eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dostawa sprzętu informatycznego dla Sądów Powszechnych w obszarze okręgu Sądu Okręgowego w Zielonej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Zielona Góra: Dostawa sprzętu informatycznego dla Sądów Powszechnych w obszarze okręgu Sądu Okręgowego w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 218205 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze, Pl. Słowiański 1, 65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3220155, fax 068 3220155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego dla Sądów Powszechnych w obszarze okręgu Sądu Okręgowego w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu informatycznego dla Sądów Powszechnych w obszarze okręgu Sądu Okręgowego w Zielonej Górze

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.12.00 - Osprzęt do dużych systemów komputerowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.12.00 - Osprzęt do dużych systemów komputerowych Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 13 257,20 PLN (słownie: słownie:trzynaścietysięcydwieściepięćdziesiątsiedem 20/100 ) PLN. Wadium w pieniądzu należy wpłacać na konto Sądu Okręgowego w Zielonej Górze Nr 82 1500 1810 1218 1001 2684 0000 z dopiskiem: Wadium - Dostawa sprzętu informatycznego dla Sądów Powszechnych w obszarze okręgu Sądu Okręgowego w Zielonej Górze..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Warunki: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Opis oceny spełnienia warunków: - wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie- zał. nr 3 do oferty. -. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek (doświadczenie zawodowe) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. - przed podpisaniem umowy Wykonawcy oferty wspólnej muszą przedstawić umowę zawartą między nimi określającą ich współpracę w realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w SIWZ przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg. formuły (spełnia - nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Pzp zał. nr 1 do oferty; 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp-zał. nr 2 do oferty. 3. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie- zał. nr 3 do oferty. 4. Oświadczenie producentów lub ich oficjalnych przedstawicieli, że dostarczony sprzęt został wyprodukowany nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5. Oświadczenie producentów, że oferowany sprzęt został wyprodukowany w Polsce lub pochodzi z oficjalnego kanału dystrtybucyjnego. 6. Certyfikaty opisane w Opisie przedmiotu zamówienia rozdz. II SIWZ 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalnosci gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Dokument potwierdzający wpłatę wadium 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zachowaniem w/w terminów wystawienia. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 11. Zasady składania oferty przez podmioty wystepujace wspólnie: . Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia. 11.1. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.,2. 7., powinny byc złożone przez każdy podmiot. 11.2 Informacja o wspólnym doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe) . 11.3 Przed podpisaniem umowy Wykonawcy oferty wspólnej muszą przedstawić umowę zawartą między nimi określającą ich współpracę w realizacji zamówienia . INNE DOKUMENTY 12. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik 13. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiały reklamowe) dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy , 65-958 Zielona Góra, Pl. Słowiański 5 pok nr 11 w godz. od 7:30 do 15:30 od Pn. do Pt..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty winny być złożone w Sądzie Okręgowym w Zielonej Górze Pl. Słowiański 1, pok. nr 20 sekre-tariat Prezesa SO w terminie do 19.11. 2007r. , do godziny 10:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do 20% wartości zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.