eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówAdaptacja pomieszczeń administracji w budynku Głównym oraz w budynku w os. Młodości 10 dla potrzeb administracji Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-21

Kraków: Adaptacja pomieszczeń administracji w budynku Głównym oraz w budynku w os. Młodości 10 dla potrzeb administracji Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 217776 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118031 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń administracji w budynku Głównym oraz w budynku w os. Młodości 10 dla potrzeb administracji Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń administracji w budynku Głównym oraz budynku na os. Młodości dla potrzeb administracji Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie. Podstawowe dane: A. Administracja w oś. Młodości: a)kubatura budynku - 8.644 m 3 b)powierzchnia netto budynku - 2.372 m 2 c)powierzchnia zabudowy - 604,5 m 2 d)powierzchnia netto objęta opracowaniem 474,44 m 2 B. Administracja w Budynku Głównym Segment C: a)kubatura całego budynku C wynosi - 8.550 m3 b)powierzchnia netto (użytkowa) - 2000 m 2 c)powierzchnia I p. przeznaczona do remontu - 318,39 m 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis techniczny oraz dokumentacja projektowa w szczególności projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Teren i układ urbanistyczny budynku Głównego wpisany jest do rejestru zabytków. 2. Roboty remontowo-budowlane stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, oraz z obowiązującymi normami. 3. Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać Polskim Normom i posiadać stosowne atesty i dopuszczenia. 4. Prace budowlane będą realizowane w czynnym zakładzie (w ruchu, z wyłączeniem pomieszczeń, w których prowadzone będą roboty), co wiąże się z możliwością wystąpienia utrudnień w rejonie prowadzonych prac. 5. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną remontowanych pomieszczeń w celu zapoznania się ze stanem faktycznym. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia ewentualnych kosztów odbioru realizacji zadania np. ustalonych przez Sanepid, i inne. 7. Roboty ulegające zakryciu wymagają zgłoszenia do odbioru na bieżąco, poprzez wpis do dziennika budowy. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do wywiezienia materiałów z rozbiórki na własny koszt. 9. Po podpisaniu umowy Wykonawca przygotuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram wykonania robót, przy uwzględnieniu tego, że Wykonawca rozpocznie prace budowlane od modernizacji pomieszczeń na os. Młodości - I etap, następnie rozpocznie modernizację pomieszczeń w budynku Głównym - II etap. 10. Wykonawca zainstaluje urządzenia aktywne sieci komputerowej zgodne z dotychczas eksploatowanymi na terenie Szpitala przy zachowaniu dotychczasowych parametrów i producenta sprzętu. Okres gwarancji na urządzenia aktywne min. 36 miesięcy licząc od dnia zakończenia robót. 11. Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 36 miesięcy na wszystkie wykonane roboty budowlane, instalacyjne oraz na zamontowane urządzenia i osprzęty z wyjątkiem sieci komputerowej na którą udzieli min. 10 lat, oraz gwarancji min. 24 miesięcy na UPS i min. 10 lat na żywotność baterii akumulatorów żelowych (potwierdzone na stronach producenta akumulatorów) - okres gwarancji liczony od dnia zakończenia robót. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania bezpłatnych przeglądów okresowych w trakcie trwania okresu gwarancji - 1 przegląd co 12 miesięcy urządzenia UPS i baterii akumulatorów oraz 1 bezpłatny przegląd w okresie 12 miesięcy po zakończeniu okresu gwarancji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.43.10 - Układanie kabli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDOPOL Sp. z o.o., al. Słowackiego 39, 31-159 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2274507,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1675310,50

  • Oferta z najniższą ceną: 1675310,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2443289,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.