eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleDostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz systemu antyspamowego + UTM - Etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-08

Kędzierzyn-Koźle: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz systemu antyspamowego + UTM - Etap II
Numer ogłoszenia: 217860 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle , ul. Planetorza 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 0-77 4052603, fax. 0-77 4052603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz systemu antyspamowego + UTM - Etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych wg szczegółowego opisu technicznego zawartego w załączniku do SIWZ. Część II - Dostawa systemu antyspamowego + UTM wg opisu w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.25.00.00 - Systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Posiadanie wpisu do KRS-u lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat tj. od 02-09-2005r. do 02-09-2008r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw o charakterze: dostaw sprzętu komputerowego dla części I lub systemów antyspamowych + UTM dla części II albo dostaw sprzętu komputerowego i systemów antyspamowych na całość zadania (obie części), odpowiednio na wartość łączną, co najmniej 60 000 zł dla części I i 40 000 zł dla części II, lub 100 000,- zł łącznie na całość zamówienia (60 tys. + 40 tys.) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 zł dla całego zadania lub odpowiednio dla części pierwszej 60.000 zł, a dla części drugiej 40.000 zł. Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z przepisami zawartymi w art. 24 ust. 1 pkt. 1÷9 oraz ust. 2 ustawy Pzp WARUNKI OFERTY I UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia 14 dni kalendarzowych liczonych od 7-mego dnia po dacie zawarcia umowy, lecz nie dłużej niż do dnia 2008-10-31 2. Akceptowanie warunków płatności określonych w ogólnych warunkach umowy. 3.Udzielenie na wykonane dostawy minimum 36 miesięcy gwarancji na sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem (cz.I) oraz minimum 12 miesięcy na dostawy systemów antyspamowych + UTM (cz.II) 4. Przystępowanie przez Wykonawcę do usuwania wad /usterek/ awarii, w terminie nie dłuższym niż: do 48 godz. od momentu pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego (faksem lub drogą elektroniczną). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na czas naprawy gwarancyjnej sprzętu zastępczego o porównywalnych parametrach (dotyczy zestawów komputerowych i indywidualnie dostarczanych monitorów) - cz.I zamówienia. Maksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 16 dni od daty zgłoszenia usterki. W cz.II zamówienia wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia serwisu logistycznego dystrybutora na terenie polski AHB 8x5xNBD Usługa udostępnienia sprzętu zastępczego na czas naprawy (AHB - Advance Hardvare Backup). Wymaga się aby Zamawiający miał możliwość zgłaszania do Wykonawcy w/w zagadnienia od poniedziałku do piątku (5 dni w tygodniu) w godzinach pracy UM K-K tj. 7:15÷15:15. Dostarczenie sprzętu zastępczego powinno nastąpić w następnym dniu roboczym po otrzymaniu zgłoszenia przez Wykonawcę (NBD - Next Business Day). 5. Akceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonych do SIWZ ogólnych warunków umowy. 6. Ustanowienie pełnomocnika w przypadku składania ofert wspólnych oraz ofert składanych przez spółki cywilne oraz innych pełnomocnictw do reprezentowania wykonawcy. 7.Poprawna współpraca oferowanych modeli komputerów z wymaganym systemem operacyjnym. 8. Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 23 dB 9. Zgodność wyrobów z wymogami dyrektyw CE 10. Spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram 11. Przejęcie przez Producenta obowiązków gwarancyjnych oferenta. 12. Urządzenie zabezpieczające sieć powinno posiadać certyfikaty ICSA Labs dla : Firewall, AntiVirus, SSL-TLS,IPs. Ocena zostanie dokonana na podstawie dołączonych do oferty dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego. Data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej powinno być opatrzone klauzulą wpis aktualny na dzień . Zamawiający nie będzie honorował klauzul w postaci Wykonawca figuruje w rejestrze do nadal Wykaz zadań wykonanych w okresie od 02-092005r. do 02-09-2008r. Wykaz (sporządzony wg wzoru druk nr 7) zadań wykonanych okresie od 02-09-2005r do 02-09-2008r., z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem przez zamawiających (na wykazie lub odrębnymi dokumentami), że zadania te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zadań obowiązkowo muszą zawierać dane, jakie występują w kolumnach w/w wykazu tj. nazwa zadania, zamawiający miejsce realizacji, okres realizacji, wartość zadania. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 100.000 zł dla całego zadania ( cz.I - 60.000 zł, cz.II - 40.000 zł) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 100.000 zł dla całego zadania , w tym dla części pierwszej 60.000 zł, a dla części drugiej 40.000 zł i ważną, co najmniej przez cały okres związania ofertą, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie, ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia. Oświadczenie Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (druk nr 2). Formularz oferty Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska Ogólne warunki umowy Ogólne warunki umowy zaakceptowane wraz z kartą gwarancyjną (podpisany pod słowem akceptuję) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie miejsc wykropkowanych, oznaczonych znakiem . Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictwa muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) za zgodność z oryginałem notarialnie. Certyfikat Wydruk ze strony Microsoft potwierdzający poprawna współpracę oferowanych modeli komputerów z wymaganym systemem operacyjnym Oświadczenie producenta Oświadczenie producenta lub jego reprezentanta wraz z raportem badawczym wystawionym przez akredytowaną jednostkę Oświadczenie producenta Oświadczenie producenta lub jego reprezentanta o zgodności zestawów komputerowych z normami CE a monitorów z TCO 99 lub TCO 03 oraz normami CE Oświadczenie wykonawcy Oświadczenie wykonawcy wystawione na podstawie dokumentacji producenta jednostki. Oświadczenie producenta Oświadczenie producentów elementów zestawów komputerowych, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Certyfikaty Certyfikaty ICSA Labs dla Firewall, AntiVirus, SSL-TLS, IPs dla systemu zabezpieczającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Planetorza 2 47-200 Kędzierzyn - Koźle.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Planetorza 2 47-200 Kędzierzyn - Koźle.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych wg szczegółowego opisu technicznego zawartego w załączniku do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa systemu antyspamowego + UTM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemu antyspamowego + UTM wg opisu w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.25.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.