 1.21 Dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PCV o średnicy 110 mm o połączeniach wciskowych Wyszczególnienie robót: 1. Wyznaczenie miejsca wykonania podejścia. 2. Obsadzenie uchwytów. 3. Montaż podejścia. 4. Przymocowanie rur i kształtek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej prac remontowych, kosztorysie nakładczym i uszczegółowieniu kosztorysu i zakresu robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Oryginalny kod CPV: 28.83.00.00 - Studzienki kanalizacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 44.13.00.00 - Studzienki kanalizacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2000 zł, w terminie do dnia 30 listopada 2007 r. do godz. 12:00 w następujących formach: - pieniądzu, wpłata przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy w Poddębicach Filia w Łęczycy Nr 47 9263 0000 0600 8024 2006 0101, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.5.1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu latach min. jedno podobne zadanie odpowiadające swoim rodzajem oraz wartością nie mniejszą niż 140 000,00 zł dla zamówienia , z załączeniem dokumentów potwierdzających , że robot została wykonana należycie ( przez pojęcie ,podobne zadanie, Zamawiający rozumie, że Wykonawca zrealizował zamówienie jako generalny wykonawca lub podwykonawca i wybudował , zmodernizował lub rozbudował obiekt użyteczności publicznej w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. Nr 75. poz. 690 § 3 pkt 6 ze zmianami ). 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: a) posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 140 000,00 zł. b) posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 140 000,00 zł. c) wykaże sprzedaż na poziomie nie mniejszym niż 420 000 netto PLN w każdym roku z lat 2004-2006 a jeśli okres działalności jest krótszy- za ten okres tzn. min. 420 000 netto PLN za każde 12 miesięcy działalności. 4) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP. 1.5.2. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy spełniają inne wymagania Zamawiającego: 1) Wykonawcy, którzy spełnią wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone w poszczególnych punktach SIWZ. 2) Wykonawcy, którzy załączą do oferty formularze wymagane postanowieniami poszczególnych punktów SIWZ. 3) Wykonawcy, którzy załączą do oferty wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia. Oferty oceniane będą pod względem spełniania powyższych warunków i wymagań na podstawie dokumentów załączonych w ofertach, a wymienionych w poszczególnych punktach SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do każdej oferty prosimy dołączyć: 1.6.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres Wykonawcy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi robót objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę,osoby upoważnioną,upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - Oryginał lub kserokopia potwierdzona ,za zgodność z oryginałem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w. w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 2. Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 3. Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 4. Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 5. Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 6. Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości min.140 000,00 zł. lub zdolność kredytową Wykonawcy min kwoty 140 000,00 zł, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 7. Sprawozdanie finansowe za lata 2004-2006 z którego jednoznacznie wynikać będzie spełnienie warunku podanego w p.1.5 ust.3c SIWZ, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat zamówień tj. robót budowlanych (co najmniej czterech i spełniających wymóg podany w p.1.5 ust.2a SIWZ) o podobnym zakresie i charakterze do ujętego w SIWZ oraz pozostałych robót wykonanych w tym okresie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z załącznikiem Nr 3 (Ile pozycji w wykazie, tyle referencji lub dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.). W przypadku składania oferty wspólnej wykaz składają Ci z Wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 9. Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymaganym poziomie finansowym. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 10. Podpisany i wypełniony formularz oferty - załącznik Nr 1 W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 11. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy właściwego zgodne z załącznikiem Nr 2 do niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 1.6.2 Nie spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 4., bądź nie dołączenie do oferty wymaganych dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 1.6.3 Wymienione powyżej dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno pełnomocnictwo. 1.6.4 Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (dotyczy dokumentów wymienionych powyżej) w przypadku, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości. 1.6.5 Zamawiający nie dopuszcza zastąpienia jakiegokolwiek z wymienionych powyżej dokumentów oświadczeniem Wykonawcy. 1.6.6 W wypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to składa odpowiednie dokumenty zgodnie z §2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składana.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leczyca.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SOSW w Łęczycy, -Jerzy Szymczak, Bursa Szkolna w Łęczycy Dyrektor Halina Steńko , ul. Kaliska 13, tel. fax (0-24) 388-36-00, 721-35-85.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Bursa Szkolna ul. Kaliska 13, 99-100 Łęczyca, Sekretariat, tel fax. (024) 388-36-00, do dnia 30 listopada 2007 r. do godz. 12:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- Sprzątanie pomieszczeń zakładowych w budynkach PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2026r."
- Dostawa wapna palonego dla oczyszczalni ścieków w Łęczycy
- Dostawa polielektrolitu dla oczyszczalni ścieków w Łęczycy
- Dostawa koagulanta żelazowego dla oczyszczalni ścieków w Łęczycy
- Dostawa fabrycznie nowej posypywarki samochodowej
- "Remont drogi powiatowej 2516E w miejscowości Marynki i remont drogi powiatowej 2540E w miejscowości Tolów"
więcej: przetargi w Łęczycy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozdzielenie układu tłocznego Wołczkowo - Dobra (nowy rurociąg tłoczny od PŚ5 do Oczyszczalni Redlica)
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3331W Dębiny - Plec - Brudnów od km 1+300 do km 4+170
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Widokowej w Lesznie" (etap 1)
- Przebudowa i rozbudowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Chmielowie wraz z niezbędną infrastrukturą (budową i rozbiórką kanalizacji deszczowej)
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Budowa dwóch osiedli budynków komunalnych dla Miasta Sejny - 17 budynków dwulokalowych
więcej: Studzienki kanalizacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





