Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-10-12
P³ock: Dostawa odzie¿y i obuwia roboczego z podzia³em na 5 pakietów
Numer og³oszenia: 217797 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 24 3645100, 3645124, faks 24 3645102, 3645249.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: spó³ka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa odzie¿y i obuwia roboczego z podzia³em na 5 pakietów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa odzie¿y i obuwia roboczego z podzia³em na 5 pakietów: pakiet nr 1 - obuwie medyczne; pakiet nr 2 - odzie¿ medyczna; pakiet nr 3 - odzie¿ robocza; pakiet nr 4 - obuwie robocze; pakiet nr 5 - ubrania ca³osezonowe kierowcy karetki.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 18.83.20.00-0, 33.19.90.00-1, 18.13.00.00-9, 18.81.10.00-7, 33.19.90.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. O¶wiadczenie Wykonawcy o zgodno¶ci wyrobów z Polskimi Normami: - PN-EN 20347:2007 lub równowa¿n± - dotyczy pakietu nr 1 i nr 4; - PN-P-84525 lub równowa¿n± - dotyczy pakietu nr 2 i 3; - PN-EN 471:2005 i PN-EN 343 lub równowa¿nymi - dotyczy pakietu nr 5 - wg Za³±cznika Nr 7 do SIWZ. 2. Atest producenta tkaniny w celu potwierdzenia jej parametrów - dotyczy pakietu nr 5 3. O¶wiadczenie o zgodno¶ci wyrobów z Rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 pa¼dziernika 2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Pañstwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagañ w zakresie umundurowania cz³onków zespo³ów ratownictwa medycznego (Dz.U. z 2010 nr 209 poz. 1382) - wg Za³±cznika Nr 8 do SIWZ - dotyczy pakietu nr 5. 4. Katalogów/folderów/opisów oferowanego przedmiotu zamówienia - dotyczy wszystkich oferowanych pakietów. Zaleca siê, aby za³±czone dokumenty by³y opisane którego pakietu i pozycji dotycz±.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wype³niony i podpisany Formularz Ofertowy - wg Za³±cznika Nr 3 do SIWZ, 2. Wype³niony(e) i podpisany(e) Formularz(e) cenowy(e) - wg Za³±cznika Nr 6/1 - 6/5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i mog± zostaæ dokonane, o ile nie stoj± w sprzeczno¶æ z regulacjami zawartymi w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieñ publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z pó¼n. zm.). 2. Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ nastêpuj±cych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej w postêpowaniu oferty: a. zmiana przepisów prawa lub istotnych z uwagi na dzia³alno¶æ dla Zamawiaj±cego stosunków umownych; b. zmiana urzêdowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta wchodzi w ¿ycie z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego wprowadzaj±cego tê zmianê; c. zmiana stawek op³at celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich w³adz pañstwowych; d. je¿eli Wykonawca zostanie obarczony obowi±zkiem zap³acenia podatku, który nie obowi±zywa³ w dniu podpisania umowy, ale musi zostaæ wpisany do faktury z dnia dostawy, przy za³o¿eniu, ¿e ceny jednostkowe netto pozostaj± bez zmian; e. zmiana producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcê wycofa³ siê z produkcji - przy cenie nie wiêkszej ni¿ w niniejszej umowie; f. dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objêtego niniejsz± umow± w przypadku, gdy wyst±pi przej¶ciowy brak ca³o¶ci lub czê¶ci produktu z przyczyn le¿±cych po stronie producenta.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalplock.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. Nr 202.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.10.2012 godzina 09:30, miejsce: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. Nr 202.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Obuwie medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 - Obuwie medyczne.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 18.83.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Odzie¿ medyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2 - Odzie¿ medyczna.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Odzie¿ robocza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 3 - Odzie¿ robocza.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 18.13.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Obuwie robocze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 4 - Obuwie robocze.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 18.81.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Ubrania ca³osezonowe kierowcy karetki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 5 - Ubrania ca³osezonowe kierowcy karetki.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Modernizacja Orlika przy ul. Zamenhofa 11 w P³ocku - MOSiR 7/2025
- Dostawa i monta¿ mebli biurowych do Oddzia³u ZUS w P³ocku i terenowych jednostek organizacyjnych
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzêtem
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy ulic: ¦w. Huberta, Jastrzêbia, Drozdowa, Lisia, ¯urawia, Szpacza, ¯ywiczna, Jaskó³cza, Zajêcza, Motylowa.
- Wymiana stolarki drzwiowej wewnêtrznej, remont posadzki w trzech salach lekcyjnych i gabinecie lekarskim w Zespole Szkó³ Ekonomiczno-Kupieckich w P³ocku
- Sporz±dzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji op³at rocznych za trwa³y zarz±d i u¿ytkowanie wieczyste
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA RÊKAWIC JA£OWYCH
- RZP-26/IM/2025 Dostawy wyrobów z flizeliny
- Dostawa wyposa¿enia specjalnego dla nieetatowych grup realizacyjnych garnizonu dolno¶l±skiego
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku
- Zakup wraz z dostaw± obuwia roboczego oraz ¶rodków ochrony osobistej dla pracowników
- Dostawa wyrobów i pomocy medycznych - umowa ramowa ZP15/A/8/2025
wiêcej: Specjalna odzie¿ robocza »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.